Je bent de enige nietquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:14 schreef Ridocar het volgende:
Ik vind het op z'n zachtst gezegd een beetje vreemd wat met TS' beltegoed gebeurt. Als het nu een computerfout was zat er iig regelmaat in, nu wordt er blijkbaar random bij- en afgeschreven.
Dat heb ik ook gevraagd. De eerste keer was de reactie dat ze dat niet konden. De tweede keer schreven ze:quote:Heeft Telfort geen mogelijkheid om het telefoongebruik te monitoren oid? Nu lijkt het of Telfort ook geen idee heeft wat er gebeurt.
Dit was de laatste mail. Ik wilde eerst nog gaan vragen of dit ook geldt als ik zelf toestemming geef voor inzage in mijn eigen belgegevens, maar ik heb geen zin daar een discussie over te starten. Vandaar dat ik nu, zoals ik hierboven schreef, het probleem bij Telfort heb gelegd, gevraagd heb of ze het zelf willen oplossen of aantonen dat het toch terecht is, en als dat niet lukt, mij gewoon het geld terug te gevenquote:Nogmaals melden wij u dat wij niet in uw belgegevens kunnen kijken. Alleen de officier van Justitie kan deze gegevens opvragen. Dit inverband met de privacywet
Dat het niet mag, okee. Maar die gegevens krijgen ze er heus wel uit.quote:Nogmaals melden wij u dat wij niet in uw belgegevens kunnen kijken. Alleen de officier van Justitie kan deze gegevens opvragen. Dit inverband met de privacywet
Niet eens zo'n gek idee.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:39 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
(...)
Maar hoe er zo nu en dan geld bij komt is wel raadselachtigIs je beltegoed gekoppeld aan een aandelenpakket?
Vreemd allemaalquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:54 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat, en het feit dat zowel de simkaart als de telefoon niet zijn veranderd en ik met mijn abonnement nóóit onduidelijke kosten heb gehad, maken de kans wel erg klein dat het een verborgen gebruik van een of andere dienst is. Bij dat abonnement zaten ook geen 'onbeperkt' dingen.
Mijn beltegoed wisselt overigens nog steeds. De stand is nu 16.99, maar ik heb ook al 15 en 17 langs zien komen sinds mijn vorige post.
Ook mooi: volgens mij kan ik het niet gebruiken zelfs al zou ik het willen. Ik probeerde net een vriendin te smsen (een echte, niet eentje die 1,50 per bericht kost) en hij weigert het bericht te versturen...
Ik heb dus GEEN nieuwe sim sinds het abonnement is omgezet naar prepaid. Dat maakt het ook zo vreemd dat ik ineens allerlei verborgen kosten heb gemaakt.quote:Op zondag 29 november 2009 16:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Vreemd allemaalMisschien dat ze je in TRU verder kunnen helpen
En dat niet meer kunnen smsen, is dat sinds de nieuwe sim? zo ja, dan moet je evt de smsserver opnieuw instellenMisschien dat deze bij prepaid anders is. Niet dat dit logisch is.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |