Ik zal in dit topic niet teveel opscheppen over mijn grandioze vechtersverleden...
Natuurlijk, ik heb het allemaal al gezien.. hard geworden in de jungles van azie... mijn schenen zijn ware honkbalknuppels door het ellenlange bananenboompje schoppen, en ik heb natuurlijk op hoog niveau gevochten. Waar de TS zich echter over kan opwinden zijn mensen die een neppe vechtsport doen en denken iedereen aan te kunnen...
jawel, je leest het goed.. er zijn mensen die doen bijvoorbeeld Tai Bo zodat ze zich zelf kunnen verdedigen

TAI BO VOOR ZELFVERDEDIGING?? WTF.. het moet niet veel gekker worden
Zelfs kickboxing en Tai Chi komen ze mee aanzetten tegenwoordig... Of Taek Won do.. Nee daar ben ik niet vrolijker op geworden

Mensen die bijvoorbeeld kickboxing doen zijn maar in een ding goed... dat is ruzie zoeken op straat... Dit komt omdat door deze sport hun ego tot ongekende hoogten gestegen is en ze dus graag willen laten zien hoe hard ze kunnen trappen..Niet bij mij dus

Verkeerde adres want ik sloop je voordat je het weet...maar goed.. genoeg over mij

Het is natuurlijk leuk dat deze mensen stilstaande targets kunnen raken maar een bokszak slaat niet terug.. en dat doe ik wel.. op dodelijke wijze

Try me suckers.
Kortom: Ik heb er echt een hekel aan... mensen die een echte onefficiente kut vechtsport doen en er mee denken te winnen... Wat heb je er aan? Helemaal geen reet

Je kunt nog beter gaan dansen of die kraanvogel move doen uit karate kid
Neem tae kwon do bijvoorbeeld.. je hebt een aanloop nodig voor veel moves en al die jumps en prachtige kicks vereisen ontzettend veel ruimte... mag je mij vertellen wat je daar aan hebt als iemand je in elkaar wil rammen in de discotheek... Als zo een anabolen pauper op me afkwam vind ik het wel zo prettig dat ik al deze vereisten niet nodig heb... hoek hoek uppercut knie en frontkick door wat biertafels heen

opgelost..
Klacht: Mensen die neppe vechtsporten doen en er mee denken te winnen
Klacht: Mensen die dan zeggen dat ze het toen voor de lichaamsbewging

Alsof iemand dat nog wil geloven

Mam ik wil op kickboksuh want ik wil lichaamsbeweging

yeah right.. je wil gewoon iemand voor pampus slaan met een aggressieve sport en faalt daarin jammerlijk omdat je de foute vechtsport gekozen hebt.. En dan kom je weer met blauwe oogjes thuis omdat iemand dit wel in zag en dan zeg je...
mama! IK HEB GEVOCHTEN!
punt..