Bedankt voor het bewijzen van mijn punt.quote:
Creedquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:41 schreef Biskwie het volgende:
overigens, er zijn ook goede christelijke bands (bv: creed)
* Biskwie is een atheïst
Ah, nee. Bach staat samen met Beethoven op eenzame hoogte in de westerse muziekl ongeacht zijn religie.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:42 schreef Biels het volgende:
[..]
Bedankt voor het bewijzen van mijn punt.
ooh...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is daar christelijk aan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:51 schreef Hi_flyer het volgende:
Of dit ongeëvenaarde stuk muziek van Bach:
Beat that
Ik merk dat je mijn punt betreffende kwaliteitsmuziek niet begrepen hebt. Maakt niet uit. Laat het me je voordoen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:50 schreef koningdavid het volgende:
Onterechte klacht mayn.
I'mma break it down.
1. God bestaat.
2. Er is inderdaad veel slechte christelijke muziek. Net zoals er veel slechte niet-christelijke muziek is.
3. Eeuwenlang was christelijke muziek zo ongeveer de enige fatsoenlijke muziek die er gemaakt werd.
4. Zelfs in een relatief seculier land als Nederland wordt er veel goede christelijke muziek gemaakt. Waaronder veel Grote Prijs-winnaars. Vooral het alternatieve circuit wordt goed bezet door christelijke bands als The Spirit That Guides Us, Anderson, Stairs To Nowhere, At The Close Of Everday, Silence Is Sexy en This Beautiful Mess.
5. Wat beterft je klacht over christelijke rap:
Veel christelijke rap is i.i.g. een stuk intelligenten/diepgaander dan de seculiere variant.
Misschien wel Mozarts mooiste mis.quote:
als je die als voorbeeld geeft, zou je toch zelf al moeten weten dat er voldoende goede, Christelijke metal gemaakt wordtquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:52 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik merk dat je mijn punt betreffende kwaliteitsmuziek niet begrepen hebt. Maakt niet uit. Laat het me je voordoen.
Onzin. Metal is per definitie satanistisch, ergo, christelijke metal is altijd ironisch bedoeld.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:55 schreef bas-beest het volgende:
[..]
als je die als voorbeeld geeft, zou je toch zelf al moeten weten dat er voldoende goede, Christelijke metal gemaakt wordt
natuurlijk...wat een kulquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:56 schreef Biels het volgende:
[..]
Onzin. Metal is per definitie satanistisch, ergo, christelijke metal is altijd ironisch bedoeld.
Hoorde alleen het eerste stukje voor ik hem postte.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:53 schreef DaanA het volgende:
[..]
Misschien wel Mozarts mooiste mis.
Edit: Godver, welke kloterige mongool heeft daarin klopen knippen?Mooi uitgevoerd hoor, maar degene die hier heeft lopen snijden, daar moeten ze zelf eens even in gaan snijden. Diep.
Beetje Mozarts requiem verkrachten.![]()
Ja, jij zal het natuurlijk wel beter wetenquote:
Niks, dat klopt. Maar je kan moeilijk zeggen dat Bach's muziek niet grotendeels Christelijk is.quote:
Ah, beter.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:57 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Hoorde alleen het eerste stukje voor ik hem postte.
Excuseer.
Ter compensatie:
Damn, 200?quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:58 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, jij zal het natuurlijk wel beter weten. Gast, ik heb 200 metalnummers op mijn PC, alsof er metal is die ik niet ken.
Dat zijn maximaal zo'n 10 albums.quote:
zo dan... maar liefst 200 nummers?quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:58 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, jij zal het natuurlijk wel beter weten. Gast, ik heb 200 metalnummers op mijn PC, alsof er metal is die ik niet ken.
Ik zou het niet grotendeels christelijk willen noemen, toch.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:59 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Niks, dat klopt. Maar je kan moeilijk zeggen dat Bach's muziek niet grotendeels Christelijk is.
Maar misschien had ik een ander voorbeeld van Bach moeten geven.
Jezus! 200?!quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:58 schreef Biels het volgende:
Dat zijn zo'n maximaal 2 albums, mits een beetje normale kwaliteit.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:01 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat zijn maximaal zo'n 10 albums.
Albums met 100 nummers?quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:02 schreef Jawzz het volgende:
[..]
Dat zijn zo'n maximaal 2 albums, mits een beetje normale kwaliteit.
Hoeveel metalnummers zijn er danquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:07 schreef Jawzz het volgende:
[..]
Oh fuck, ik dacht 200mb.
Alsnog, 200 nummers is weinig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |