For your information: Ik heb een ander account op FOK!, ja. Nee, we zijn geen 14. We zijn 17 en 18 jaar oud. En ja, dit verhaal is lang.
Ik weet niet meer wat ik met een jongen / mijn ex aan moet. Ik leerde aan het begin van dit jaar een jongen kennen. Tijdens een aantal vakken zit hij ook naast me. En na een tijdje begon ik hem leuk te vinden - en werd verliefd. Hij ook op mij, en we kregen dus iets.
Nou liep het al niet helemaal lekker omdat ik van iedereen 'waarschuwingen' kreeg over hem, zelfs van leraren. Dus ik werd een beetje afstandelijk - maar bleef hem leuk vinden. Hij had het ook opgemerkt en dit leidde tot ruzie.
Nou, na wat praten kwam het weer goed. Tot zijn jaloezie op ging spelen. Hij werd jaloers omdat ik "Ik hou van je!" naar een andere jongen krabbelde.

Sad, but true.

2 weken geleden hadden we 's nachts voor de kroeg nog gepraat - en ik vertelde hem dat ik niks met die jongen wilde, en dat ik tegen al mijn vrienden zei dat ik van ze hield. Toen zei hij dat hij "nog zo verliefd op me was" en dat ik "hem had gebroken". Ik ging huilend en met een schuldgevoel naar huis. En wat hoor ik de volgende dag van de jongen waar we ruzie om hadden? Mijn ex had met zijn ex gezoend. Dezelfde nacht, nadat wij hadden gepraat.
Volgens mij is het best logisch dat ik boos werd. En toen kregen we weer ruzie. Meneer ging mij negeren.

In de les praat hij met iedereen, expres heel veel, behalve met mij.

En hij kijkt steeds naar me, maar praat niet. Verdomme, als je kijkt - praat dan gewoon. En anders gewoon niet kijken.
Nou ja, rond de tijd dat ik mijn ex leerde kennen, leerde ik ook B. kennen. B was ooit vrienden met mijn ex, en ze hadden nu een beetje ruzie. B. vindt/vond mij leuk - nog een jaloeziepunt voor mijn ex. En ergens begon ik B. ook leuk te vinden. Vrijdag waren we met z'n allen bij een café-achtig iets. B. liep met me mee naar huis omdat mijn ketting was gebroken.

Onderweg hebben we over alles gepraat, en zo ook over mijn ex en mij.
Hij vertelde dat mijn ex tegen een goede vriend van hem had gezegd dat hij "me alleen voor de seks wilde". Dat kwam echt.. kei hard aan (ookal hebben we geen seks gehad. : )). Maar ik weet niet wat ik moet geloven. Die avond heb ik, toen we bij mn huis aankwamen, met B. gezoend. En vandaag kwam hij naar school toe, en liepen we hand in hand. Aangezien we allemaal zo een beetje dezelfde vriendenkring hebben, stond mijn ex tegenover ons. En.. ik kon gewoon zien dat hij boos werd.
Ook toen ik hem bij de kluisjes tegenkwam keek hij me heel erg boos aan, en liep tegen me op. Pussy.
Ik wil hem echt zo graag vragen of het waar is, van wat hij zei - maar ik weet zeker dat ie dan OF helemaal gaat flippen, OF me gaat negeren. Klinkt wel stom, maar ook al is het waar - ik wil geen ruzie met hem.
So.. what should I do? Proberen met hem te praten, of afwachten..?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.