still diggingquote:Op dinsdag 17 november 2009 02:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Mike has moved on....![]()
hoe is het met golddigger?![]()
Jij als je Pingu thuis hebt gelatenquote:
Ik heb een bonus gehad van de headhunter die me geplaatst heeft bij m'n huidige werkquote:Op maandag 16 november 2009 22:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waar heb je die pas met heul veul geld vandaan dan?
Maar ik kan kortingen voor mezelf regelen. Of tot een max bedrag per maand cadeau geven.
(dat is belastingtechnisch geregeld)
Kut van die vriend van je trouwens...
jullie hebben thomas helemaal niet nodigquote:Op dinsdag 17 november 2009 07:37 schreef Baltar het volgende:![]()
Zo de nieuwe lamp hangt boven de tafel en staat errug mooi
Nee hoor, kunnen we zelf ook gewoonquote:Op dinsdag 17 november 2009 07:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jullie hebben thomas helemaal niet nodig
goed om te weten als ik weer een klusjesmeneer nodig hebquote:Op dinsdag 17 november 2009 07:49 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee hoor, kunnen we zelf ook gewoon
quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
goed om te weten als ik weer een klusjesmeneer nodig heb
Ik ga de Telegraaf en de Volkskrant bellen met dit heugelijke nieuwsquote:Op dinsdag 17 november 2009 08:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Good morning. Mijn planning om heel vroeg te vertrekken naar Utrecht is mislukt, dus nu doe ik mar rustig aan. En ik heb vannacht bijna7 uur geslapen
!
hier was de trein te vol en bleef de helft achter op het perronquote:Op dinsdag 17 november 2009 08:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Good morning. Mijn planning om heel vroeg te vertrekken naar Utrecht is mislukt, dus nu doe ik mar rustig aan. En ik heb vannacht bijna7 uur geslapen
!
geen cnn ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:08 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ik ga de Telegraaf en de Volkskrant bellen met dit heugelijke nieuws
Die pas als ik 8 uur slaap.quote:
Oeh! Da's lekker! Je voelt je dus ook vast een stukje beter nu?quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:07 schreef Tha_Erik het volgende:
!
Dan kun je net zo goed een Pool inhurenquote:Op dinsdag 17 november 2009 08:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk wel voor een diner met goede wijn
daar praat ik minder gemakkelijk mee dan met baltarquote:Op dinsdag 17 november 2009 08:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed een Pool inhuren. Net zo duur...
Dat wordt wel wat moeilijker communiceren met een Pool ja, maar om nu te gaan klussenquote:Op dinsdag 17 november 2009 08:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar praat ik minder gemakkelijk mee dan met baltar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |