Inderdaad, ik vind Les Stroud ook veel eerlijker en echter overkomen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:36 schreef Cara het volgende:
Bear Grylls was toch allemaal fake sensatie?
Volgens mij is die andere die op discovery zit (met zijn eigen camera's) veel eerlijker en toffer.
Idd, Survivorman ftw. Bear Grylls is drama, met ze special forces verhalenquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:36 schreef Cara het volgende:
Volgens mij is die andere die op discovery zit (met zijn eigen camera's) veel eerlijker en toffer.
Ze geven alleen maar informatie, ze zeggen nooit dat het super realistisch is. Zelfs in begin staat met koeie letters NIET CHRONOLOGISCH OPGENOMEN.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:36 schreef Cara het volgende:
Was een filmpje van mensen die de locatie hebben opgezocht. Hij geeft survivaltips op tv, alles wat buiten beeld valt doet er dan niet toe.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:40 schreef rgras het volgende:
Ik kan mij nog wel een filmpje herinneren waarop Bear Grylls in de woestijn vertelt dat als er iets gebeurt hij dood gaat omdat er niemand in de wijde omgeving is. Vervolgens zie je op de actergrond gewoon een snelweg met rijdende auto's.
Maar de manier waarop hij er bij kijkt zegt al genoeg. Net alsof er 20 takes per shot worden gemaakt omdat de vorige shots mislukt waren omdat hij steeds te hard lachte toen hij beschreef dat hij hier zou verhongeren als hij nu niet snel eten vond.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:40 schreef rgras het volgende:
Ik kan mij nog wel een filmpje herinneren waarop Bear Grylls in de woestijn vertelt dat als er iets gebeurt hij dood gaat omdat er niemand in de wijde omgeving is. Vervolgens zie je op de actergrond gewoon een snelweg met rijdende auto's.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:36 schreef Cara het volgende:
Komt dat van Grizzly bear?quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:49 schreef LarryDavid het volgende:
heet ie bear grylls?nooit geweten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |