SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op maandag 16 november 2009 09:48 schreef wel.o.k het volgende:
SEXtet
Hoorde ik sex?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogguh
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
dan ben je geen ezel, want die stoten zich geen 2 keer aan de zelfde steenquote:Op maandag 16 november 2009 10:06 schreef FFSletop het volgende:
Ik had me vanmorgen twee keer verslapen
Ventjuh van mequote:
het had inderdaad erger gekundquote:Op maandag 16 november 2009 10:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan ben je geen ezel, want die stoten zich geen 2 keer aan de zelfde steen
Man, zeur niet, ik werk en heb dus maar 30 minuten per dagquote:Op maandag 16 november 2009 10:10 schreef FFSletop het volgende:
[..]
het had inderdaad erger gekundmoet zo weer naar de les
![]()
Kut Pauze van een kwartier
vrijdag avond nog een klusje in utrecht, dat werd dus een KLUS.quote:Op maandag 16 november 2009 10:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan ben je geen ezel, want die stoten zich geen 2 keer aan de zelfde steen
[..]
Ventjuh van me![]()
goed
Lekker weekend gehad![]()
Jij?
Vrijdagavond niets gedaanquote:Op maandag 16 november 2009 10:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vrijdag avond nog een klusje in utrecht, dat werd dus een KLUS.
zaterdag een heleboel natte dozen in mijn handen gehad![]()
zondag lekker rustig dagje, met barbies gespeeld
populair thema zaterdagquote:Op maandag 16 november 2009 10:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vrijdagavond niets gedaan
zaterdag geklust en bij GF geweest (het was druk)
zondag met de kleine gespeeld, want die was al vroeg terug van zn nachtje bij tante
(we waren dus rond half 6 thuis en om half 12 was ik alweer aan het dweilen beneden)
Gelukkig drink ik niet als ik moet rijden
Zaterdag was er lingeriequote:Op maandag 16 november 2009 10:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
populair thema zaterdag![]()
klinkt alsof je een nachtje overgeslagen hebtje zal wel redelijk brak zijn.
ik was vrijdag zaterdag om 01:30 thuis en om 7:00 liep het werktje weer af om oudpapier op te halen.
13:00 klaar en toen heb ik mijn (andere) vrouw weer eens gesproken
a.s. vrijdag heb ik een dagje vrij, speciaal voor haarquote:Op maandag 16 november 2009 10:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zaterdag was er lingerie
maar wij waren laat
En idd, het voelt iig wel alsof ik een nacht overgeslagen heb
leuk he, je partner weer eens spreken
Moet je af en toe toch maar eens doen
en daar moet je stil praten, dus hebben jullie nog geen quality timequote:Op maandag 16 november 2009 10:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
a.s. vrijdag heb ik een dagje vrij, speciaal voor haar![]()
dan mag ik haar naar het ziekenhuis brengen
Ik weet wel wat dingen om te doenquote:
vrijdag mag ze onder het mes, zal ze ook niet erg spraakzaam zijn schat ik zo in.quote:Op maandag 16 november 2009 10:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en daar moet je stil praten, dus hebben jullie nog geen quality time
Vandaar dat wij dus zaterdag ff lekker zijn gaan stappen
Kleine was bij zn tante, en thuis blijven is ook maar saai...
Dus zijn we rond 23.00u richting GF gereden
bofkont.quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 10:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik weet wel wat dingen om te doen
quote:
Wie weet praat ze onder narcosequote:Op maandag 16 november 2009 10:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vrijdag mag ze onder het mes, zal ze ook niet erg spraakzaam zijn schat ik zo in.
sorrie.. dirty mind jeweetzquote:[..]
vast wel
Mogguh MPGquote:
die sluimer staat is ideaal voor ondervragingenquote:
quote:[..]
sorrie.. dirty mind jeweetz
Komt door die enorme goede huwelijksnacht
quote:[..]
Mogguh MPG
Jij hebt tenminste alleen maar spierpijn, hoe moet ik al die blauwe plekken verklaren?quote:Op maandag 16 november 2009 10:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die sluimer staat is ideaal voor ondervragingen![]()
[..]
heb er nog spierpijn van.
met een lange broek en lange mouwen zijn de meeste bedekt.quote:Op maandag 16 november 2009 10:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste alleen maar spierpijn, hoe moet ik al die blauwe plekken verklaren?
je verveeld je maar moet eigenlijk iets doen wat je niet wiltquote:
Nja die in mn gezicht heb ik al verdoezeld met een of ander "van de trap gevallen" verhaalquote:Op maandag 16 november 2009 10:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
met een lange broek en lange mouwen zijn de meeste bedekt.
die in je gezicht komen door het keukenkastdeurtje?
heb je die trap wel gedweild nadat je er af gestuiterd bent?quote:Op maandag 16 november 2009 11:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja die in mn gezicht heb ik al verdoezeld met een of ander "van de trap gevallen" verhaal
o ja, ik zie het al.quote:Op maandag 16 november 2009 10:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
....(we waren dus rond half 6 thuis en om half 12 was ik alweer aan het dweilen beneden)
En jij hebt zeker weer geen poot utgestokenquote:Op maandag 16 november 2009 11:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb je die trap wel gedweild nadat je er af gestuiterd bent?
[..]
o ja, ik zie het al.
quote:Op maandag 16 november 2009 11:09 schreef MPG het volgende:
[..]
En jij hebt zeker weer geen poot utgestoken?
Moet een serie rapporten draaien, stuk of 40. A gemiddeld 5 minuten per rapportquote:Op maandag 16 november 2009 10:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je verveeld je maar moet eigenlijk iets doen wat je niet wilt
3,5 uur werk dus. Dat had je voor de lunch af kunnen hebbenquote:Op maandag 16 november 2009 11:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet een serie rapporten draaien, stuk of 40. A gemiddeld 5 minuten per rapport
Ik sta overal alleen voorquote:Op maandag 16 november 2009 11:09 schreef MPG het volgende:
[..]
En jij hebt zeker weer geen poot utgestoken?
quote:Op maandag 16 november 2009 11:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hey, ik ben niet voor niets getrouwd.
er heerst bij ons een gezond jaren 50 rollen patroon
*edit: he he, ik snap hem nu pas, pootje uitgestoken.
nee ik heb haar gewoon geslagen![]()
Ik voel met je meequote:Op maandag 16 november 2009 11:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ik kan hem er maar in 1 tegelijk schuiven he?quote:
er zijn vele vormen van.quote:[..]
BDSM is toch anders dan ik dacht
Die van jou kan idd maar 1 vanquote:Op maandag 16 november 2009 11:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan hem er maar in 1 tegelijk schuiven he?
[..]
er zijn vele vormen van.
Op basis waarvan trek jij deze conclusie?quote:Op maandag 16 november 2009 11:19 schreef MPG het volgende:
[..]
3,5 uur werk dus. Dat had je voor de lunch af kunnen hebben.
Rekenen, en de aanname dat een werkdag symmetrisch rond de lunchpauze ligtquote:Op maandag 16 november 2009 11:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op basis waarvan trek jij deze conclusie?
Ik vermoed van deze post:quote:Op maandag 16 november 2009 11:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op basis waarvan trek jij deze conclusie?
Alleen heeft MPG er niet bij nagedacht dat gemiddeld betekend: kan ook langer of korter durenquote:Op maandag 16 november 2009 11:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
gemiddelde krijg je door de totale tijd te delen door het aantal.quote:Op maandag 16 november 2009 11:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik vermoed van deze post:
[..]
Alleen heeft MPG er niet bij nagedacht dat gemiddeld betekend: kan ook langer of korter duren
En de begintijd is maar een aanname?quote:Op maandag 16 november 2009 11:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Rekenen, en de aanname dat een werkdag symmetrisch rond de lunchpauze ligt.
Maar de totale tijd is nog niet bekendquote:Op maandag 16 november 2009 11:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gemiddelde krijg je door de totale tijd te delen door het aantal.
dus 3,5 uur.
Juist.quote:Op maandag 16 november 2009 11:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En de begintijd is maar een aanname?
Naar de kantine jaquote:
Wij hebben hier geen kantinequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |