Gister was het weer tijd voor een stapavondje met de huisgenotes.
Rond een uur of 11 kwamen wij aan in Utrecht, waar wij eerst naar het feest van de vriend van een huisgenoot zouden gaan. Dit was een leuk feestje waar veel bekenden waren, het was ook leuk om weer eens gezichten te zien die ik al een tijdje niet meer gezien had. Heel wat Mojito’s en champagne later, besloten we om met een select gezelschap richting het centrum te gaan om daar de rest van de avond te vertoeven.
Eenmaal in het centrum aangekomen meteen naar Monza toegegaan, want daar was weer een dierentuinfeest met een leuke line-up. The Flexican was er namelijk samen met Sef.
Binnen in de club verliep het allemaal wel rustig, en na een leuke avond besloten we rond 4 uur weer richting de slaapplek te gaan. Alles ging goed en we hadden snel onze jassen.
Eenmaal buiten gekomen zijn we eerst even op een bankje op het Neude gaan zitten. Na een paar minuten kwam er een luidruchtige groep jongeren aan. Deze groep kwam recht op ons af, en begon de jongens uit onze stapgroep uit te dagen en een vriendin en mij te betasten. Omdat wij hier totaal geen zin in hadden waren wij weggelopen, de vervelende groep bleef ons echter volgen. Nadat een vriend van mij er wat van zei waren deze kemphanen helemaal niet meer onder controle te houden. En deze vriend moest zijn opmerking ook bekopen met een vuist in zijn gezicht. Na deze agressie aanval waren de kemphanen ons blijkbaar net zo zat als dat wij hun waren, en liepen ze weg.
Uit eindelijk maar rustig aan richting de slaapplek gelopen, en eenmaal daar aangekomen de avond even besproken. Volgende ochtend had de arme jongen een blauw oog.
Klacht: agressie na het uitgaan.
Klacht: mannen die iedereen zomaar betasten.