Jawel, maar dat is standaard zo. Of je nu 20 bent of 60.. er gaat fotoshop overheenquote:Op donderdag 19 november 2009 12:30 schreef weekontol het volgende:
ik ben zeker geen voorstander van overjarige dames. en dan ook nog in de playboy te plaatsen.
ik zag haar dan ook bij jensen op de bank zitten. voor een vrouw van 60, ziet ze er nog gewoon top uit.
denk dat menig vrouw op deze leeftijd, of zelfs jongere vrouwen. jaloers mogen zijn.
denk alleen wel dat er toch wel veel met fotoshop gewerkt gaat worden.
niet? meeeid dan kun je je nog helemaal inlezenquote:Op woensdag 18 november 2009 23:11 schreef Yenthe het volgende:
Ik wist dat het uit was tussen Patricia (oftewel Ptwish in de Fok!mond) en Adam (Eddem?), maar hij gaat nu dus met Micky? Djeeeeez, dat wist ik dus weer niet.
Geloof mij maar... je hoeft niet oud te zijn om die editie te kopen of te lezen hoor.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:29 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
ik denk dat er wel vraag naar is..
de kopers van playboy. zijn oudere mensen.. die geen internet hebben..
en die vinden het wel leuk.. iemand van hun generatie
Ik ben 24, en ik wil het ook wel ff zien hoor. Niet omdat ze me nou supersexy lijkt, maar gewoon; nieuwsgierigheid, net als ieder ander waarschijnlijk. Als ze puur voor sexy, strak, en ideaalbeeld van schoonheid gingen hadden ze wel een ander gekozen denk ik (hoe goed Patries er ook nog mag uitzien voor haar leeftijd).quote:Op donderdag 19 november 2009 13:29 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
ik denk dat er wel vraag naar is..
de kopers van playboy. zijn oudere mensen.. die geen internet hebben..
en die vinden het wel leuk.. iemand van hun generatie
tuurlijk willen jongeren het ook wel zien.. maar die bekijken de foto's gewoon op internetquote:Op donderdag 19 november 2009 14:21 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Geloof mij maar... je hoeft niet oud te zijn om die editie te kopen of te lezen hoor.
Nieuwsgierigheid wint het vaak van ieder persoon!
Op blz 4 staat wel een foto..quote:Op donderdag 19 november 2009 14:56 schreef weekontol het volgende:
heeft iemand al foto's ergens kunnen ontdekken dan? ik hoorde dat er al wat was uitgelekt?
die had ik inderdaad al wel zien staan. maar is dit dan ook voor de shoot van playboy. waar zij dit jaar de kerst bunny is?quote:
Uh, Patty noemde Ptwish toch onsmakelijk? Nu doet ze het zelf!quote:Op donderdag 19 november 2009 15:20 schreef patatmetfriet het volgende:
Twitter zegt:
chrissiecurry
oh god no. heb zelf geen borsten, maar op die hangtieten zit niemand te wachten! RT @Playboy_NL Na Paay ook Brard bloot http://bit.ly/2myDGR
23 minutes ago from web
Retweeted by henkjansmits and 4 others
quote:Na Paay ook Brard bloot
Nee, geen extra kerstverrassing beste lezers. Patty Brard komt NIET in Playboy. Ze gaat echter wel uit de kleren. De 54-jarige Brard is vandaag naakt te bewonderen in de etalage van Maison de Bonneterie in de Kalverstraat in Amsterdam. Daar wordt ze geportretteerd door de kunstenaars Alexander Smith en Nicole Bolsius. Dit doet ze in het kader van de lancering van het boek 'Sprekend', waarin bekende en onbekende portrettekenaars zich voorstellen.
We moedigen naakt uiteraard (bijna) altijd aan, maar Patty is natuurlijk geen Patricia. Wij blijven dan ook lekker op de redactie vandaag.
Zo, ik ben helemaal ingelezenquote:Op donderdag 19 november 2009 14:14 schreef Manono het volgende:
[..]
niet? meeeid dan kun je je nog helemaal inlezen
Ptwish vs Eddem # 16 - Time flies when you live the dream
Pattyquote:Op donderdag 19 november 2009 16:19 schreef P.F het volgende:
[..]
Uh, Patty noemde Ptwish toch onsmakelijk? Nu doet ze het zelf!
[..]
Was een topic van in SEX, maar die zit ondertussen op slotquote:Op donderdag 19 november 2009 14:56 schreef weekontol het volgende:
heeft iemand al foto's ergens kunnen ontdekken dan? ik hoorde dat er al wat was uitgelekt?
Die reactiesquote:Op donderdag 19 november 2009 17:58 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Was een topic van in SEX, maar die zit ondertussen op slot
quote:Henny Huisman smacht naar naaktfoto's Paay
Uitgegeven: 18 november 2009 13:58
Laatst gewijzigd: 18 november 2009 14:16
AMSTERDAM - Henny Huisman kan niet wachten tot de naaktfoto's van Patricia Paay bij hem op de mat vallen. De 60-jarige Paay ging uit de kleren voor het decembernummer van Playboy.
© ANP"Patricia kan op haar 80e nog in de Playboy", jubelt Huisman op zijn website.
"Ik ken Patricia al heel lang en ze is een superleuk wijf. Echt Rotterdams en een schoonheid", gaat de 58-jarige presentator verder.
Mooi mens
Henny, die Patricia 'een mooi mens met een gouden hart' noemt, steekt La Paay een hart onder de riem. "Ze moet zich niets aantrekken van haar omgeving, want die misgunt haar dit persoonlijke succes."
Toen uitlekte dat Patricia uit de kleren ging voor Playboy, kreeg ze bakken kritiek over zich heen. Onder meer Connie Breukhoven haalde uit naar La Paay. "Ik heb een nieuwe slogan bedacht: 'Met de steunkousen van La Paay, maakt uw seksleven een ommezwaai'", sms'te Breukhoven naar RTL Boulevard.
Huisman kan echter niet wachten tot volgende maand. "Ik heb maandelijks de Playboy in huis en niet alleen voor de verhalen. Voor Patricia zou ik hem ook los kopen bij de supermarkt.
bron: http://www.nu.nl/achterkl(...)naaktfotos-paay.html
Mijn god iddquote:Op donderdag 19 november 2009 20:25 schreef Greys het volgende:
Brard ook? Nee toch? Dat kan ze toch niet maken na die commentaren op La Paay?
Patty denkt dat ze verheven is boven haar mede BN'ers ofzo. It's her world, we just live in it.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:25 schreef Greys het volgende:
Brard ook? Nee toch? Dat kan ze toch niet maken na die commentaren op La Paay?
http://www.thesun.co.uk/s(...)ips-for-Playboy.htmlquote:'Cougar' strips for Playboy.
PLAYBOY magazine is about to get its oldest ever playmate — after a Dutch reality TV star agreed to reveal all at the age of 60.
Mature singer and Holland's Got Talent judge Patricia Paay will strip off for next month's issue of the raunchy men's mag.
She said: "I'll show it all. The results are classy, but I'll hide nothing."
Despite her years, photographer Philip Riches said the blonde star still looks stunning.
Sensual
He revealed: "She is amazing and has an exceptionally good body. She is so open and has a lot of energy. At the end of the shoot, I was exhausted."
And in a message to bolster older ladies everywhere, the snapper added everything about the diva is real.
He said: "Her breasts, her butt, her legs, nothing is fake. Maybe except for her nails."
Sexy Patricia told how she loved doing the shoot. She said: "The pictures were shot nearby at a country house.
"I ran around the woods naked and I loved it. I believe the pictures are very sensual."
Jan Heemskerk, editor of Playboy in Holland, confirmed cougar Patricia's pictures are "sexy, daring and amazing".
Patricia is stripping off just a few months after her younger husband Adam Curry, 45, cheated on her with Deuce Bigalow: European Gigolo Micky Hoogendijk, 39.
It will be the third time Patricia has revealed all for Playboy.
Last month the American edition of the sexy mag featured Simpson's leading lady Marge Simpson.
Die laatste zin erbijquote:Op woensdag 25 november 2009 09:36 schreef static het volgende:
Zelfs in de UK hebben ze het erover.
[..]
http://www.thesun.co.uk/s(...)ips-for-Playboy.html
quote:Patricia is stripping off just a few months after her younger husband Adam Curry, 45, cheated on her with Deuce Bigalow: European Gigolo Micky Hoogendijk, 39.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |