En hierbij de wijzigingen:quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:44 schreef Montov het volgende:
Mogelijk nog wat wijzigingen, maar ivm eventuele drukte of storingen toch maar alvast:
1500m dames
1. Groves
2. Friesinger
3. Wust
4. Anschutz
5. Valkenburg
10000m heren
1. Kramer
2. De Jong
3. Bokko
4. Verheijen
5. Loy
Ja hoorquote:Op zondag 22 november 2009 17:11 schreef VegaKip het volgende:
Daar zijn we weer
Ik hoop dat m'n mail aangekomen is...
Gelukkig maar, heb toch best veel puntjes gescoord!quote:Op zondag 22 november 2009 17:22 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Ja hooris dat e-mail adres dus toch nog ergens goed voor. In de loop van de avond zal ik de tussenstand proberen te posten
IK heb ook twee mailtjes verstuurd, dacht dat ik er vanochtend weer bij zou kunnen, anders had ik het in één keer gedaan.quote:Op zondag 22 november 2009 17:26 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Gelukkig maar, heb toch best veel puntjes gescoord!
Hebben er veel mensen gemaild? Zou zonde zijn als mensen punten mislopen doordat ze niet op het forum konden...
Ik dus ...quote:Op zondag 22 november 2009 17:26 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Gelukkig maar, heb toch best veel puntjes gescoord!
Hebben er veel mensen gemaild? Zou zonde zijn als mensen punten mislopen doordat ze niet op het forum konden...
Ik had ook geen zondagvoorspellingen (zaterdag nog wel)quote:
Timm-E geloofde heilig in Bob de Jong volgens mijquote:Op zondag 22 november 2009 20:14 schreef VegaKip het volgende:
Top 10![]()
Aangezien de meeste voorspellingen voor de 10km via de mail zijn gegaan vraag ik me af of er iemand Sven niet op 1 had? Timm-E misschien? Aangezien ie maar 9 punten heeft.
Ik geloofde ook heilig in Bob, maar durfde het in de prono toch niet aan, aangezien ik dacht dat iedereen voor Sven zou gaanquote:Op zondag 22 november 2009 20:18 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Timm-E geloofde heilig in Bob de Jong volgens mijverder had iedereen Kramer op 1 ja. Net als de 5km bij de dames, daar had iedereen Sablikova, alleen mmascha geloofde daar niet in.
Ja ikquote:Op zondag 22 november 2009 20:14 schreef VegaKip het volgende:
Top 10![]()
Aangezien de meeste voorspellingen voor de 10km via de mail zijn gegaan vraag ik me af of er iemand Sven niet op 1 had? Timm-E misschien? Aangezien ie maar 9 punten heeft.
Jammer dat ik niet op tijd wist dat ze niet meededenquote:Op zondag 22 november 2009 17:30 schreef franklop het volgende:
Kreeg om 12:19 mailtje van ElYefe met aanpassing prono
Zodat toch iemand afweet van mijn wijziging stuur ik jou bij deze mijn wijziging van de 1500m dames. Ik zag namelijk dat friesinger en nesbitt niet mee doen en die had ik beide in mijn top 5![]()
...
En daardoor stond ik zoals gewoonlijk weer onderaanquote:Op zondag 22 november 2009 20:18 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Timm-E geloofde heilig in Bob de Jong volgens mijverder had iedereen Kramer op 1 ja. Net als de 5km bij de dames, daar had iedereen Sablikova, alleen mmascha geloofde daar niet in.
Heeft dat niet met timezones te maken?quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:18 schreef ElYefe het volgende:
Het is mij trouwens volkomen onduidelijk wanneer de 1500m voor de Heren nu is. In de announcement van de WC in Calgary staat dat de 1500 vandaag is. Maar op isuresults.eu staat aangegeven dat die op zaterdag is, hoewel er al wel als enige afstand op de zaterdag al voor is geloot...Btje vreemd..
We zullen het vannacht wel wetenquote:20.25-00.19 uur (Ned3):
Schaatsen live:
World Cup in Calgary,
500m mannen en vrouwen
3km vrouwen
Volgens Jac Orie ook vanavond [Nos Twitter]quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:47 schreef ElYefe het volgende:
Dat zal het idd wel kunnen zijn, dat die 1500m na middernacht NL tijd startHoewel ik het raar vind dat Studio Sport dan niet door zal gaan met de uitzending
![]()
[..]
We zullen het vannacht wel weten
quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:30 schreef Schnappieter het volgende:
3000m dames
1. Sablikova
2. Beckert
3. Anschutz Groves
4. Groves Anschutz
5. Hughes
1500m heren
1. Davis
2. Bokko
3. Morrison
4. Groothuis
5. Makowsky
quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:40 schreef Hankster het volgende:
3000m Dames
1. Sablikova
2. Beckert
3. Wust
4. Groves
5. Hughes Anschutz
1500m Heren
1. Davis
2. Bokko
3. Morrison
4. Tuitert
5. Makowsky
Dat is niets voor jouquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:34 schreef wimderon het volgende:
Oei, te laat.
Nou, zie maar wat je er mee doet.
Onzin! regels zijn regels!!!!quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:41 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Dat is niets voor joumaar de 3000 of 1500 zijn nog niet van start, dus was mij betreft geen probleem. De vorige keren telde ik ze bij anderen ook mee...
In alle haast heb ik zelfs Kuipers erbij gezetquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:41 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Dat is niets voor joumaar de 3000 of 1500 zijn nog niet van start, dus was mij betreft geen probleem. De vorige keren telde ik ze bij anderen ook mee...
quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:35 schreef franklop het volgende:
hmm heb ik de leiding dan alweer overgenomen?
een wissel, hedrick voor kuipersquote:Op zondag 6 december 2009 14:17 schreef franklop het volgende:
1.000 meter
1. Davis
2. Groothuis
3. Tae Bum Mo
4. Denny Morrison
5. Simon KuipersHedrick
Je hebt bij mij een fout gemaakt:quote:Op zondag 6 december 2009 21:31 schreef ElYefe het volgende:
Met al die lijstjes kan er makkelijk een optelfout gemaakt worden, dus mocht er iets niet kloppen, zie je typ- of telfouten dan hoor ik dat natuurlijk graag!![]()
Dit levert 19 punten op, en niet 18 punten zoals in je overzicht.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:26 schreef Montov het volgende:
500m dames:
1. Wolf (7)
2. Wang (6)
3. Gerritsen (1)
4. Lee (2)
5. Boer (3)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |