SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:47 schreef Runselpink het volgende:
jahoor, schakel ik in, is 't reclame.
De tijd vliegt...quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:48 schreef vosss het volgende:
Is dat nu alweer? Dat ispas nog geweest?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:48 schreef Shoombak het volgende:
DUS HIER HEBBEN WE HET HELE JAAR OP ZITTEN WACHTEN?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Dacht ik ook.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:48 schreef vosss het volgende:
ja, op 3 builderschallenges die falenquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:48 schreef Shoombak het volgende:
DUS HIER HEBBEN WE HET HELE JAAR OP ZITTEN WACHTEN?
Wut, welke was er nog meer naast die in het water en die in de lucht?quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:50 schreef DjinN het volgende:
[..]
ja, op 3 builderschallenges die falen
Aardequote:Op vrijdag 13 november 2009 22:52 schreef Silv het volgende:
[..]
Wut, welke was er nog meer naast die in het water en die in de lucht?
Yup, ze moesten binnen 2 minuten rond die Rebecca heenbouwenquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:52 schreef Silv het volgende:
[..]
Wut, welke was er nog meer naast die in het water en die in de lucht?
Nee, dat was de herdenking in Berlijn van de muur die 20 jaar geleden viel.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:48 schreef vosss het volgende:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:54 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Yup, ze moesten binnen 2 minuten rond die Rebecca heenbouwen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:54 schreef Shoombak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dan ben je in november 2010 nog niet klaar denk ikquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:54 schreef Shoombak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Als je maar niet dat gedrocht met het niet-pittige-korte-kapsel bedoeltquote:
als ze weten hoeveel stenen elk veld bevat kunnen ze gaan schatten en zo ongeveer tellen hoeveel er gevallen isquote:
Lees ff de wiki doorquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:05 schreef Shoombak het volgende:
hoe de fuck tellen ze dit dan?
Ik hoopte dat hij tegen Nance ook zoiets zou zeggenquote:
Vooral van die kerelquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Dat Engels ook weer van die presentatoren.
Jah, het is gewoon treurig om aan te horenquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Dat Engels ook weer van die presentatoren.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:10 schreef gers het volgende:
NIEUW WERELD RECORD
ONGELOFELIJK DAT DAT KAN IN NEDERLAND
Ditquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:10 schreef Hetiszover het volgende:Dat ik hier naar kijk. Bring me a rope.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:10 schreef gers het volgende:
NIEUW WERELD RECORD
ONGELOFELIJK DAT DAT KAN IN NEDERLAND
Je hebt er niks aan gemist hoorquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:11 schreef wikwakka2 het volgende:
FUCK. Ik heb het gemist toen ze de steentjes omgooiden.
wil je ook een paar scheermesjes hebben ?quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:10 schreef Hetiszover het volgende:Dat ik hier naar kijk. Bring me a rope.
Hé, hoorde jij vanavond niet bij het voetbal te zijn?quote:
Stakkers die vol spanning naar hun tv zitten te kijken ipv hier mee te postenquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:11 schreef joepie91 het volgende:
Epische posting spree om 23:10.
Stakkers die binnen tien seconden de uitslag posten
Daar zijn ze gek genoeg om dat nog daadwerkelijk te doen ookquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:12 schreef Jahr00n het volgende:
Ik hoop dat ze in China nu een veld van 100 miljoen neerzetten, nooit meer dit gezeik op tv.
Morgen is de herhalingquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:11 schreef wikwakka2 het volgende:
FUCK. Ik heb het gemist toen ze de steentjes omgooiden.
Ja, maar ik had de TV nog wel aanstaan. Helaas merkte ik het niet toen ze begonnenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |