Klopt, maar Ms mag bepalen wie op hun netwerk komt en wie niet.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:41 schreef Buschetta het volgende:
Volgens Europese wetgeving mag je volgens mij doen wat je wilt met je gekochte apparatuur. Dus die bans moeten gebaseerd zijn op illigale software en niet hardware mods of Linux bv. Hoop dat het korte tijd duurt voordat iemand een class A aanspant tegen Microsoft.
*ben overigens geen speler maar haar dit soort dingen.
Als je zelf je eigen hardware wil aanpassen, prima. Daarover op zich heeft Microsoft niks over te zeggen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:41 schreef Buschetta het volgende:
Volgens Europese wetgeving mag je volgens mij doen wat je wilt met je gekochte apparatuur. Dus die bans moeten gebaseerd zijn op illigale software en niet hardware mods of Linux bv. Hoop dat het korte tijd duurt voordat iemand een class A aanspant tegen Microsoft.
Kan ik hier mijn beslag kloppen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:43 schreef Adelante het volgende:
Het is beklag doen ipv beklacht droppen.
Nee, da's in CUL of KPD.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan ik hier mijn beslag kloppen?.
taaldolf hitler!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:43 schreef Adelante het volgende:
Dat dus. Je doet maar met je troep wat je wilt, maar als je gebruik wil maken van diensten die Microsoft aanbied betaal je maar voor je games. Lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als je zelf je eigen hardware wil aanpassen, prima. Daarover op zich heeft Microsoft niks over te zeggen.
Maar ze hebben wel het recht om je toegang tot het netwerk te ontzeggen.
Ja zo blijft je topic wel openquote:
If you can't stand the heat stay out of the kitchen jochie.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:39 schreef Joe-Momma het volgende:
zoals de tt al zegt!!
een ban aan gekregen op m'n xbox 360!!!!
EN DAT IS FOKING BALEN!!!!
stap maar over op een ps3!!
verwachtte reacties van mongooltjes die geen klacht hebben maar toch iets willen zeggen:
had je m maar niet moeten softmodden...
mijn reactie daar op: LIK ME REET!!
Goed voor je!quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:39 schreef Joe-Momma het volgende:
zoals de tt al zegt!!
verwachtte reacties van mongooltjes die geen klacht hebben maar toch iets willen zeggen:
Lik me reet! AHAHAHAHAHAHAHAHA! Wel 300 euro neerleggen voor een console, games betalen ho maarquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:39 schreef Joe-Momma het volgende:
zoals de tt al zegt!!
Als je gebanned bent kan je niet meer online, permanent niet meer met die 360.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:45 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Dat dus. Je doet maar met je troep wat je wilt, maar als je gebruik wil maken van diensten die Microsoft aanbied betaal je maar voor je games. Lijkt me niet meer dan logisch.
Trouwens, als je hem hebt gemod kun je dus helemaal niet meer online met zowel legale als illegale games?
Single player kan nog wel, neem ik aan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als je gebanned bent kan je niet meer online, permanent niet meer met die 360.
Of je zet je xbox 360 terug naar origineel, koopt een nieuwe xbox live kaartje en maakt een nieuwe gamertag. Kan je gewoon weer online gaan. De bans zijn account based, niet console based.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als je gebanned bent kan je niet meer online, permanent niet meer met die 360.
Als jij gewoon lekker je games koopt, zal ej niets gebeuren. Gelukkig is er op de PS3 nog geen illegale gameshandelquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik zat te twijfelen tussen een 360 en een PS3, maar dat wordt toch maar een PS3
Single player kan zeker.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:51 schreef Goliath_82 het volgende:
[..]
Single player kan nog wel, neem ik aan.
Maar je bent sowieso de sjaak wat betreft het downloaden van demo's, updates en dergelijke
@TS:
Sony heeft de beveiliging wel goed voor elkaar inderdaad. Best kans dat dat ding nooit gekraakt gaat worden.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:51 schreef Sigmund666 het volgende:
Een PS3 kun je niet eens draaien met illegale games
volgens mij gaat het via je mac adres..quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:51 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Of je zet je xbox 360 terug naar origineel, koopt een nieuwe xbox live kaartje en maakt een nieuwe gamertag. Kan je gewoon weer online gaan. De bans zijn account based, niet console based.
doe nou maar gewoon het beslag kloppenquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:43 schreef Adelante het volgende:
Volgens mij juist andersom.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:51 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Of je zet je xbox 360 terug naar origineel, koopt een nieuwe xbox live kaartje en maakt een nieuwe gamertag. Kan je gewoon weer online gaan. De bans zijn account based, niet console based.
Nee betaald hebben en dan niet online kunnen omdat je zo spannend illegaal bezig moet zijnquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:53 schreef wise het volgende:
wees blij.
Betalen om online een spelletje te spellen. Weg gegooid geld
Toch zonde van die paar honderd euroquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Single player kan zeker.
Maar that's it zeg maar.
Dat is wel triest. Microsoft heeft het niet zo op Apple natuurlijk, maar om dan maar gelijk je mac ook te bannen gaat wel wat ver.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:53 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
volgens mij gaat het via je mac adres..
Dus als ik geen mac heb, kan ik ook niet gebanned worden?quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is wel triest. Microsoft heeft het niet zo op Apple natuurlijk, maar om dan maar gelijk je mac ook te bannen gaat wel wat ver.
Zou kunnen, staat ook niet echt duidelijk online.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Volgens mij juist andersom.
Je account is niet gebanned, je hardware is gebanned.
Wanneer je een nieuwe xbox koopt kan je gewoon weer je live account gebruiken.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:57 schreef Goliath_82 het volgende:
[..]
Dus als ik geen mac heb, kan ik ook niet gebanned worden?
http://news.teamxbox.com/(...)d-Xbox-360-Consoles/quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:57 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Zou kunnen, staat ook niet echt duidelijk online.
Thx, wist ik ook wel hoor... ik moet nog een beetje aan mijn online 'humor' werkenquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:59 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Het MAC-adres is het DNA van je 'netwerkkaart of ontvanger. Het kan alleen gekloond worden, maar verder zijn er geen 2 dezelfde mac-adressen op de wereld.
Kneusje moet je je spellen maar checken of ze wel stealt zijn eigenschuld losertje.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:39 schreef Joe-Momma het volgende:
zoals de tt al zegt!!
Bij mij duurde het even. Ik kocht altijd een big mac, trok daar de netwerkkabel doorheen en startte dan de connectie pas op. Ging uiteindelijk vrij lastig als de hele netwerkpoort vol met saus zat, maar dat terzijdequote:Op vrijdag 13 november 2009 15:08 schreef Goliath_82 het volgende:
[..]
Thx, wist ik ook wel hoor... ik moet nog een beetje aan mijn online 'humor' werken
Gast, deze banwave komt omdat MS je firmware kan aflezen en ligt dus niet aan je gamesquote:
Daarom Unmod > Mod.quote:
Staat MS wel volledig in hun recht?quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Klopt, maar Ms mag bepalen wie op hun netwerk komt en wie niet.
Daar kan geen rechter je mee helpen.
Ms staat volledig in hun recht.
Al had je dat gedaan, kans is groot dat je een ban hebt. Ze weten nog niet zeker hoe MS het weet, maar al speelde je alleen retail spellen, dan had je nog een ban gekregen. Dus het meest logisch zou zijn dat ze dus kunnen zien dat je iXtreme hebt i.p.v. de stock firmware.quote:
je gaat ermee akkoord dat je niet met een gemodde xbox op live gaat... Je kan je console gewoon gebruiken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:41 schreef Buschetta het volgende:
Fanboyquote:
Ik ben anders nog niet geband, hoor.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:59 schreef MaxC het volgende:
[..]
Gast, deze banwave komt omdat MS je firmware kan aflezen en ligt dus niet aan je games
*Beklag doet
Of niet online spelen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:06 schreef Tacobell het volgende:
Had je hem maar niet moeten softmodden.
En nee dankje maar dat aanbod sla ik af.
Nee, die fucke PS3 doet het fijnquote:
Via xboxconnect..quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:59 schreef Heider00sje het volgende:
Er zijn andere mogelijkheden om op live te komen. Althans, om tegen vrienden online te kunnen spelen
Xbox Fanboyquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:30 schreef onearmedman het volgende:
[..]Meer geld betalen voor een minder console.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |