Nee, dat dan weer niet.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:40 schreef Flammie het volgende:
Het is allemaal nep en een complot!
Dat interesseert me geen hol. Mensen op de maan of niet, boeiend.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:43 schreef Flammie het volgende:
jawel.. Nasa staat er om bekend dat ze de mensheid bedriegen met fake foto's
PM Lambiekje voor meer info
De mensen zijn nooit op de maan geweestquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:46 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Dat interesseert me geen hol. Mensen op de maan of niet, boeiend.
Maar dat was mijn punt niet en dus onder de streep weer ontopic
---------------------------------------------
Het mooie is.. er was nooit geen maanlandingquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:48 schreef RickoKun het volgende:
TS, inderdaad, uiteindelijk draait het nergens om of er water op de maan is, maar even om terug te vallen op het eerste gedeelte:
Ze zullen überhaupt niks ontdekt hebben, omdat die hele kk nasa sinds de maanlanding alleen maar theorietjes heeft uitgesproken en niks nuttigs meer heeft gedaan.
Is er sinds die "maanlanding'" ooit iemand anders geweest?
quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:49 schreef Flammie het volgende:
[..]
Het mooie is.. er was nooit geen maanlanding
Allemaal staged
Leuk he... de echte grijze realiteit...
Ik kan echt no way geloven dat die maanlanding echt was... heb er laatst wat docu's over gezien waarin de waarheid aan het licht kwam... die was niet mooiquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:57 schreef kristyle het volgende:
Liever miljarden door de nasa laten opsmossen dan te stoppen in die bodemloze put genaamd Afrika.
Met die anal probe, of met de space police?quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:06 schreef CaptainCookie het volgende:
De SP-aflevering over buitenaards leven was geniaal
Waarschijnlijk gaan wij inderdaad gewoon voor eigen gewin en maken dat volk kapot
Eeuh... dat is dus echt zoquote:Op zaterdag 14 november 2009 01:10 schreef Levolution het volgende:
Mensen die denken dat de mens nog niet op de maan is geweest
dat gaat nog wel ff duren... eerst maar eens een mens op de maan en dan zien we wel verderquote:Op zaterdag 14 november 2009 01:11 schreef Mendeljev het volgende:
Wanneer kunnen we op skivakantie naar de maan?
Meen je dit echt?quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:12 schreef Flammie het volgende:
[..]
dat gaat nog wel ff duren... eerst maar eens een mens op de maan en dan zien we wel verder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |