quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik ben op 't moment veel te lui om de deur uit te gaan.
En ik denk dat Strega zomaar een half uur onderweg is naar de dichtsbijzijnde appie.
Een nutteloze tip dus.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:54 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, weet ik.
Ga er niet meer uit en heb de boodschappen al in huis.
Maare....bedankt.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb gewoon nu pas door dat jij een vrouw bent
...
Hoi
Gebakken banaan!quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:10 schreef DeZwabber het volgende:
mijn menu van vandaag:
bami met kipsate![]()
en pisang goreng
Ik niet hoor!quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:12 schreef tombolafan het volgende:
Nog meer mensen die dachten dat ik een man was???![]()
En waarom? Waarom?? WAA-ROM!!!
Succes! Jij hebt moed!quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:01 schreef DeZwabber het volgende:
ben net terug van een middagje wandelen met een vriendin die ik al een paar jaar niet meer gezien had![]()
dan ga ik nu even het toppik teruglezen
vanwege je diepe stemquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:12 schreef tombolafan het volgende:
Nog meer mensen die dachten dat ik een man was???![]()
En waarom? Waarom?? WAA-ROM!!!
moed alleen de m geschreven als rnquote:
ff met een droge mop/dweil erover?quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:15 schreef Nonneke het volgende:
mn vloer wil maar niet goed drogen en nou komt zo iedereen thuis banjeren met hun vieze schoenen over mn mooie vloertje
gewoon zo laten, dat is de "used" lookquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:15 schreef Nonneke het volgende:
mn vloer wil maar niet goed drogen en nou komt zo iedereen thuis banjeren met hun vieze schoenen over mn mooie vloertje
Ga je bij Q eten?quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:10 schreef DeZwabber het volgende:
mijn menu van vandaag:
bami met kipsate![]()
en pisang goreng
das nu echt een mannenopmerkingquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:15 schreef DeZwabber het volgende:
gewoon
[..]
zo laten, dat is de "used" look
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |