quote:Op maandag 16 november 2009 19:56 schreef Vlarp het volgende:
En dan wordt bij 1 van je beste vrienden botkanker geconstateerd
*zucht*
quote:Op maandag 16 november 2009 19:56 schreef Vlarp het volgende:
*zucht*
In een IKEA winkel?!quote:Op maandag 16 november 2009 12:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jawel, en die was dus opgenomen in een Ikea winkel
O ja.. doe jij ook kortingen regelen? Ik heb een Ikea-pas met een heleboel geld er op klaar om opgemaakt te wordenquote:
Waar heb je die pas met heul veul geld vandaan dan?quote:Op maandag 16 november 2009 22:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja.. doe jij ook kortingen regelen? Ik heb een Ikea-pas met een heleboel geld er op klaar om opgemaakt te worden
quote:Op maandag 16 november 2009 14:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
komende week op de 19e wel lief zijn voor haar op de dag van de cateringwerknemer
nietus, ze weet haar provinciegrenzen gewoon nietquote:Op maandag 16 november 2009 19:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Roddeltante stroekie doet roddels verspreiden
getver, sterkte van roddeltantequote:Op maandag 16 november 2009 19:56 schreef Vlarp het volgende:
*zucht*
da's een goeie vraag!quote:
dat bedoel ik en dat doet me deugdquote:Op maandag 16 november 2009 17:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We hebben het leuk samen, bedoel je dat?
HEEJ EEN NIEUWE!!!!quote:
*zucht*quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
HEEJ EEN NIEUWE!!!!
Jongens grijp em!!!!
Bind hem vast!
z'o bedoelde ik het natuurlijk nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:23 schreef Cunani het volgende:
Horen zulke praktijken niet in 't Keldertje thuis?
hij bedoelde dat het hier stoffig en muf is.. Same Shit Different Day, zoietsquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:34 schreef Cunani het volgende:
Sorry, 't is al wat later op de avond dan wil ik dingen nog wel eens verkeerd opvatten.
Mike has moved on....quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:44 schreef Xiance het volgende:
[..]
hij bedoelde dat het hier stoffig en muf is.. Same Shit Different Day, zoiets
(onze bandenhoertje kort het altijd af naar SSDD)
Speaking of.. weet iemand waar mieke uithangt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |