Bedankt voor het bewijzen van mijn punt.quote:
Creedquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:41 schreef Biskwie het volgende:
overigens, er zijn ook goede christelijke bands (bv: creed)
* Biskwie is een atheïst
Ah, nee. Bach staat samen met Beethoven op eenzame hoogte in de westerse muziekl ongeacht zijn religie.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:42 schreef Biels het volgende:
[..]
Bedankt voor het bewijzen van mijn punt.
ooh...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is daar christelijk aan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:51 schreef Hi_flyer het volgende:
Of dit ongeëvenaarde stuk muziek van Bach:
Beat that
Ik merk dat je mijn punt betreffende kwaliteitsmuziek niet begrepen hebt. Maakt niet uit. Laat het me je voordoen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:50 schreef koningdavid het volgende:
Onterechte klacht mayn.
I'mma break it down.
1. God bestaat.
2. Er is inderdaad veel slechte christelijke muziek. Net zoals er veel slechte niet-christelijke muziek is.
3. Eeuwenlang was christelijke muziek zo ongeveer de enige fatsoenlijke muziek die er gemaakt werd.
4. Zelfs in een relatief seculier land als Nederland wordt er veel goede christelijke muziek gemaakt. Waaronder veel Grote Prijs-winnaars. Vooral het alternatieve circuit wordt goed bezet door christelijke bands als The Spirit That Guides Us, Anderson, Stairs To Nowhere, At The Close Of Everday, Silence Is Sexy en This Beautiful Mess.
5. Wat beterft je klacht over christelijke rap:
Veel christelijke rap is i.i.g. een stuk intelligenten/diepgaander dan de seculiere variant.
Misschien wel Mozarts mooiste mis.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |