Had het vandaag met een (vrouwelijke) collega over Madonna en haar veel te jonge vriendje, n.a.v.
dit nieuwsbericht. (Korte samenvatting: Madonna (51 jaar) heeft de schoonmoeder (37 jaar) van haar vriendje (22 jaar) ontmoet.) Ik zo van "over pedo gesproken..."
Maar volgens haar was dat heel anders, zij vond dat juist heel mooi, zo van "Madonna is gewoon een hele vitale vrouw, die zo'n jonge jongen nog makkelijk aankan." Dat dit niet ging over uiterlijk, maar over hoe innerlijke liefde, die niet op lichamelijk verval let en geen leeftijden kent, jong van geest zijn en de hele mikmak. Dus ik zo van "Ik vind het maar niks, wat moet die kerel nou met zo'n vrouw? Net als bij Hugh Heffner, die oude kerel die altijd jonge meisjes om zich heen heeft." Zij: "Nee, Hugh Heffner is gewoon een viespeuk, en die vrouwen zijn gewoon hoeren." Ik zo van
Ja, dat kun je dus blijkbaar allemaal tegelijk voelen, en dat is echt niet relaxed als emotioneel stabiele jongen van 28 die zijn metroseksuele kant nog niet ontdekt heeft.
En gewoon ook verder niet luisteren naar argumenten dat dat toch echt precies hetzelfde is. Gekke vrouwen.
Klacht: vrouwen die met twee maten meten.