abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74653859
Door negatieve ervaringen (waarover ik even nu niet uitwijd) zat ik jarenlang in een soort afgesloten opvang. Heb 4 á 5 jaar zonder sociale contacten moeten doen.
Nu ben ik student. Ik maak m'n intrede in het uitgaansleven. Nou mag het geen verrassing zijn dat het voor niemand ene fuck interesseert wat ik vandaag gedaan heb. Spraakmakende anekdotes, dat willen ze. En dat heb ik niet. En heb dergelijke gesprekken nooit gevolgd of gevoerd. .

Maar heb ik dat? Neen, heb jarenlang geen leven geleid. Alleen maar bezig met games, etc. Jarenlang in een zorginstelling. Maargoed, nu ben ik vrij normaal als je dat kunt zeggen.

Vandaar dat ik ter rade ga bij jullie, de Fokkers. .

Welnu, wat zijn de gespreksonderwerpen die jullie meestal oprakelen in een gezellig gesprek?
pi_74654068
Ik zit nu 2 jaar thuis.
  vrijdag 13 november 2009 @ 01:12:05 #3
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_74654965
Ik werkte een keer in een hotel mensen. En ik had dienst zo weet je wel. Staat er op een gegeven moment een bejaard vrouwtje voor de balie, dus ik denk: "Die wil inchecken. Laat ik d'r maar even gaan bedienen." Maar in plaats van reserveren, kijkt ze heel beschaamd naar de grond en zegt dan als een geslagen kind: "Sorry meneer." Dus ik denk: "Sorry voor wat?" En ik kijk iets beter, ruik dan een vreselijke putlucht en kom erachter dat ze zojuist in haar broek heeft staan schijten. (meest zure hoofd trekken met eventueel een lichte )

Het is iemand die ik ken echt overkomen. Serieus serieus.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  Boks-Chick vrijdag 13 november 2009 @ 07:08:09 #4
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_74656014
Baggeraars mogen wegblijven
lolwut
pi_74656042
-ook niet uitlokken dus -

[ Bericht 66% gewijzigd door BrandX op 13-11-2009 07:20:39 ]
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_74659481
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 00:06 schreef Jeremiah. het volgende:
Welnu, wat zijn de gespreksonderwerpen die jullie meestal oprakelen in een gezellig gesprek?
Werk, hoe vreemd het andere geslacht is, het weer, de intocht van Sinterklaas, of gewoon games, wie weet spelen anderen ze ook wel .
Maar meestal kom ik een gesprek niet binnenvallen met een stoer verhaal. Hoi doet het over het algemeen beter . En als ik niks leuks weet stel ik vragen. Mensen praten graag over zichzelf dus vragen wat de plannen zijn voor het weekend of waar je die leuke schoenen vandaan hebt helpt wel tegen awkward silences.
pi_74659855
Dus eigenlijk wil jij onze anekdotes gebruiken tijdens conversaties omdat je ze de afgelopen jaren niet hebt meegemaakt, en zelf met de eer gaan strijken?

Hier een van mij die je gratis mag gebruiken.

Met vrienden na het stappen naar huis aan het lopen, en zo hier en daar een brievenbus uit de grond trekken en bij de buren in de tuin zetten, je kent het wel. Op gegeven moment lopen we weer ergens (op dat moment geen strafbare dingen aan het doen), en komt er een politie auto aan, dus we rennen heel hard weg, poortje in tussen wat huizen. Uiteraard reageren ze daarop, komen ze achter ons aan, 2 vettige kerels staan even later hijgend voor onze neus en nog voor ze kunnen vragen wat dat wegrennen te betekenen heeft, roepen wij: "Buut vrij!!"

Ze waren not amused. Maar goed, wij zijn vrij om het op een sprintje te zetten wanneer we maar willen, en zij zijn vrij om daar al dan niet op te reageren, nietwaar?
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_74662466
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 11:04 schreef Gripper het volgende:
Buut vrij!!"
pi_74665223
Thnx voor de verhalen. Daar kan ik zeker wat mee! .
pi_74665577
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 11:04 schreef Gripper het volgende:
Dus eigenlijk wil jij onze anekdotes gebruiken tijdens conversaties omdat je ze de afgelopen jaren niet hebt meegemaakt, en zelf met de eer gaan strijken?

Hier een van mij die je gratis mag gebruiken.

Met vrienden na het stappen naar huis aan het lopen, en zo hier en daar een brievenbus uit de grond trekken en bij de buren in de tuin zetten, je kent het wel. Op gegeven moment lopen we weer ergens (op dat moment geen strafbare dingen aan het doen), en komt er een politie auto aan, dus we rennen heel hard weg, poortje in tussen wat huizen. Uiteraard reageren ze daarop, komen ze achter ons aan, 2 vettige kerels staan even later hijgend voor onze neus en nog voor ze kunnen vragen wat dat wegrennen te betekenen heeft, roepen wij: "Buut vrij!!"

Ze waren not amused. Maar goed, wij zijn vrij om het op een sprintje te zetten wanneer we maar willen, en zij zijn vrij om daar al dan niet op te reageren, nietwaar?
  vrijdag 13 november 2009 @ 16:32:58 #11
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_74670138
Een collega van me die was al de hele dag aan het scheten laten. Hij had wat verkeerds gegeten ofzo het was niet te harden.
Nu wilde het feit dat hij die middag een sollicitatie had, dus hij 's middags naar het Centraal Station. Daar dacht hij van 'joh, genoeg mensen in de buurt, openbare plek, ik kan wel ff een scheetje laten'.
Vervolgens schijt hij dus echt heel z'n broek helemaal vol.
Dus hij maar naar een winkel toe om daar ff een nieuwe spijkerbroek te halen. Hij pakt er één uit een rek en loopt naar de kassa. 'Hoeft u niet te passen?', 'Nee, ik hoef echt niet te passen.'
Hij gaat naar de trein, stapt in en loopt linea recta naar de WC toe. Daar trekt hij zijn meurende broek en boxers uit en pleurt ze door het toilet d'r uit.
Hij pakt het tasje van de winkel, opent hem, hebben ze hem het verkeerde tasje gegeven, zit er een spijkerjasje in.
En zijn andere broek had hij al door de WC gedumpt.
Afijn, hij heeft zijn spijkerjasje maar soort van om hem heen gebonden, maar is toch maar niet naar de sollicitatie gegaan...
pi_74672426
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 16:32 schreef Jovatov het volgende:
Een collega van me die was al de hele dag aan het scheten laten. Hij had wat verkeerds gegeten ofzo het was niet te harden.
Nu wilde het feit dat hij die middag een sollicitatie had, dus hij 's middags naar het Centraal Station. Daar dacht hij van 'joh, genoeg mensen in de buurt, openbare plek, ik kan wel ff een scheetje laten'.
Dus hij maar naar een winkel toe om daar ff een nieuwe spijkerbroek te halen. Hij pakt er één uit een rek en loopt naar de kassa. 'Hoeft u niet te passen?', 'Nee, ik hoef echt niet te passen.'
Hij gaat naar de trein, stapt in en loopt linea recta naar de WC toe. Daar trekt hij zijn meurende broek en boxers uit en pleurt ze door het toilet d'r uit.
Hij pakt het tasje van de winkel, opent hem, hebben ze hem het verkeerde tasje gegeven, zit er een spijkerjasje in.
Afijn, hij heeft zijn spijkerjasje maar soort van om hem heen gebonden, maar is toch maar niet naar de sollicitatie gegaan...

Jezus wat erg
pi_74676821
quote:
Gooi je een dure spijkerbroek weg als je scheten laat? Wassen kan toch ook
pi_74677068
quote:
whehehe het zal je maar gebeuren
  vrijdag 13 november 2009 @ 20:46:41 #15
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_74678042
quote:
Dat is een heel oud maar geweldig broodje aap verhaal. In de meest vreselijke versie is het geen spijkerjasje trouwens, maar een rose coltrui
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_74678673
Nou niks eigenlijk , het rolt vanzelf wel.

Complimentje geven kan altijd , maar niet direct het eerste wat he zegt uiteraard .

Gewoon vragen hoe het gaat , wat diegene aan het doen is , of diegene het gezellig heeft , beetje standaard ,over het weer is altijd goed zolang het niet te lang duurt.

Als het een leuk persoon blijkt te zijn , iets uitbreiden naar intresses , hobby's, dingen die je gemeen hebt ( niet te erg uitdiepen dat is freaky . Gewoon dingen die je gemeen hebt , wat diegene drinkt bijvoorbeeld.

Stel je gewoon open , blijf relaxt , geïnteresseerd blijven , oogcontact houden ( niet staren ) , go with the flow en heel af en toe eens een complimentje maken. That's it
pi_74697520
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 21:06 schreef shadowflash het volgende:
Nou niks eigenlijk , het rolt vanzelf wel.

Complimentje geven kan altijd , maar niet direct het eerste wat he zegt uiteraard .

Gewoon vragen hoe het gaat , wat diegene aan het doen is , of diegene het gezellig heeft , beetje standaard ,over het weer is altijd goed zolang het niet te lang duurt.

Als het een leuk persoon blijkt te zijn , iets uitbreiden naar intresses , hobby's, dingen die je gemeen hebt ( niet te erg uitdiepen dat is freaky . Gewoon dingen die je gemeen hebt , wat diegene drinkt bijvoorbeeld.

Stel je gewoon open , blijf relaxt , geïnteresseerd blijven , oogcontact houden ( niet staren ) , go with the flow en heel af en toe eens een complimentje maken. That's it
????
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')