Inderdaad. En anders allebei de elementen positioning meegeven en met z-index werken om het ene element boven het andere te krijgen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:31 schreef DownForZ het volgende:
div maken met als achtergrond het plaatje en dan de tekst in de div typen is het makkelijkst
Ja dat heb ik nu, maar ik heb nu alleen een plaatje op de plek waar ook tekst is, ik wil het hele plaatje gewoon, ook op plekken waar geen tekst is.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:57 schreef ikkangeennaamverzinnen het volgende:
Voor in je style.css
#jediv {
background-image:url(url van het plaatje);
}
en dan in je index.html of welke pagina dan ook
<div id="jediv"> je tekst </div>
Width & height meegeven aan de div misschien een idee?quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:01 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu, maar ik heb nu alleen een plaatje op de plek waar ook tekst is, ik wil het hele plaatje gewoon, ook op plekken waar geen tekst is.
Ik heb nooit eerder een site gemaakt ik moet dit voor school doen, ik heb de width nu maar als ik de height toevoeg dan verandert er niks, of ik doe iets foutquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Width & height meegeven aan de div misschien een idee?
| 1 |
| 1 2 3 | <p>Bladiebla</p> </div> |
| 1 2 3 4 | height:400px; width:400px; } |
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |