Ah leuk, je ging met de trein naar Moskou?quote:Op vrijdag 27 november 2009 07:34 schreef Kassaa het volgende:
Vervolgens ruim 3.5 uur gepraat over van alles en nogwat.
Als je naar friesland o.i.d gaat vanaf a'dam is het ook 3,5 uur vrees ik. Plus de factor dat NS treinen altijd op tijd zijn enzo..quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:03 schreef starla het volgende:
[..]
Ah leuk, je ging met de trein naar Moskou?
Ja, die meneerrrrrrrrrrrrr die het gaf kan geen les geven. Zit nu in de bieb te leren.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:03 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Damn. herkansing in de kerstvakantie is een bitch..
ps. ook minisymposium geskipt?gezien het tijdstip dat je post
Amsterdam - Leeuwarden is niet eens 2.5 uurquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:05 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Als je naar friesland o.i.d gaat vanaf a'dam is het ook 3,5 uur vrees ik. Plus de factor dat NS treinen altijd op tijd zijn enzo..
In Leeuwarden ja. Typ maar eens Workum in o.i.d, geografisch dichter bij, maar wel 3:15 aan reistijdquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:10 schreef starla het volgende:
[..]
Amsterdam - Leeuwarden is niet eens 2.5 uur![]()
Groningen - Maastricht daarentegen bijna 4.5!
Ik vind dit blok inderdaad stukken leuker en interessant, denk ook wel dat ik bpt-1 moet hebben gehaald. Heb er in ieder geval een goed gevoel over. Wel grappig dat jij dat zo opmerkt en ik nog steeds niet weet wie jij bentquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:29 schreef Kassaa het volgende:
In de restauratie van het CS, ik heb thee en patat (geen friet) gekregen.
En misschien ergens wel een vrouwenmoment, maar voor mn sociale ontwikkeling was dit wel een stap vooruit
Hey maar christiaan, je lijkt dit blok veel aanweziger met interessante vragen stellen tijdens colleges enzo, heb je bpt-1 gehaald?
Wat van gemerkt?quote:Erasmus MC, dierenterroristen komen er samen wel uit
Hé gezellig. Code rood op het Erasmus MC vandaag. Alle verloven zijn ingetrokken. De beveiliging staat op scherp, medewerkers en studenten zijn ingelicht. Iedereen is verzocht zijn of haar Erasmus MC-pas te dragen. Dus het feest kan beginnen. Welk feest? Nou dit. Vanmiddag om 13:30 uur start een demo van de actiegroep Anti Dierproeven Coalitie (“Omdat dieren geen gebruiksvoorwerpen zijn!”)
Bron: http://www.geenstijl.nl/m(...)enterroristen_k.html
Ach ze hebben de strijd in Groningen eindelijk opgegeven? Sneu zooitje man. Zag ze paar maanden geleden staan bij de faculteit hier... met z'n vieren en een ton aan mediaquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:04 schreef dotKoen het volgende:
Ah, altijd gezellig in Rotterdam:
[..]
Wat van gemerkt?
Niet voor niets dat ons Centraal Dierenlab zo goed beveiligd is.
Haha, ja en waren ze verkleed als katten ofzoquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:30 schreef EricT het volgende:
[..]
Ach ze hebben de strijd in Groningen eindelijk opgegeven? Sneu zooitje man. Zag ze paar maanden geleden staan bij de faculteit hier... met z'n vieren en een ton aan media
Geloof dat er toen ook extra gesurveilleerd werd in verband met bedreigingen naar verschillende hoogleraren.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:57 schreef MaxC het volgende:
[..]
Haha, ja en waren ze verkleed als katten ofzo![]()
Ging er zo maar beetje bijstaan:
[ afbeelding ]
Hoezo meegemaakt? Je stond op de traumakamer? Of lag je zelf op het spine board?quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:54 schreef MaxC het volgende:
Vandaag eerste hoog-energetisch trauma meegemaakt, erg indrukwekkend en interessant!
Gewoon even de Godfather van de traumatologie pijpen:quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:03 schreef MaxC het volgende:
Maar vind het echt een fantastische stage, en wil denk ik ook de richting van Traumatologie op. Nu nog even kijken hoe ik daar binnenkom
g'woon, met de trein.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:03 schreef MaxC het volgende:
Dat laatste natuurlijk, lig lekker geïntubeerd op de IC te Fokken!
Maar vind het echt een fantastische stage, en wil denk ik ook de richting van Traumatologie op. Nu nog even kijken hoe ik daar binnenkom
Via het dak kan ook, scheelt je een treinkaartje.quote:
In het ziekenhuis waren er een aantal ingangen dicht en je moest ff je pasje laten zien als je binnen wilde via bepaalde ingangen. Verder geen demonstranten ofzo gezien (ze hadden een mooi plekje gekregen waar echt niemand ze zag, las ik op BBquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:04 schreef dotKoen het volgende:
Ah, altijd gezellig in Rotterdam:
[..]
Wat van gemerkt?
Niet voor niets dat ons Centraal Dierenlab zo goed beveiligd is.
Nog drie weken en dan heb ik gelukkig het blok gynaecologie afgesloten. Daarna krijgen we zes weken de pubertijdquote:Op woensdag 2 december 2009 18:18 schreef EricT het volgende:
Stil hiero, zeker allemaal bij psychiatrie in slaap gesukkeld
mag ik met je ruilen? Ik heb het beetje gehad met mensen die aluminium hoedjes dragen tegen ruimtestraling, braakfobie hebben, 36x hun lippen aflikken na elke hap eten, of menen dat andere mensen er vandoor gaan met hun gedachtenquote:Op woensdag 2 december 2009 18:56 schreef Seam het volgende:
[..]
Nog drie weken en dan heb ik gelukkig het blok gynaecologie afgesloten. Daarna krijgen we zes weken de pubertijdHet is maar goed dat ik ondertussen nog een weekendje Londen en Berlijn heb, want anders werd ik gek
ik heb John conner uit de toekomst ontmoet! Hij heeft ons van een robotinvasie gered. Hij kon met microchips(die had ie uit de toekomst) in z'n hoofd zijn manschappen aansturen.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:53 schreef EricT het volgende:
[..]
mag ik met je ruilen? Ik heb het beetje gehad met mensen die aluminium hoedjes dragen tegen ruimtestraling, braakfobie hebben, 36x hun lippen aflikken na elke hap eten, of menen dat andere mensen er vandoor gaan met hun gedachten
Ik begin het leuk te vindenquote:Op woensdag 2 december 2009 18:24 schreef Merel1808 het volgende:
Nee, helaas nog steeds, en al voor de derde keer stofwisselingsstoornissen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |