Ik geef je er ¤ 25 euro voor. En dan ben ik coulantquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:11 schreef Netsplitter het volgende:
Morguh.
Wat zou een schappelijke prijs zijn voor een Sigma 50-500?
Optisch nog zeer scherp, alleen de beruchte Sigma coating laat los.
+0 x2quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:21 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik geef je er ¤ 25 euro voor. En dan ben ik coulantDe kiloprijs van oud ijzer ligt vele malen lager.
25 + 0 x 2 = ¤ 50,- oplichterquote:
Ik dacht meer aan het volgende:quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
25 + 0 x 2 = ¤ 50,- oplichter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan het volgende:
25 + 0 = 250 x 2 = 500
Of ben ik dan te hebberig???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
Pfff... van school afmaken gesprokenquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
25 + 0 x 2 = ¤ 50,- oplichter
Oehhhh....quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:12 schreef RonaldV het volgende:
Dus twee keer een nul achter die 25 plakken?
Das balenquote:
ergens is t wel grappig, dr ligt nog ergens hier op die vierkantemeter nog een extra lader, maar dat zal allemaal wel naast de extra geheugenkaartje liggen...quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Das balenIk ga zo lekker naar huis en dan vanavond Crossing Border
Als zij ziek zijn, komt alles op jou aan natuurlijk. Ook geen pretje.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:55 schreef ElizabethR het volgende:
Mijn man en zoon hebben nu voor de tweede keer in een paar weken tijd griepachtige verschijnselen, koorts, hoesten vanuit hun tenen, rillingen. spierpijn, algehele malaise. Ik heb tot nu toe nergens last van gehad. Ik zou graag zien dat het doorzette deze keer bij de twee mannen. En dat ze er daarna vanaf zijn!!! Ben het goed beu om achter ze aan te rennen met sapjes en soepjes.
"I seez ur puss-in-b00tz"quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:31 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja ViezeHarry wil er nog een tekst bij bedenken
Jaquote:Op zaterdag 21 november 2009 09:49 schreef Ynske het volgende:
Lekker Marc, jarig? dan gefeliciteerd!
Hartelijk bedanktquote:Op zaterdag 21 november 2009 10:14 schreef PdeHoog het volgende:
Feli Marc
En een hele goede morgen allemaal
quote:Op zondag 22 november 2009 20:16 schreef EchnaDarr het volgende:
Hey Marc, Gefelicitados!
En verrek, was het forum weg dan? Niks van gemist.
Tuurlijkquote:Op zondag 22 november 2009 20:23 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik zit voor het eerst in 4 dagen langer dan een kwartier achter mijn eigen pc, mag ik?
Mijnes ookquote:
quote:Op zondag 22 november 2009 20:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mijnes ookHoewel ik vanmiddag errug sociaal ben geweest en met vrienden naar Night of the Proms geweest ben. Jeetje, wat is die dame van Roxette oud geworden zeg
quote:Op zondag 22 november 2009 16:06 schreef Ynske het volgende:
toevallig mensen zin in een meet? http://www.lumineusamersfoort.nl/
Doe maar een voorstelquote:
Image processor?quote:Op zondag 22 november 2009 22:07 schreef PdeHoog het volgende:
Klaar met foto's bewerken140 RAW's in 5 minuten naar PSD. Het is een wonder
Nu film kijken
![]()
ACR 5.5 volgens mijquote:
uhuhquote:Op maandag 23 november 2009 09:20 schreef Netsplitter het volgende:
Dat zijn nou de leuke uitspraken.
Het schijnt nog niet gedaan te zijn met de regen alhoewel het momenteel even droog is gelukkig!!quote:Op maandag 23 november 2009 12:05 schreef Netsplitter het volgende:
Holy crap zeg.![]()
Is er nog meer tegen voorspelt of is het ergste geweest?
Op de estates die nu onder water lopen is het juist andersom hoor. Gedurende de Celtic Tiger keek niemand ergens naar, die ontwikkelaars bouwden maar raak, het kon niet op. Onderzoeken werden nauwelijks gedaan met als resultaat dat er gewoon op floodplains en alles werd gebouwd. Lokatie op zich was belangrijker dan VEILIGE lokatie. En nu ziet men de resultaten, moderne huizen in moderne wijken, die snel snel gebouwd zijn, vaak nogal crappy ook met dubieuze materialen.quote:Op maandag 23 november 2009 12:15 schreef Netsplitter het volgende:
Je zou maar in zo'n oud huis wonen...
Daar is geen kruit tegen op gewassen met al dat water....
Zie je wel, ik dacht al dat die sloot hier behoorlijk vol stond. Ligt dus toch niet aan mij.quote:Op maandag 23 november 2009 16:05 schreef Isdatzo het volgende:
Indrukwekkend idd.
Vandaag stond eindhoven ook redelijk onder water trouwens, maar niks vergeleken met dat.
bron: http://www.nu.nl/binnenla(...)dam-deels-water.htmlquote:Ring A10 rond Amsterdam deels onder water
Uitgegeven: 23 november 2009 15:07
Laatst gewijzigd: 23 november 2009 15:07
AMSTERDAM - Een deel van de ringweg rond Amsterdam staat onder water als gevolg van een overstroomde riolering. Op het westelijke gedeelte van de A10 ontstaan flinke files.
© ANP
Dat meldt de ANWB. In verband met de overstroming ter hoogte van de Coentunnel zijn tussen het Coenplein en afrit Geuzenveld enkele rijstroken dicht. Daardoor ontstaan lange files.
Het water moet van de rijbaan worden gepompt. Doorgaand verkeer wordt geadviseerd een andere route te kiezen.
Woeiquote:Op maandag 23 november 2009 17:45 schreef Chanty het volgende:
Whoehoeoeoe tweede tentamen is ook binnen met een 6
Gefeliciteerdquote:Op maandag 23 november 2009 17:45 schreef Chanty het volgende:
quote:Op maandag 23 november 2009 17:45 schreef Chanty het volgende:
Ik heb die van mij te koop staan met een vraag prijs van ¤ 600quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:11 schreef Netsplitter het volgende:
Morguh.
Wat zou een schappelijke prijs zijn voor een Sigma 50-500?
Optisch nog zeer scherp, alleen de beruchte Sigma coating laat los.
quote:Op maandag 23 november 2009 20:08 schreef HMaster-II het volgende:
Weet niet of het hier gepast vind om te vertellen, maar voor de mensen die er al van af wisten..![]()
Mijn oom is vanmorgen door middel van vrijwillige euthanasie overleden. Hij kon niet meer. Volledig op en zo.
quote:Op maandag 23 november 2009 20:08 schreef HMaster-II het volgende:
Mijn oom is vanmorgen door middel van vrijwillige euthanasie overleden. Hij kon niet meer. Volledig op en zo.
Mijn welgemeende condoleances, veel sterkte kerel! Ik hoop dat je afscheid hebt kunnen nemen.quote:Op maandag 23 november 2009 20:08 schreef HMaster-II het volgende:
Weet niet of het hier gepast vind om te vertellen, maar voor de mensen die er al van af wisten..![]()
Gecondoleerd HM-II en heel veel sterkte komende dagen.quote:Op maandag 23 november 2009 20:08 schreef HMaster-II het volgende:
Waarom zou het gek klinken? Zo te horen heeft hij op een waardige manier afscheid van het leven kunnen nemen.quote:Op maandag 23 november 2009 20:21 schreef HMaster-II het volgende:
Dank mensen.klinkt misschien gek, maar ik heb er respect voor.
quote:Op maandag 23 november 2009 17:45 schreef Chanty het volgende:
Condoleances, man! Sterkte!quote:Op maandag 23 november 2009 20:08 schreef HMaster-II het volgende:
Damn! Gecondoleerd en sterkte!quote:Op maandag 23 november 2009 20:08 schreef HMaster-II het volgende:
Zijn vervelende procedures maar wel nodig omdat anders de eerste arts moord ten laste kan worden gelegd.quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:54 schreef HMaster-II het volgende:
Tnx mensen...
Heb van mijn moeder nu gehoord wat er allemaal bij komt kijken. Van 2e arts om het goed te keuren, een GGD arts om alle stappen nog een te doorlopen tot aan Officier van Justitie om het hele gebeuren goed te keuren. Dat duurde dus een halve dag
Maar vrijdagochtend om 11 uur is de crematie.
Klopt. En de huisarts had gemeld, dat het eigenlijk weinig gebeurd. Omdat de mensen veelal in de tussentijd (tussen datum bepaling van euthanasie en daadwerkelijk gebeuren) overlijden. Dit was de 2e maal in 5 jaar ofzo. Maar de Officier was er mee eens en heeft de zaak laten vallen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:53 schreef Chanty het volgende:
[..]
Zijn vervelende procedures maar wel nodig omdat anders de eerste arts moord ten laste kan worden gelegd.
Sowieso zijn ze vrij streng mbt euthanasie. Dus toch fijn dat je oom die toestemming heeft gekregen en zo niet nog onnodig langer heeft hoeven lijden.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Klopt. En de huisarts had gemeld, dat het eigenlijk weinig gebeurd. Omdat de mensen veelal in de tussentijd (tussen datum bepaling van euthanasie en daadwerkelijk gebeuren) overlijden. Dit was de 2e maal in 5 jaar ofzo. Maar de Officier was er mee eens en heeft de zaak laten vallen.
Niet alleen dat maar ook worden ze dan vaak 'stilzwijgend' al geholpen door het intraveneus toedienen van morfine en de dosis daarvan een beetje 'op te hogen' danwel vaker te geven. Morfine legt uiteindelijk de ademhalingsspieren stil als wordt afgezien van het tegelijkertijd geven van Nalorfinechloride, dat dit effect juist weer zou tegengaan, en zorgt dat je in een schemertoestand van bewustzijn verkeert. Het medicijn is niet voor niets vernoemd naar Morpheus, de god van dromen. Vaak helpt dit net genoeg om iemand vredig te laten gaan en heet het toch geen euthanasie.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Klopt. En de huisarts had gemeld, dat het eigenlijk weinig gebeurd. Omdat de mensen veelal in de tussentijd (tussen datum bepaling van euthanasie en daadwerkelijk gebeuren) overlijden.
Koffie is goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |