Dat soort mensen zouden ze geen rijbewijs moeten geven.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:25 schreef yup het volgende:
Klopt BNOR betekent niet dat je als een fucking idioot mag rijden. Rij je echt redelijk, dan haal je BNOR echt wel...
Ken serieus mensen die hun RB pas na 10x afrijden hebben gehaald (GEEN FUCKING GRAP), maar dat zijn echt mensen die totaal niet kunnen rijden (zelfs niet nadat ze hun rijbewijs hebben gehaald...
Ze zijn niet soepeler, ze nemen meer tijd voor je zodat je niet zo zenuwachtig bentquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:43 schreef yup het volgende:
Ik ken ook iemand die dat moest doen, volgens mij is dat zowiezo ergens anders dan de normale examen plek. Je krijgt ook meer tijd.
Maar of ze ECHT soepeler zijn weet ik niet.
Dat is niet waar. Kijk niemand rijdt perfect. Maar bij de één zijn ze wel degelijk coulanter dan bij de ander, dat is een feit. Dat is ook inherent aan een subjectief iets.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:23 schreef Geqxon het volgende:
Als hij je laat zakken, dat is dat om een reden. Accepteer nou maar dat je niet goed rijd, en ga niet als een dom zuig op hem schelden!
ik d8 altijd dat je pas na 3x zakken bij BNOR kan afrijden? is daar geen regel in? kun je bijvoorbeeld ook na 1x zakken al? etc.. ik heb m al hoor, maar 1e keer maakte ik zoveel domme fouten door de stress dat ik het niet zag zitten de 2e keer. dus vroeg me af of dat dan ook een mogelijkheid was geweest.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 05:50 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik ben 2x gezakt en heb daarna het BNOR examen afgelegd en ben geslaagd. Ik heb me laten vertellen door mijn instructeur dat de BNOR examinatoren meestal oud-rij-instructeurs zijn en daarom beter aanvoelen hoe een leerling het examen ingaan. Daarom stellen ze je ook eerst op je gemak en pas daarna gaan je het examen afleggen. De route is ook veel rustiger (bij mij een woonwijk). Ze kijken minder naar de foutjes die je door de zenuwen veroorzaakt, zoals iets te schuin inparkeren of iets langer over doen met straatje keren, maar juist naar je inzicht en anticiperen. Al met al gaat het wat gemoedelijker aan toe dan rijexamen afleggen bij die lompe lui van het CBR.
Veel succes!
Mij is verteld dat het pas na víer keer kan... Of er moeten duidelijke reden zijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:17 schreef Ferryfan4ever het volgende:
[..]
ik d8 altijd dat je pas na 3x zakken bij BNOR kan afrijden? is daar geen regel in? kun je bijvoorbeeld ook na 1x zakken al? etc.. ik heb m al hoor, maar 1e keer maakte ik zoveel domme fouten door de stress dat ik het niet zag zitten de 2e keer. dus vroeg me af of dat dan ook een mogelijkheid was geweest.
kan je een voorbeeld geven van duidelijke reden? of weet je dat zelf ook niet?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:19 schreef Guns_n_Roses het volgende:
[..]
Mij is verteld dat het pas na víer keer kan... Of er moeten duidelijke reden zijn.
Autisme e.d. aldus mijn rijinstructeur die ik toen had. Dus niet als je "gewoon zenuwachtig" bent ofzo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:23 schreef Ferryfan4ever het volgende:
[..]
kan je een voorbeeld geven van duidelijke reden? of weet je dat zelf ook niet?
ik las op cbr site dat je na 4x zakken (in 5jaar) niet meer bij CBR mag.. dus dan moet je bij BNOR (en de rest van je examens ook als je daar weer zakt). maar er stond idd niet iets over eerder bij BNOR kunnen..
heeft autisme dan ook invloed op je rijstijl? dat wist ik niet johquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:27 schreef Guns_n_Roses het volgende:
[..]
Autisme e.d. aldus mijn rijinstructeur die ik toen had. Dus niet als je "gewoon zenuwachtig" bent ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |