Dat was je leraar Nederlands van de baisschool, hij kon het niet langer onder ogen zien dat hij faalde om jou te leren hoe die d/t trucjes nou precies werken...quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:04 schreef Trust_live het volgende:
Die zichzelf voor de trein gooit waardoor er nu geen treinen rijden, bedankt.
Als je jezelf vermoord gooi jezelf alsjeblieft van een brug ipv voor de trein![]()
![]()
Op de basisschool heb je één leraar voor allesquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat was je leraar Nederlands van de baisschool, hij kon het niet langer onder ogen zien dat hij faalde om jou te leren hoe die d/t trucjes nou precies werken...
quote:AMSTERDAM - De Nederlandse Vereniging voor een Vrijwillig Levenseinde (NVVE) begint donderdag met een website met tips voor mensen die zelfmoord willen plegen.
© NU.nl
Het gaat om concrete aanwijzingen voor zelfdoding met medicijnen. De vereniging wil daarmee alternatieven bieden voor gruwelijke manieren, zoals voor de trein springen.
Godver, die moet ik straks hebben, beter is het dan alweer opgelostquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:09 schreef Trust_live het volgende:
http://www.ns.nl/storingen/index.form
Oss - Den bosch rijd niet
De beperkingen tussen Oss en s-Hertogenbosch als gevolg van een aanrijding met een persoon zijn voorbij.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Godver, die moet ik straks hebben, beter is het dan alweer opgelost
spoorbrug?quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:04 schreef Trust_live het volgende:
Als je jezelf vermoord gooi jezelf alsjeblieft van een brug ipv voor de trein![]()
![]()
Naja, reken maar uit...quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Op de basisschool heb je één leraar voor alles
Vermoordt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:04 schreef Trust_live het volgende:
![]()
Je zal wel life bedoelen?quote:
Ik heb geen busje slaapmiddelen, een trein is wel gewoon altijd voorhandenquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:49 schreef DeTolk het volgende:
[..]
GODMILJAAR
Maar waarom gooit iemand zich voor de trein. Busje slaapmiddelen is toch afdoende
Nou, succes dan maar.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen busje slaapmiddelen, een trein is wel gewoon altijd voorhanden
Scholieren die klagenquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:01 schreef 720Flip het volgende:
En jullie denken dat DAT erg is?! Ik moet verdomme helemaal naar school voor een uurtje gym!
ik stond vanaf half 8 tot half 9 op Oss West. Maar 1 bus langs gekomen en die zat al helemaal vol terwijl er 100 mensen wachtenquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:09 schreef Trust_live het volgende:
http://www.ns.nl/storingen/index.form
Oss - Den bosch rijd niet
Ik ga nu echt niet meer weg hoorquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
De beperkingen tussen Oss en s-Hertogenbosch als gevolg van een aanrijding met een persoon zijn voorbij.
En dan ook nog 's morgensquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:04 schreef Trust_live het volgende:
![]()
Ga je fietsend naar school en zeg je tegen je leraar dat je genoeg hebt gesport en dan fiets je weer terug.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:01 schreef 720Flip het volgende:
En jullie denken dat DAT erg is?! Ik moet verdomme helemaal naar school voor een uurtje gym!
Stoere jongen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ga nu echt niet meer weg hoor(tot half 4 les)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |