maar ik heb de laatste tijd niet echt terug gelezen dusquote:Op maandag 16 november 2009 01:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ongeveer 40 posts sinds je vorige zwaai.
Ja, dinsdag weer. Ik ben er wel uit maar Brad nog niet.quote:Op maandag 16 november 2009 01:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Still seeing the shrink?
Of ben je er al uit m.b.t. the change.....?
nee, daar hebben we jou voor nodigquote:Op maandag 16 november 2009 01:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ur asking me??![]()
SSDD
ik dacht dat dit nu wel dood was..
like hell!quote:Op maandag 16 november 2009 01:41 schreef Xiance het volgende:
[..]
nee, daar hebben we jou voor nodig
O O O O O, heb je hem er nog niet bij betrokken?quote:Op maandag 16 november 2009 01:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dinsdag weer. Ik ben er wel uit maar Brad nog niet.
hjahahahah grapjas!!quote:
Natuurlijk wel, maar wat denk je dat die zegt? "Oh, ja hoor best, boeit mij niet"?quote:Op maandag 16 november 2009 01:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O O O O O, heb je hem er nog niet bij betrokken?
geen idee, wanneer kwam je ook es weer naar nederland?quote:Op maandag 16 november 2009 01:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hjahahahah grapjas!!![]()
![]()
hoe is het op het boyfriend department?
hoe kom je aan je dikke tokus?quote:Op maandag 16 november 2009 01:53 schreef Xiance het volgende:
HOKUS POKUS TREK MAAR AAN ME DIKKE TOKUS
kutzooi!quote:Op zondag 15 november 2009 17:51 schreef wonderer het volgende:
Huh... sebasser is overleden
Die postte hier ook nog wel eens.
Met het gevolg dat de snot zo m'n kop thee inloopt??quote:
kijkt u eensquote:Op maandag 16 november 2009 08:13 schreef Baltar het volgende:
[..]
Met het gevolg dat de snot zo m'n kop thee inloopt??
....
![]()
doe maar gewoon rooibos
Zaterdag wezen shoppen in Arnhem, een nieuwe TV voor de slaapkamer aangeschaft.quote:Op maandag 16 november 2009 08:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nu worldchampion tissues volblazen ? Of toch nog echt leuke dingen gedaan dit weekend ?
Ik moet zeggen dat de vitaminepil van vanmorgen wel lijkt te werkenquote:
Nee, moet ook werken, maar opstartproblemenquote:Op maandag 16 november 2009 08:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de vitaminepil van vanmorgen wel lijkt te werken
Jij bent vrij vandaag?
tijd voor een nieuwe accu en bougies ?quote:Op maandag 16 november 2009 08:41 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, moet ook werken, maar opstartproblemen
geen lamp of tv wel dvdquote:Op maandag 16 november 2009 08:34 schreef Baltar het volgende:
[..]
Zaterdag wezen shoppen in Arnhem, een nieuwe TV voor de slaapkamer aangeschaft.
En we hebben een mooie lamp gezien voor boven de eettafel, daarvoor ga ik vandaag terug om de lamp aan te schaffen![]()
Gisteren heerlijk lui, filmpjes en series gekeken.
En jij?
quote:Op maandag 16 november 2009 08:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tijd voor een nieuwe accu en bougies ?
Dus het werkt ook nog echt?quote:Op maandag 16 november 2009 09:31 schreef Vlarp het volgende:
Ik moet zeggen dat de Supradyne vitamine pil goed werkt om toch een beetje meer energie te krijgen
die van deze morgen heb je van je moeder "geleend"?quote:Op maandag 16 november 2009 09:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Blijkbaar
Vanmiddag maar even een potje voor mezelf halen
Of wellicht van iemand andersquote:Op maandag 16 november 2009 09:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die van deze morgen heb je van je moeder "geleend"?
Heeft het zand alleen maar tussen z'n tenen gezeten hebben,. vraag ik me dan afquote:Op maandag 16 november 2009 10:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gezien zijn opmerking van gisteravond dat hij zand tussen zijn tenen had zitten ?
Ik kon er niet van slapenquote:
Ik was hem een beetje uit het oog verloren nu ik zelf ook niet regelmatig meer in het L topic komquote:Op maandag 16 november 2009 10:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kon er niet van slapen. Dus nu ben ik echt enorm brak.
Jupsquote:Op maandag 16 november 2009 09:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die van deze morgen heb je van je moeder "geleend"?
quote:Op maandag 16 november 2009 10:06 schreef Baltar het volgende:
[..]
Heeft het zand alleen maar tussen z'n tenen gezeten hebben,. vraag ik me dan af
Uhm.. Limburger? Ik ben niet met een :Limburger aan de kust geweest ;;)quote:Op maandag 16 november 2009 10:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar het was dus wel leuk met die limburger aan de kust ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |