ja maar jij hebt dan ook weer niet de verantwoordelijkheid om iets van 250 mensen of meer , veilig op te grond te krijgenquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Tssss. Ech nie.
Trouwens, landen stelt geen fuck meer voor tegenwoordig, met ILS en A/P's en zo.
Er wordt voor mij nooit geklapt als ik weer een moeilijk ICT vraagstuk heb opgelost en weer een tevreden klant het pand verlaat.
Nou dat vind ik dus ook!quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:36 schreef Strani het volgende:
Ik klap zelf niet maar heb totaal geen probleem met mensen die dat wel doen. Sommige mensen klappen ook uit blijdschap dat ze aangekomen zijn, en niet zozeer vanwege de piloot.
Toch vind ik dat de piloot wel degelijk respect verdient. Zijn werk is toch echt wel een stukje gecompliceerder dan dat van de gemiddelde vakkenvuller in dit topic.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:25 schreef EdAtTheBar het volgende:
Maakte ik laatst ook mee. Kwam terug van een weekendje London, begon iedereen te klappen toen het vliegtuig landde. Ik klapte niet mee en keek een beetje nonchalant voor me uit. Gooit een of andere ouwe mafkees een plastic bekertje naar mn hoofd omdat ie beledigd was dat ik niet klapte
Ja maar de directeur van het waterbedrijf heeft niet de verantwoordelijkheid dat ik van kilometers in de lucht veilig op de grond kom , of wel soms?quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:39 schreef TC03 het volgende:
De directeur van het waterbedrijf heeft ook een hoop verantwoordelijkheid, maar ik neem aan dat jij ook geen confetti en gebak meestuurt als je doortrekt.
Vertel mij het verschil.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:33 schreef ikkangeennaamverzinnen het volgende:
Nee ik heet geen Tim.
En ik vind dat je een piloot gewoon een applausje mag geven . Ik ga ook niet voor een schoonmaker klappen als ie de vloer heeft gedweild , dat is anders.
Nee, dat heb je heel goed gezien. Ik wou dat ik net zo slim als jij was.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:40 schreef ikkangeennaamverzinnen het volgende:
[..]
Ja maar de directeur van het waterbedrijf heeft niet de verantwoordelijkheid dat ik van kilometers in de lucht veilig op de grond kom , of wel soms?
Maar wat heeft het voor ZIN, dat geklap?quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:38 schreef ikkangeennaamverzinnen het volgende:
[..]
Nou dat vind ik dus ook!
Ik klap wel gewoon in het vliegtuig. Ik ga natuurlijk niet in de bioscoop klappen dan ben je gewoon een debiel![]()
Maar er zijn ook weer genoeg mensen die er echt een hekel aan hebben , naar dat soort tuig moeten gewoon plastic bekertjes gegooid worden.
De buschauffeur wel dat hij de bus niet in een sloot parkeert. Ga ik alsnog niet klappen, want het is zijn werk. Een piloot heeft zo enorm veel hulpmiddelen, dat als hij de opleiding heeft afgerond het net zo makkelijk kan doen als een ICT-er of een schoonmaker zijn werk doet. En daar klap je ook niet voor, dus klappen in een vliegtuig is voor bange josti's.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:40 schreef ikkangeennaamverzinnen het volgende:
[..]
Ja maar de directeur van het waterbedrijf heeft niet de verantwoordelijkheid dat ik van kilometers in de lucht veilig op de grond kom , of wel soms?
Volgende keer dat jij naar een voetbalwedstrijd, concert of theatervoorstelling gaat, wil ik je niet zien klappen. Deal?quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:41 schreef Runselpink het volgende:
[..]
Vertel mij het verschil.
Trouwens, klappen voor iemand die zijn werk doet:![]()
Daar betaal je ook voor.
Ja hoor, alsof je vliegangst zomaar kunt controleren.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:44 schreef Hpzone het volgende:
[..]
De buschauffeur wel dat hij de bus niet in een sloot parkeert. Ga ik alsnog niet klappen, want het is zijn werk. Een piloot heeft zo enorm veel hulpmiddelen, dat als hij de opleiding heeft afgerond het net zo makkelijk kan doen als een ICT-er of een schoonmaker zijn werk doet. En daar klap je ook niet voor, dus klappen in een vliegtuig is voor bange josti's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |