quote:Op maandag 16 november 2009 19:56 schreef Vlarp het volgende:
En dan wordt bij 1 van je beste vrienden botkanker geconstateerd
*zucht*
quote:Op maandag 16 november 2009 19:56 schreef Vlarp het volgende:
*zucht*
In een IKEA winkel?!quote:Op maandag 16 november 2009 12:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jawel, en die was dus opgenomen in een Ikea winkel
O ja.. doe jij ook kortingen regelen? Ik heb een Ikea-pas met een heleboel geld er op klaar om opgemaakt te wordenquote:
Waar heb je die pas met heul veul geld vandaan dan?quote:Op maandag 16 november 2009 22:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja.. doe jij ook kortingen regelen? Ik heb een Ikea-pas met een heleboel geld er op klaar om opgemaakt te worden
quote:Op maandag 16 november 2009 14:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
komende week op de 19e wel lief zijn voor haar op de dag van de cateringwerknemer
nietus, ze weet haar provinciegrenzen gewoon nietquote:Op maandag 16 november 2009 19:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Roddeltante stroekie doet roddels verspreiden
getver, sterkte van roddeltantequote:Op maandag 16 november 2009 19:56 schreef Vlarp het volgende:
*zucht*
da's een goeie vraag!quote:
dat bedoel ik en dat doet me deugdquote:Op maandag 16 november 2009 17:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We hebben het leuk samen, bedoel je dat?
HEEJ EEN NIEUWE!!!!quote:
*zucht*quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
HEEJ EEN NIEUWE!!!!
Jongens grijp em!!!!
Bind hem vast!
z'o bedoelde ik het natuurlijk nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:23 schreef Cunani het volgende:
Horen zulke praktijken niet in 't Keldertje thuis?
hij bedoelde dat het hier stoffig en muf is.. Same Shit Different Day, zoietsquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:34 schreef Cunani het volgende:
Sorry, 't is al wat later op de avond dan wil ik dingen nog wel eens verkeerd opvatten.
Mike has moved on....quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:44 schreef Xiance het volgende:
[..]
hij bedoelde dat het hier stoffig en muf is.. Same Shit Different Day, zoiets
(onze bandenhoertje kort het altijd af naar SSDD)
Speaking of.. weet iemand waar mieke uithangt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |