Toevallig had ik het ook net in een casus behandeldquote:Op woensdag 9 december 2009 14:12 schreef June. het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
[..]
Ik had gisteren toevallig zo'n zakkaartje gedownload voor mijn iPhone en even zitten doorbladeren, 3x raden welk onderdeel![]()
!
De UVT van januari wordt ook MC ivm de inkorting van de tentamentijden.quote:
Cool, heb wel eens een filmpje van zo'n procedure gezien.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:39 schreef iofn het volgende:
[..]
De UVT van januari wordt ook MC ivm de inkorting van de tentamentijden.
Morgen meekijken met een commando-resectie.Althans, dat mag ik gaan uitvechten met 12 andere co's
Vergeet de stappenteller nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:29 schreef Pluizel het volgende:
Vandaag mijn kerstpakket opgehaald bij het UMCG. het is een (best steivige) zwarte weekendtas met umcg en rug logo's erop en erin zitten biologische snacks (want ze wensen ons een gezond nieuwjaar) en een handdoek met douchegel.
volgende week mag ik m'n kerstpakket ophalen bij het martini, eens zien wat dat wordt
Waren artsen maar wat meer patiënt. Als je een keer aan de andere zijde van de tafel zit dan weet je tenminste hoe het is om patiënt te zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:57 schreef Asgard het volgende:
Ach, artsen zijn toch al de slechtste patiënten, dan kan dat er ook wel bij
Daar worden wij in het eerste jaar wel redelijk mee doodgegooid.quote:Op zondag 13 december 2009 07:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waren artsen maar wat meer patiënt. Als je een keer aan de andere zijde van de tafel zit dan weet je tenminste hoe het is om patiënt te zijn.
Nee, dat is patiëntje spelen dat is wat anders dan patiëntje zijn. Of mogen jullie botboringen, beenmergpuncties, lever/huid et cetera biopten bij elkaar afnemen? Ook een injectie gehad toevallig met het gif van een vogelbek dier om te ervaren hoe neuropatische pijn voelt?quote:Op maandag 14 december 2009 19:07 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Daar worden wij in het eerste jaar wel redelijk mee doodgegooid.
Iemand hier die oude tentamens heeft van blok 1.2? Geneeskundestudent.nl laat me in de steek.
Heb je geen tentamenbundel gekocht?quote:Op maandag 14 december 2009 19:07 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Daar worden wij in het eerste jaar wel redelijk mee doodgegooid.
Iemand hier die oude tentamens heeft van blok 1.2? Geneeskundestudent.nl laat me in de steek.
Neequote:Op maandag 14 december 2009 19:25 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Heb je geen tentamenbundel gekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |