abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74653417
Ik zal in dit topic niet teveel opscheppen over mijn grandioze vechtersverleden...
Natuurlijk, ik heb het allemaal al gezien.. hard geworden in de jungles van azie... mijn schenen zijn ware honkbalknuppels door het ellenlange bananenboompje schoppen, en ik heb natuurlijk op hoog niveau gevochten. Waar de TS zich echter over kan opwinden zijn mensen die een neppe vechtsport doen en denken iedereen aan te kunnen...

jawel, je leest het goed.. er zijn mensen die doen bijvoorbeeld Tai Bo zodat ze zich zelf kunnen verdedigen TAI BO VOOR ZELFVERDEDIGING?? WTF.. het moet niet veel gekker worden
Zelfs kickboxing en Tai Chi komen ze mee aanzetten tegenwoordig... Of Taek Won do.. Nee daar ben ik niet vrolijker op geworden
Mensen die bijvoorbeeld kickboxing doen zijn maar in een ding goed... dat is ruzie zoeken op straat... Dit komt omdat door deze sport hun ego tot ongekende hoogten gestegen is en ze dus graag willen laten zien hoe hard ze kunnen trappen..Niet bij mij dus Verkeerde adres want ik sloop je voordat je het weet...maar goed.. genoeg over mij Het is natuurlijk leuk dat deze mensen stilstaande targets kunnen raken maar een bokszak slaat niet terug.. en dat doe ik wel.. op dodelijke wijze Try me suckers.

Kortom: Ik heb er echt een hekel aan... mensen die een echte onefficiente kut vechtsport doen en er mee denken te winnen... Wat heb je er aan? Helemaal geen reet
Je kunt nog beter gaan dansen of die kraanvogel move doen uit karate kid

Neem tae kwon do bijvoorbeeld.. je hebt een aanloop nodig voor veel moves en al die jumps en prachtige kicks vereisen ontzettend veel ruimte... mag je mij vertellen wat je daar aan hebt als iemand je in elkaar wil rammen in de discotheek... Als zo een anabolen pauper op me afkwam vind ik het wel zo prettig dat ik al deze vereisten niet nodig heb... hoek hoek uppercut knie en frontkick door wat biertafels heen opgelost..

Klacht: Mensen die neppe vechtsporten doen en er mee denken te winnen
Klacht: Mensen die dan zeggen dat ze het toen voor de lichaamsbewging

Alsof iemand dat nog wil geloven Mam ik wil op kickboksuh want ik wil lichaamsbeweging
yeah right.. je wil gewoon iemand voor pampus slaan met een aggressieve sport en faalt daarin jammerlijk omdat je de foute vechtsport gekozen hebt.. En dan kom je weer met blauwe oogjes thuis omdat iemand dit wel in zag en dan zeg je...

mama! IK HEB GEVOCHTEN!

punt..
pi_74653435
GA NOU OPROTTEN.

je hebt al genoeg getrolled, kleuter.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_74653439
Ok.
pi_74653463
quote:
Op donderdag 12 november 2009 23:46 schreef FunkyHomosapien het volgende:
GA NOU OPROTTEN.

je hebt al genoeg getrolled, kleuter.
laat me raden.. jij doet zeker kickboxing
pi_74653464
oja: ik zat op kickboksen omdat ik het leuk vind/vond om een beetje te sparren en rond te schoppen, niet om van mongoloïde mensen op straat te winnen, knuppel.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_74653487
Welke "echte" vechtsport beoefen je zelf dan TS?
You can trust me, trust nobody...
pi_74653503
quote:
Op donderdag 12 november 2009 23:48 schreef Neroje het volgende:
Welke "echte" vechtsport beoefen je zelf dan TS?
Biu Tze
pi_74653511
Ik beoefen nu een stijl die niet eens een naam heeft, zo underground is het. Maar wel gruwelijk effectief.
pi_74653533
quote:
Op donderdag 12 november 2009 23:49 schreef Jahr00n het volgende:
Ik beoefen nu een stijl die niet eens een naam heeft, zo underground is het. Maar wel gruwelijk effectief.
Daar gaat het om.. Mensen kiezen ook voor KICKBOKSUH!! omdat het zo ruig klinkt...
Maar effectief? Nee.. niet eens bijna
pi_74653546
quote:
Op donderdag 12 november 2009 23:49 schreef Jahr00n het volgende:
nice man.

biu tze is overigens 3de vorm van wing tsun en is inderdaad effectief. Het is chinees voor " thrusting fingers" en elke stoot slag en techniek is naar de keel gericht. Met recht " dodelijke handtechnieken" door veel vechters genaamd.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_74653549
quote:
Op donderdag 12 november 2009 23:51 schreef Flammie het volgende:

[..]

Daar gaat het om.. Mensen kiezen ook voor KICKBOKSUH!! omdat het zo ruig klinkt...
Hoe vaak heb je je Biu Tze skills nodig dan?
You can trust me, trust nobody...
pi_74653566
quote:
Op donderdag 12 november 2009 23:51 schreef Neroje het volgende:

[..]

Hoe vaak heb je je Biu Tze skills nodig dan?
Ik? best vaak Maar ik durf dan ook te vechten. Veel fokkers hier komen niet buiten en als ze buiten ruzie krijgen worden ze bang.
Ik heb een krachtig wapen aan mijn zijde met Biu Tze en bang ben ik dus allerminst
pi_74653580
quote:
Op donderdag 12 november 2009 23:51 schreef Flammie het volgende:

[..]

niet reageren op mijn posts.
pi_74653584
De gekste wint toch altijd.
pi_74653595
quote:
Op donderdag 12 november 2009 23:49 schreef Flammie het volgende:

[..]

Biu Tze
wing chun dus, bui tze is de 3e vorm veel open hand technieken
pi_74653599
deja vu topic
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')