CAT is bij deze blacklistedquote:Op maandag 16 november 2009 11:45 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dit is inderdaad wel heel typerend
Vond ze ondergewaardeerd toen ik ze kocht, ze waren net gedaald van 5. Ik verwachtte dat dit aandeel komende jaren wel redelijk zou gaan stijgenquote:Op maandag 16 november 2009 11:36 schreef Zith het volgende:
[..]
Geweldig dude! Wat was je reden om ze @ 3,50 te kopen?
Bijgewerkt t/m oktober:quote:Op maandag 16 november 2009 11:34 schreef RvLaak het volgende:
o, en @pberends:
Prijzen eurozone gedaald
[..]
Ik ben benieuwd welke bedrijven nog meer uit de kast gaan komen.quote:
en?quote:Op maandag 16 november 2009 12:58 schreef sitting_elfling het volgende:
GM .. die generale motors .. in 3 minuten right? : )
quote:GM to start loan repayments early
US car company GM has said it will start paying back its US government loan earlier than expected.
The first payment of $1.2bn will be made in December. It could fully repay the money by 2011, four years ahead of schedule.
The news came as GM reported a third quarter net loss of $1.2bn.
GM chief executive Fritz Henderson said the firm had work to do but that the results provided "evidence of the solid foundation we're building".
He said the firm had a healthier balance sheet with lower debt levels.
Er is niks loos met GM, naja, eigenlijk welquote:
quote:By Katie Merx and Jeff Green
Nov. 16 (Bloomberg) -- General Motors Co., the successor to
the automaker that slid into bankruptcy this year, said it lost
$1.15 billion in the third quarter after its July 10 exit from a
U.S.-backed restructuring.
GM, 61 percent owned by the U.S. government, said its
operations generated $3.3 billion in cash and ended September
with $42.6 billion on hand. Repayment of U.S. and Canadian
government loans will start this quarter, GM said today.
hoezo gebeurt er niks. Overnames links en rechts. Deleveraging in reversequote:Op maandag 16 november 2009 13:58 schreef sitting_elfling het volgende:
Er gebeurt weer eens geen flikker op de beurzen, toch maar wachten op de retail sales voor een opleving.
en.... lekker gegeten?quote:Op maandag 16 november 2009 14:28 schreef sitting_elfling het volgende:
3 minuten dat wordt smullen
De Yuan is gekoppeld aan de US Dollar, dus je kunt in de US Dollar long gaan.quote:Op maandag 16 november 2009 14:17 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Hoe kan ik trouwens long op de yuan zonder Chinese aandelen te kopen? Zijn daar derivatencontracten voor die een beetje toegankelijk zijn?
Misschien wordt er nét op gespeculeerd dat die koppeling losgelaten wordt!quote:Op maandag 16 november 2009 14:38 schreef jaco het volgende:
[..]
De Yuan is gekoppeld aan de US Dollar, dus je kunt in de US Dollar long gaan.
Nee, erg verdeeld, weinig spike in volume. Markets gaan nog steeds nergens naar toe, worden op dit moment gedragen door de basic materials vanwege hogere commodity prijzenquote:
Gewoon CME futures kopenquote:Op maandag 16 november 2009 14:17 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Hoe kan ik trouwens long op de yuan zonder Chinese aandelen te kopen? Zijn daar derivatencontracten voor die een beetje toegankelijk zijn?
één Corsendonk voor meneer!quote:Op maandag 16 november 2009 14:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Misschien wordt er nét op gespeculeerd dat die koppeling losgelaten wordt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |