Mooie op, he?quote:
nou datquote:
ja, maar ik dacht fipo, maar o neequote:
I know, ik quotte hem toen er nog fipo stondquote:Op donderdag 12 november 2009 23:44 schreef Goofisch het volgende:
[..]
ja, maar ik dacht fipo, maar o nee
Speededit je weetzquote:Op donderdag 12 november 2009 23:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
I know, ik quotte hem toen er nog fipo stond
Sowieso dat John Mayer haar heeft opengescheurdquote:
John Mayer is baas.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sowieso dat John Mayer haar heeft opengescheurd
Dat was ook serieus het eerste toen ik een nummer zag op dat album waar "Feat. Taylor Swift" bij stond... "zal die haar ook wel weer geneukt hebben"quote:Op donderdag 12 november 2009 23:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sowieso dat John Mayer haar heeft opengescheurd
Everyone wants to be John Mayer.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat was ook serieus het eerste toen ik een nummer zag op dat album waar "Feat. Taylor Swift" bij stond... "zal die haar ook wel weer geneukt hebben".
quote:Op donderdag 12 november 2009 23:53 schreef NoelGallagher het volgende:
AjaxStelletje kankerjoden die teren op het succes uit het verleden
Hij is goed, hea?quote:
Mensen die dat zeggenquote:Op donderdag 12 november 2009 23:42 schreef Japsnars het volgende:
DAN GOOIEN WIJ
BOMMEN OP ROTTERDAM
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik blijf dat geil vinden. Dat recht voor z'n raap gedrag.quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mensen die dat zeggen![]()
Die mensen hebben een hel meegemaakt en een stel puistige pubers vinden het stoer om te roepen ''bommen op rotterdam'' Sukkeltjes
Wat?quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik blijf dat geil vinden. Dat recht voor z'n raap gedrag.
O o, my gaydar just went off.quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik blijf dat geil vinden. Dat recht voor z'n raap gedrag.
Puistige puber?quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mensen die dat zeggen![]()
Die mensen hebben een hel meegemaakt en een stel puistige pubers vinden het stoer om te roepen ''bommen op rotterdam'' Sukkeltjes
Ik moet nog Engels krijgen, hier snap ik dus geen fuck van.quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Puistige puber?
En alsof jij nog nooit hebt gescholden met iets als kanker of nazi
1e plaatje uit je fobo.quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
Ik ben zelfs een paar keer geband wegens antisemitische redenen_!!!
Hitler heeft daar wel een rare snor valt me op.quote:
Zal ook wel met de lichtval te maken hebben.quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hitler heeft daar wel een rare snor valt me op.
Gaydar = Gay radar.quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik moet nog Engels krijgen, hier snap ik dus geen fuck van.
Ja, ik had mijn camera niet goed afgesteld toen ik die foto maakte.quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hitler heeft daar wel een rare snor valt me op.
En nog steeds geen problemen mee gehadquote:
Jammerquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ik had mijn camera niet goed afgesteld toen ik die foto maakte.
Zien.quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En nog steeds geen problemen mee gehad![]()
Dat Anne Frank topic jajammer dat ie zo snel gesloten was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik snapte ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar voor de rest wel leuk![]()
topic is niet meer zichtbaarquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
JammerHeb je misschien een handtekening van hem?
[..]
Zien.
Leuke sig heb je trouwen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
topic is niet meer zichtbaarMaar het was een klb topic van user Anne_Frank, die haar trein had gemist
Hé compagnonquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat Anne Frank topic jajammer dat ie zo snel gesloten was
Even mijn inbox checken. Of de OP nog bestaatquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HAHAHA IS DAAR NOG EEN LINKJE NAAR?!
Mijn ondertitel en sig waren meesterlijk met anne frank, maar dat topic is niet meer zichtbaar, GODMILJAARquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:53 schreef Bevin het volgende:
[..]
Even mijn inbox checken. Of de OP nog bestaat
Ik moet echt kankerhard lachen nu ik er weer bij nadenkquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mijn ondertitel en sig waren meesterlijk met anne frank, maar dat topic is niet meer zichtbaar, GODMILJAAR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |