wanneer ga je al weg danquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:04 schreef LadyBlack het volgende:
Boerenkool op het menuEn verse pepernoten in een koektrommeltje, die mogen even intrekken, en dan zijn ze overheerlijk als we terugkomen over 2 weken
Oh, en ik heb net een goeie ontdekking gedaan: In SF zit ook een Lush, echt 2 blokken van waar mijn hostel zit!!!!![]()
![]()
Prettige vakantie alvastquote:Op zondag 15 november 2009 10:56 schreef LadyBlack het volgende:
We vliegen morgenochtend om 11:00 vanaf Schiphol, rechtstreekse vlucht
En toen we gisteren erachter kwamen dat je online al je stoelen kunt regelen, kon dat alleen (nog?) maar voor de terugvlucht...![]()
Dus bij het inchecken even opletten, ik wil namelijk graag rechtsachterin, dan zie je de kustlijn van Nederland zo mooi als je wegvliegt
Mooie herinnering van 12 jaar geleden
Moet nu nog vet veel doen: huis schoonmaken, nog wat dingetjes regelen en mn tas inpakken
Oh, dan is het goedquote:Op zondag 15 november 2009 12:20 schreef LadyBlack het volgende:
Morgenochtend is het uiteraard helder weerdat heb ik zo geregeld
Ze zijn bezig de verhuizing voor te bereiden, vandaar, dus ga jij maar inpakken en zoquote:Op zondag 15 november 2009 14:36 schreef LadyBlack het volgende:
Wat is Fok! ongelooflijk aan het klooien zeg![]()
De hele tijd een html pagina, smilies die alleen als vierkantje zichtbaar zijn, de helft van de dag zijn ze down...
Ik moet dus echt maar in gaan pakken
Daar zijn wij nu ook mee bezig. Echt zo lastig. Een paar weken geleden wist ik nog heel veel te verzinnen, maar als het dan echt moet...quote:Op zondag 15 november 2009 14:39 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik moet nu een verlanglijstje voor sinterklaas schrijven, maar ik weet weer eens niks te vragen
Ik heb al een paar dingen bedacht, fietsbril in zon en heldere uitvoering, en een multitool om aan mn snowboard te kunnen sleutelen op de pistequote:Op zondag 15 november 2009 14:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daar zijn wij nu ook mee bezig. Echt zo lastig. Een paar weken geleden wist ik nog heel veel te verzinnen, maar als het dan echt moet...
Inmiddels weer up and runningquote:Op zondag 15 november 2009 14:36 schreef LadyBlack het volgende:
Wat is Fok! ongelooflijk aan het klooien zeg![]()
De hele tijd een html pagina, smilies die alleen als vierkantje zichtbaar zijn, de helft van de dag zijn ze down...
Ik moet dus echt maar in gaan pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |