quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:15 schreef DiabloSam het volgende:
F***
Mogguh![]()
9 days until slapsgiving...
Uit een (tijdelijk) zonnig westelijk Schotland; Mogguhquote:Op dinsdag 17 november 2009 08:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nu zitten we met z'n allen vol spanning te F5-en tot LB haar eerste post maakt vanuit SF?
quote:If I had a penny for every time someone said I have OCD I'd have 967274 pence.
Dit moet een grapje zijn.quote:
Mogguh Etciequote:
Ze is ons gewoon aan het vergeten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:09 schreef Etcetera het volgende:
Ze heeft nog wel op haar site gepost gisteren
Heb ik per abuis verwijderd, zal binnenkort wel weer de links terugplaatsenquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:35 schreef Etcetera het volgende:
Hey waar zijn je Jair foto's gebleven?
Dat wil ik ook wel eens doenquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:35 schreef iamredleader het volgende:
Leuk
Heb met de familie lootjes getrokken via www.lootjestrekken.nl of zoiets, en moet dus wat leuks kopen voor ********. En wie dat is kan ik niet zeggen, want zowel mijn vrouw als mijn jongste broer lezen hier wel eens mee
Prutserquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Heb ik per abuis verwijderd, zal binnenkort wel weer de links terugplaatsen
Werkt best aardig. Ook erg handig dat je regels kunt opgeven en sowieso niet je eigen lootje kan krijgen, scheelt een hoop omruilen en opnieuw beginnenquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel eens doenWij doen het lekker ouderwets nog met papiertjes
Waarom dat niet?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:12 schreef Etcetera het volgende:
Ja inderdaadMaar ik denk dat m'n zus zoiets niet leuk vindt
Daar zijn ze dan rijkelijk vroeg mee zeg.quote:JAPANSE BIKINI'S VOOR ZOMER 2010
Modellen tonen de laatste zwemmode van kledinggigant Sanai in Tokyo. FOTO'S AFP/EPA
No way dat dat Japans is, ziet er allemaal veel te normaal uitquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Daar zijn ze dan rijkelijk vroeg mee zeg.
En voor de liefhebber:
klik
klik
klik
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
No way dat dat Japans is, ziet er allemaal veel te normaal uit
Ik weet bijna zeker dat ze dat niet 'gezellig genoeg' vindtquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Waarom dat niet?
Ik wilde dat hier ook introduceren, lootjes online trekken, maar m'n moeder heeft geen mailadres
Bij die 2de, zit die strik erop gesoept ofzoquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Daar zijn ze dan rijkelijk vroeg mee zeg.
En voor de liefhebber:
klik
klik
klik
Volgens mij druk met haar nieuwe hobbyquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Onder het topic zie ik een ad voor online Hebreeuws lezen. Waar is MaJo de laatste tijd heen?
Praag vond ik leuk, heb ik in een dubieus restaurant in een dubieuze zijstraat nog varkensnekfilet gegetenquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:41 schreef Whiteguy het volgende:
Vanochtend trouwens ingeschreven voor studiereis Praag.
Nu al zin in de vele studie gerelateerde activiteiten kroegentochten
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nou Etsie,
Alvast voor later
http://www.telegraaf.nl/b(...)aarden__.html?p=11,1
Wat is dat nou voor onzin.quote:Hangplek voor bejaarden
STADSKANAAL - In het Groningse Stadskanaal krijgen ouderen een eigen hangplek, maar dan wel op een industrieterrein.
De bejaarden mogen daar hangen tussen houten tuinhuisjes, recreatiehuisjes en tuinbenodigdheden.
Het bedrijf dat de spullen verkoopt, bouwt speciaal een plek voor de hangouderen met onderdak en bankjes. De eigenaar doet dat uit medeleven met de ouderen omdat die „geen plek hebben, beschut tegen weer en wind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |