abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74653824
For your information: Ik heb een ander account op FOK!, ja. Nee, we zijn geen 14. We zijn 17 en 18 jaar oud. En ja, dit verhaal is lang.

Ik weet niet meer wat ik met een jongen / mijn ex aan moet. Ik leerde aan het begin van dit jaar een jongen kennen. Tijdens een aantal vakken zit hij ook naast me. En na een tijdje begon ik hem leuk te vinden - en werd verliefd. Hij ook op mij, en we kregen dus iets.

Nou liep het al niet helemaal lekker omdat ik van iedereen 'waarschuwingen' kreeg over hem, zelfs van leraren. Dus ik werd een beetje afstandelijk - maar bleef hem leuk vinden. Hij had het ook opgemerkt en dit leidde tot ruzie.

Nou, na wat praten kwam het weer goed. Tot zijn jaloezie op ging spelen. Hij werd jaloers omdat ik "Ik hou van je!" naar een andere jongen krabbelde. Sad, but true.

2 weken geleden hadden we 's nachts voor de kroeg nog gepraat - en ik vertelde hem dat ik niks met die jongen wilde, en dat ik tegen al mijn vrienden zei dat ik van ze hield. Toen zei hij dat hij "nog zo verliefd op me was" en dat ik "hem had gebroken". Ik ging huilend en met een schuldgevoel naar huis. En wat hoor ik de volgende dag van de jongen waar we ruzie om hadden? Mijn ex had met zijn ex gezoend. Dezelfde nacht, nadat wij hadden gepraat.

Volgens mij is het best logisch dat ik boos werd. En toen kregen we weer ruzie. Meneer ging mij negeren. In de les praat hij met iedereen, expres heel veel, behalve met mij. En hij kijkt steeds naar me, maar praat niet. Verdomme, als je kijkt - praat dan gewoon. En anders gewoon niet kijken.

Nou ja, rond de tijd dat ik mijn ex leerde kennen, leerde ik ook B. kennen. B was ooit vrienden met mijn ex, en ze hadden nu een beetje ruzie. B. vindt/vond mij leuk - nog een jaloeziepunt voor mijn ex. En ergens begon ik B. ook leuk te vinden. Vrijdag waren we met z'n allen bij een café-achtig iets. B. liep met me mee naar huis omdat mijn ketting was gebroken. Onderweg hebben we over alles gepraat, en zo ook over mijn ex en mij.

Hij vertelde dat mijn ex tegen een goede vriend van hem had gezegd dat hij "me alleen voor de seks wilde". Dat kwam echt.. kei hard aan (ookal hebben we geen seks gehad. : )). Maar ik weet niet wat ik moet geloven. Die avond heb ik, toen we bij mn huis aankwamen, met B. gezoend. En vandaag kwam hij naar school toe, en liepen we hand in hand. Aangezien we allemaal zo een beetje dezelfde vriendenkring hebben, stond mijn ex tegenover ons. En.. ik kon gewoon zien dat hij boos werd.
Ook toen ik hem bij de kluisjes tegenkwam keek hij me heel erg boos aan, en liep tegen me op. Pussy.

Ik wil hem echt zo graag vragen of het waar is, van wat hij zei - maar ik weet zeker dat ie dan OF helemaal gaat flippen, OF me gaat negeren. Klinkt wel stom, maar ook al is het waar - ik wil geen ruzie met hem.
So.. what should I do? Proberen met hem te praten, of afwachten..?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_74654244
Lees je eigen spoiler eens. De vraag is een retorische, alleen verzet je je ertegen.
pi_74654254
Zie je niet dat hij niet over je heen is?

pi_74654313
Misschien moet je je niet te veel bezig houden met je ex als hij telkens de gene is die het verkloot tussen jullie. Je hebt een nieuw maatje, ga daar voor. Die ex van je lijkt me nou niet echt een snugger type.. Maar ja, je zit wel met elkaar in de klas.. Beetje lastige situatie.
  vrijdag 13 november 2009 @ 00:31:05 #5
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_74654329
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 00:04 schreef Hallucination. het volgende:
Nee, we zijn geen 14. We zijn 17 en 18 jaar oud.
Nee, je bent veel ouder en dit is dus een onzintopic. Daar schrijf je veel te goed voor.
quote:
En ja, dit verhaal is lang.
Valt reuze mee, hoewel ik halverwege zo ongeveer in slaap viel omdat het zo oninteressant is. Als je weer eens met iets komt, verzin dan wat leukers.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_74654344
Je vagina is kwetsbaar.
pi_74654412
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 00:31 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Nee, je bent veel ouder en dit is dus een onzintopic. Daar schrijf je veel te goed voor.
Lol, whut? Niet iedereen typt als een mongool. Waarom zou ik dit verhaal verzinnen?
't Is echt, hoor. En ik ben ook echt 17.
pi_74654433
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 00:35 schreef Hallucination. het volgende:

[..]

Lol, whut? Niet iedereen typt als een mongool. Waarom zou ik dit verhaal verzinnen?
't Is echt, hoor. En ik ben ook echt 17.
Ja en dat is al heel oud.
Maar ik zie het probleem niet.
Jij gaat door met je leven. Hij niet.
Dus zeg gewoon dat ie moet optyfen ofzo.
pi_74654481
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 00:37 schreef ova het volgende:

[..]

Ja en dat is al heel oud.
Maar ik zie het probleem niet.
Jij gaat door met je leven. Hij niet.
Dus zeg gewoon dat ie moet optyfen ofzo.
Ik word gewoon helemaal gek als hij naast me zit, naar me kijkt, maar niet tegen me praat. En dat we ruzie hebben om iets wat toch al niet meer speelt is kutter.
pi_74654524
"Zelfs van leraren"? Zo van; 'wat moet je in vredesnaam met die kneus', of hoe moet ik me dat voorstellen/?
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_74654584
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 00:43 schreef trancethrust het volgende:
"Zelfs van leraren"? Zo van; 'wat moet je in vredesnaam met die kneus', of hoe moet ik me dat voorstellen/?
"Je gaat toch niks beginnen met hem?" "Nou, hopelijk krijg jij hem wel op het juiste pad." etc.
pi_74655831
Hij kickt er op om mensen ( in dit geval jij) geestelijk te manipuleren omdat hij een narcistische griezel is die er stiekem op kickt op jou te kwetsen.
Waarschijnlijk zelf een slechte jeugd gehad/gepest/geslagen en nu een BPS ontwikkeld . Afstand houden TS , deze jongen is niet goed voor jou !
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_74656119
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 05:33 schreef Winner_Taco het volgende:
Hij kickt er op om mensen ( in dit geval jij) geestelijk te manipuleren omdat hij een narcistische griezel is die er stiekem op kickt op jou te kwetsen.
Waarschijnlijk zelf een slechte jeugd gehad/gepest/geslagen en nu een BPS ontwikkeld . Afstand houden TS , deze jongen is niet goed voor jou !
Hmm..
  vrijdag 13 november 2009 @ 07:37:23 #14
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74656133
Hmm indeed!

Ik zou ten eerste B. niet direct geloven. Ik zou ten tweede tegen A. zeggen dat je geen zin hebt om zo raar behandeld te worden. Maar OK, dat zou ik doen. Wat jij doet moet je zelf weten natuurlijk.

Dit alles als je geen relkloon bent, natuurlijk.
Resistance is futile.
pi_74670958
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 07:37 schreef Seven. het volgende:
Hmm indeed!

Ik zou ten eerste B. niet direct geloven. Ik zou ten tweede tegen A. zeggen dat je geen zin hebt om zo raar behandeld te worden. Maar OK, dat zou ik doen. Wat jij doet moet je zelf weten natuurlijk.

Dit alles als je geen relkloon bent, natuurlijk.
B. liegt niet tegen me.. en A. zou het tegen zijn beste vriend hebben gezegd, die weer goede vrienden is met B. Dusja...
pi_74671358
Kan wel enigzins begrijpen dat je ex boos wordt als je 'ik hou van je' tegen een andere jongen zegt. Kan opzich zijn standpunt wel begrijpen aangezien het zelf ook niet iets is wta ik tegen mijn vrienden zeg of krabbel doe het niet eens bij familie..En ik weet dat als iemand dat zelf helemaal niet kent, diegene daar nogal fel op kan reageren. Ten tweede vind ik het ook nogal vreemd dat je emt B. hand in hand naar school loopt terwijl je, volgens mij, nog steeds met je ex had toch? Kan het hem niet kwalijk nemen dan dat hij boos is. Niet zo slim allemaal
pi_74672097
Wat zegt jouw gevoel je TS? Volgens mij heb je je keuze in je hart al gemaakt of niet ?
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  vrijdag 13 november 2009 @ 17:55:46 #18
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_74672376
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 00:04 schreef Hallucination. het volgende:
Nou, na wat praten kwam het weer goed. Tot zijn jaloezie op ging spelen. Hij werd jaloers omdat ik "Ik hou van je!" naar een andere jongen krabbelde. Sad, but true.
Niks sad aan, dat is gewoon dom van jou
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
  vrijdag 13 november 2009 @ 18:30:19 #19
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_74673246
Negeren, get on with your life. Aandacht geven aan dat soort mensen is tijdsverspilling.
pi_74673330
Zonde om je tijd in zo'n figuur te steken.
  zaterdag 14 november 2009 @ 19:46:59 #21
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_74703189
Je schrijft ik hou van je bij een andere jongen op z'n hyves en vindt het dan gek dat ie jaloers wordt?
Tja.. Eigen schuld dat het nu uit is en wie op de blaren moet zitten heeft zijn billen gebrand.
Maargoed, het was toch een loser.
Iig kun je het beste wat proberen te regelen met wat vrienden van je, dat die hem een keer flink in elkaar slaan ofzo. Dat lost het wel op.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_74704629
Nou als hij je vrienden checkt en hij ziet dat jij bij iedereen "ik hou van je" schrijft zoals je zegt dat je doet is er toch niks aan de hand

Laat je ex vallen, hij is een kneus.
Lieve kusjes Ilse
pi_74708128
Preutse teef. Had je maar gewoon seks met hem moeten hebben, was er niks aan de hand.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_74708453
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 17:16 schreef koekjestrommel het volgende:
Ten tweede vind ik het ook nogal vreemd dat je emt B. hand in hand naar school loopt terwijl je, volgens mij, nog steeds met je ex had toch? Kan het hem niet kwalijk nemen dan dat hij boos is. Niet zo slim allemaal
Nee, dat deed ik niet. Donderdag kwam B., en mijn ex en ik hebben al een tijdje ruzie.
pi_74708534
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 19:46 schreef Maanvis het volgende:
Je schrijft ik hou van je bij een andere jongen op z'n hyves en vindt het dan gek dat ie jaloers wordt?
Tja.. Eigen schuld dat het nu uit is en wie op de blaren moet zitten heeft zijn billen gebrand.
Maargoed, het was toch een loser.
Als ik zeg dat er geen andere gevoelens achter zitten, en als hij ziet dat ik het niet alleen bij hem doe, dan moet hij me gewoon vertrouwen.
quote:
Iig kun je het beste wat proberen te regelen met wat vrienden van je, dat die hem een keer flink in elkaar slaan ofzo. Dat lost het wel op.
Ik hoef maar met m'n vingers te knippen, en dan staan er een paar mensen voor A. om hem kapot te slaan. Maar zo ben ik niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')