ik wil ook een tosti ijzer ;<quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:32 schreef F04 het volgende:
Eindelijk een nieuwe werkgever gevonden, geweldig dus... blijkt dat er geen tostiijzer aanwezig is in het keukentje .Vanmiddag toch even de baas proberen om te praten voor een mooie tosti ijzer op kantoor.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:32 schreef Netsplitter het volgende:
Ik voorspel een nieuw topic over een paar uur.
TT: F04 zoekt nieuwe baan en heeft pijn in z'n aars.
Je plan faalt gruwelijk aangezien er nergens in staat wanneer je 'm moet/kan gebruiken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:45 schreef banapples het volgende:
Wat voor een bedrijf ben je gaan werken dan? Een tosti-ijzer is het eerste wat je koopt voor het interieur van je kantoor.
Stappenplan voor startende ondernemers
U heeft de stap genomen om een eigen bedrijf te beginnen. Wat nu? Doorloop het stappenplan en u weet precies wat u allemaal moet gaan regelen.
Stap 1 Koop een tosti-ijzer
Stap 2 Ondernemingsplan
Stap 3 Rechtsvorm
Stap 4 Bedrijfshuisvesting
Stap 5 Kamer van Koophandel
Stap 6 Belastingdienst
Stap 7 Administratie
Stap 8 Bank- en verzekeringszaken
Stap 9 Vergunningen
Stap 10 Personeel
Stap 11 Bescherming
Stap 12 Bedrijf overnemen
Een beetje bedrijf hoort personeel toch goed te verzorgenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:47 schreef Matthijs- het volgende:
Koop dan zelf zo'n ding, dat kost toch geen drol?
Je maakt er anders wel een verdomd goede indruk mee bij je baas en collegae.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:49 schreef F04 het volgende:
[..]
Een beetje bedrijf hoort personeel toch goed te verzorgen
Ja dat doen ze met salaris, vakantiegeld, leaseauto enz enz.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:49 schreef F04 het volgende:
[..]
Een beetje bedrijf hoort personeel toch goed te verzorgen
Je vergeet de sambalquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb net lekker 2 tosti's op.
Met ham EN kaas!!!
Appelmoesquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |