Volgens mij bedoelt TS hier dat hij op een scooter rijdtquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:19 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wat voor auto heb je?
Ik ga er vanuit dat TS een echte baas is en zijn auto naar de garage moest.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:20 schreef afcajos het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt TS hier dat hij op een scooter rijdt!!!!
dat dusquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat TS een echte baas is en zijn auto naar de garage moest.
Maar zulke meisjes noemen wij domme hoerenquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:25 schreef DaanA het volgende:
Heb zelf net bijna een meisje overreden, dom wijf stak zo maar over zonder uit te kijken terwijl ik er met 50 aan kwam. Ging echt nét goed, stond 50 cm voor haar stil. Dom stuk vreten.
Vandaag ook bijna een verrekte mongohl omver gereden.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:25 schreef DaanA het volgende:
Heb zelf net bijna een meisje overreden, dom wijf stak zo maar over zonder uit te kijken terwijl ik er met 50 aan kwam. Ging echt nét goed, stond 50 cm voor haar stil. Dom stuk vreten.
Ja, maar ze had wel bijna mijn auto vernaggeld.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:27 schreef Sony100 het volgende:
[..]
Maar zulke meisjes noemen wij domme hoeren
quote:
Had ik het over jouw of reageer je maar gewoon zodat je je iets socialer voelt ?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:31 schreef Sjibble het volgende:
[..]Ik ben nou eenmaal een geluks en pechvogel
Gelukkig was ik nu het ene
Ik was op een haartje net niet geraakt, waarop volgtquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:33 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Had ik het over jouw of reageer je maar gewoon zodat je je iets socialer voelt ?
Ja daarom heet ze ook domme hoer als bijnaamquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:28 schreef DaanA het volgende:
[..]
Ja, maar ze had wel bijna mijn auto vernaggeld.
Jij reageert op een filmpje en ik reageer daar op. Dit topic kan voor de rest de schijt krijgen eigenlijkquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:37 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik was op een haartje net niet geraakt, waarop volgt
"Zo, dat is geluk hebben!"
en jij van:
"En dat nog wel op vrijdag de 13de"
Het is vandaag vrijdag de 13de.
Huh?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:38 schreef Sony100 het volgende:
[..]
vrijdag de 13e bestaat niet voor mij
waar zie jij dat het filmpje op de 1vrijdag de 13de is genomenquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:41 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Jij reageert op een filmpje en ik reageer daar op. Dit topic kan voor de rest de schijt krijgen eigenlijk
Vrijdag de 13e is gewoon een normale vrijdag voor mij en dat 13 kan me geen fuck schelen en dat bijgeloof ook nietquote:
Dat wilde ik horenquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:03 schreef Sjibble het volgende:
[..]
waar zie jij dat het filmpje op de 1vrijdag de 13de is genomenDit gaat nergens over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |