Ik vind deze zin nu ook niet bepaald een wonder van taalvernuft.quote:Op vrijdag 13 november 2009 08:57 schreef Z het volgende:
Die Branbantse die ik sprak, als je niet wist dat het een promovendus was zou je haar zo vergissen voor een eerste de beste kassamejuffrouw.
Nee, dat dacht ik al.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:26 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik vind deze zin nu ook niet bepaald een wonder van taalvernuft.
Branbantse?quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:30 schreef Z het volgende:
Van die Branbantse die ik sprak, zou je niet denken dat het een promovendus was, eerder een kassamejuffrouw. Wat een dommig taaltje.
Zo beter?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Middenjarennegentig is niet per se verwerpelijk, Gellius. Denk eens aan 2 Brothers on the 4th Floor!
Ha! Jij hebt vast nog nooit getracht 's ochtends de drie te pakken. Het is alsof die gehele tramlijn op magische wijze wordt opgeheven als ik hem nemen wil, om vervolgens - zodra ik toch maar zuchtend de fiets of de benenwagen genomen heb -, geruisloos weer in dienst genomen te worden.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Middenjarennegentig is niet per se verwerpelijk, Gellius. Denk eens aan 2 Brothers on the 4th Floor!
(Overigens gevoelde ik me vanochtend behoorlijk verkwikt, en besloot ik te gaan werken, maar dan wel per tram. Vervolgens kwam er 20 minuten geen tram, terwijl alle andere denkbare lijnen mij voorbij suisden. Wat een tranendal.)
Frollo!quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:52 schreef Frollo het volgende:
Doe nou maar wat Lienekien zegt, dat is altijd het beste.
Ik ben benieuwd of er ook een bericht op de Wittgensteinhyve zal volgen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Tvp om de Claudiasoap te volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |