Wij (David en ik dus) moesten naar een speciale kamer voor "te hysterische kinderen"quote:Op maandag 23 november 2009 17:03 schreef snoopy het volgende:
Lis keek naar de prik maar heeft geen kik gegeven![]()
Wat idioot dat ie bij een vreemde op schoot moet gaan zittenquote:Op maandag 23 november 2009 15:44 schreef DaviniaHR het volgende:
We komen net terug van de RAI. Inderdaad in 15 minuten uit en thuis, so to speak.
We waren met de auto, gewoon de pijlen en de meute volgen. "heb je je kaart bij je? heb je vragen?" en door naar de prikhal. je moest wel vantevoren alvast de arm ontbloten, dan kon het zo meteen door. daar wordt je weer doorverwezen naar 1 van de ingangen, en daarachter zitten opgesteld à la eindexamen.hij moest bij die mevrouw op schoot gaan zitten. janken, krijsen, brullen. niks gemerkt van die hele prik, en de wereld was meer mooi toen hij bij PR in de armen terug mocht.
aan het eind van de hal kregen we nog een vlaggetje en een appel. jottem.
voor de 2e prik gaan we wel iets later, dan kan eli nog net iets langer slapen. ze controleerden de postcode helemaal niet, namelijk. we waren een kwartier te laat, maar kregen er helemaal geen commentaar op.
prima, dus!
nu nog even de nacht afwachten of dat ook zo voorspoedig gaat...
Klinkt als een plan inderdaad!quote:Op maandag 23 november 2009 18:10 schreef Estrys het volgende:
Ik vind die flyer die ik meekreeg maar sumier met info. Heeft u kind klachten en denkt u dat het van de vaccinatie komt neem dan contact op met de huisarts. Kan natuurlijk wel gewoon even bellen ipv te twijfelen
Nou ja, dat denk je toch ook? Dus goed dat je even gebeld hebt voor de zekerheidquote:Op maandag 23 november 2009 18:10 schreef Estrys het volgende:
Ik vind die flyer die ik meekreeg maar sumier met info. Heeft u kind klachten en denkt u dat het van de vaccinatie komt neem dan contact op met de huisarts. Kan natuurlijk wel gewoon even bellen ipv te twijfelen
quote:Op maandag 23 november 2009 17:42 schreef lily het volgende:
[..]
Wij (David en ik dus) moesten naar een speciale kamer voor "te hysterische kinderen"![]()
Het leidt wrs wel lekker van de rpik af, bij een vreemde op schoot zittenquote:Op maandag 23 november 2009 18:55 schreef Raissa het volgende:
[..]
Wat idioot dat ie bij een vreemde op schoot moet gaan zittenHier stond er een stoel voor de prikdame en een van de ouders moest daar gaan zitten.
wrs voor het goed strak vasthouden, en die mensen zijn natuurlijk op elkaar ingespeeld, dus is gewoon efficiënter. voor die halve minuut dat het hele tafereel duurde, vond ik het niet zo erg, stiekemquote:Op maandag 23 november 2009 18:55 schreef Raissa het volgende:
[..]
Wat idioot dat ie bij een vreemde op schoot moet gaan zittenHier stond er een stoel voor de prikdame en een van de ouders moest daar gaan zitten.
Yep, en wegrennenquote:Op maandag 23 november 2009 19:00 schreef freecell het volgende:
Lily, wat deed David?Krijsen en spartelen?
Zal je net zien ja. Ik had bij Lis juist drama verwacht. Die heeft een keer de boel op stelten gezet met het maken van een longfoto. En dat stelt echt niks voor.quote:Op maandag 23 november 2009 20:21 schreef lily het volgende:
Over drie weken weer ja (maar misschien is het dan wel goed...hoop ik dan...)
best stom want normaal is hij heel flink met alles, huilt ook bijna nooit als hij valt ofzo
O lekker dan... te laat..quote:Op maandag 23 november 2009 19:55 schreef poemojn het volgende:
Volgens de nieuwste onderzoeken vermindert paracetamol de effectiviteit van de prik.
http://journalclubnl.word(...)hamen-na-vaccinatie/
idemquote:Op maandag 23 november 2009 20:55 schreef Saffier het volgende:
alleen mijn schoonmoeder belde net om te vragen hoe of wat en ons 'niet enten' vond ze niet zo geweldig geloof ik
Tot nog toe is hij erg vrolijk en blij geweest, en gewoon braaf naar bed gegaan.quote:Op maandag 23 november 2009 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
Davinia, heeft Eli nog ergens last van?
Hier ook definitief niet. Ik geloof dat ik het mijn ouders en schoonouders maar niet vertel.quote:Op maandag 23 november 2009 20:55 schreef Saffier het volgende:
@ Renzell, wij laten Tobias ook niet enten. De gewone griepprik krijgt hij ook niet, een kwart van zijn school is al ziek geweest, de huisarts zag er voor hem geen meerwaarde aan, we vinden het wel goed zo.
alleen mijn schoonmoeder belde net om te vragen hoe of wat en ons 'niet enten' vond ze niet zo geweldig geloof ik
Ja die van ons ookquote:Op maandag 23 november 2009 22:13 schreef oeke het volgende:
* pruillipt
Mijn arm doet pijn.
Arme kindjes, het voelt niet fijn vind ik.
Bij ons zaten er 2 vaccinatiekaarten bij.quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:27 schreef DaviniaHR het volgende:
Wij hebben ook een prima nacht gehad. Je merkt niks aan Eli. Ik ga ook niet aan die arm zitten wroeten, maar hij klaagt niet, dus ga ik het ook niet opzoeken
wat ik me net bedacht, krijgen we eigenlijk een nieuwe brief voor de tweede keer? of moeten we dan dezelfde weer meenemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |