M'n achterremmen waren compleet versleten (daarom remt je auto voor toch voor 70% ofzoquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:19 schreef Metalfrost het volgende:
Voortaan zeggen dat je een APK-keuring wilt met een KLEINE beurt, ipv grote beurt.
Sorry.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:18 schreef wobbel het volgende:
Gvd, de APK en alle bijkomende reparaties waren 680 euro![]()
In 2012 gaan we toch allemaal dood?quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:21 schreef _Michiel_ het volgende:
Ach, in 2012 krijgen we kilometerheffing, en zijn we elke kilometer aan de beurt ipv elke 10.000 kilometer nu.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:21 schreef _Michiel_ het volgende:
Ach, in 2012 15 krijgen we kilometerheffing, en zijn we elke kilometer aan de beurt ipv elke 10.000 kilometer nu.
jep, we zullen elke kilometer een beetje van binnen sterven.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:26 schreef Toempf het volgende:
[..]
In 2012 gaan we toch allemaal dood?
nou neequote:Op vrijdag 13 november 2009 20:20 schreef wobbel het volgende:
[..]
M'n achterremmen waren compleet versleten (daarom remt je auto voor toch voor 70% ofzo)
tweederde van het remvermogen zit voorquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:20 schreef wobbel het volgende:
[..]
M'n achterremmen waren compleet versleten (daarom remt je auto voor toch voor 70% ofzo) en m'n uitlaat was compleet weggeroest...maar die heb je helemaal niet nodig
66,6%quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:07 schreef erikkll het volgende:
[..]
tweederde van het remvermogen zit voor
hoeveel procent denk je dat tweederde is?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:12 schreef wobbel het volgende:
[..]
66,6%zeurpiet
En ik rijd een Fiat Punto uit 97
Dit kan je makkelijk allemaal zelf vervangen voor misschien ¤150quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:20 schreef wobbel het volgende:
[..]
M'n achterremmen waren compleet versleten (daarom remt je auto voor toch voor 70% ofzo) en m'n uitlaat was compleet weggeroest...maar die heb je helemaal niet nodig
Er zijn mensen die al moeite hebben een schroevendraaier te gebruiken zonder handleiding met plaatjes. Laat staan dat ze een auto kunnen onderhouden.quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:00 schreef Trekfiets het volgende:
Jullie worden genaaid waar je bij staatDie shit kan je ook gewoon zelf vervangen. Of rij je in een rolls royce ofzo?
Ligt er natuurlijk aan van wat je het doet. twee derde van een kudde van 150 schapen is natuurlijk 100%, en van 50 euro is het dan 16,67%quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:47 schreef erikkll het volgende:
[..]
hoeveel procent denk je dat tweederde is?
1800 euro omdat je niet twee keer op een knopje wil drukken??quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:08 schreef Tuvai.net het volgende:
680 maar? Ik was eerder dit jaar 1800 kwijt.Van 2 van mijn portieren ging het knopje af en toe niet goed dicht en moest ik 2 keer met m'n radiografische sleutel drukken zodat ze goed dicht waren. Ik had dat bij de garage aangegeven en ging er van uit dat ze maar even iets kleins moesten verstellen of zo. Nee, 2 hele focking deurmechanismen moesten vervangen worden daarvoor.
Voor de rest allerhande gezeik als een spruitstuk voor de uitlaat en zo. Ben altijd weer verrast over hoe duur automaterialen (en montage) zijn.
Episch.quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:55 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
1800 euro omdat je niet twee keer op een knopje wil drukken??
Niet in totaal, de deur mechanismen waren 350 per stuk.quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:55 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
1800 euro omdat je niet twee keer op een knopje wil drukken??
Lees die zin nog eens rustig doorquote:Op zaterdag 14 november 2009 10:49 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan van wat je het doet. twee derde van een kudde van 150 schapen is natuurlijk 100%, en van 50 euro is het dan 16,67%
Zoals ze het nu zeggen is het wel goedkoper.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:21 schreef _Michiel_ het volgende:
Ach, in 2012 krijgen we kilometerheffing, en zijn we elke kilometer aan de beurt ipv elke 10.000 kilometer nu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |