Verhaal had compacter gekund, maar leuk om te lezen en een terechte klacht.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:17 schreef DaanA het volgende:
Klacht: vrouwen die met twee maten meten.
Hmm, de moeder idd, niet de shcoonmoederquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:24 schreef ErikT het volgende:
Ik snap er niks van. Als Madonna de vriendin van die gast is, dan is zijn schoonmoeder de moeder van Madonna. En de moeder dan Madonna is dan 37? Heb ik de Terminator episode in het leven van Madonna gemist?
in de bron staat gewoon moeder...die er trouwens best wel vroeg bij wasquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:24 schreef ErikT het volgende:
Ik snap er niks van. Als Madonna de vriendin van die gast is, dan is zijn schoonmoeder de moeder van Madonna. En de moeder dan Madonna is dan 37? Heb ik de Terminator episode in het leven van Madonna gemist?
Toch baas om haar te geven of niet dan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:18 schreef Salvad0R het volgende:
Respect dat die gast m omhoog krijgt van Madonna.
Ja manquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:30 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Toch baas om haar te geven of niet dan?
Dat.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:32 schreef griekjeee het volgende:
Terechte klacht. Op die leeftijd moet je je doodschamen met zo'n jochie.
Madonna een MILF noemen.quote:
Inderdaad zegquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:34 schreef mierenfokker het volgende:
Die moeder was dus 15 toen ze die zoon kreeg.. zeg genoeg..
Dat dus.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:30 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Toch baas om haar te geven of niet dan?
Fail.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:40 schreef RickoKun het volgende:
[ [url=
afbeelding]http://3.bp.blogspot.com/_18WIDAPmEDw/SQVSrY5KEuI/AAAAAAAAABc/IgLBrvnvGBw/s400/madonna.JPG]afbeelding[/url][/url] ]
je zou er maar naast wakker worden
Ach...een goede bankrekening maakt veel goed...ook in de combinatie oudere vrouw-jong ventje.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:40 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
Naast die dochter jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:40 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
Juist.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:11 schreef trovey het volgende:
Beide hoeft voor mij niet. niet Madonna met een groen blaadje en ook niet Heffner met die potentiele kleinkinderen
... the hell?quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:40 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |