UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
Panzerknacker666 = Sander
quote:Op donderdag 12 november 2009 23:46 schreef rulerofdeath het volgende:
Daniël begint het ook al te waarderen
hmm, ik krijg het idee dat het anders isquote:
ga je met me mee onder de douche?quote:
Okequote:Op donderdag 12 november 2009 23:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ga je met me mee onder de douche?![]()
wanneer kom jij met je 1e single?quote:Op donderdag 12 november 2009 23:56 schreef rulerofdeath het volgende:
toch vind ik het nog steeds belachelijk
elke josti 'kan' tegenwoordig zingen
heb jij een tekst?quote:Op donderdag 12 november 2009 23:58 schreef norich het volgende:
[..]
wanneer kom jij met je 1e single?
Ken ik niet, wa's dat voor spel?quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:Ik heb weer een oud spel uit de kast getrokken: Neverwinter Nights
![]()
hmm, dus ik moet zelf een tekst bedenkenquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:02 schreef norich het volgende:
[..]
not really![]()
ik ben niet zo creatief
quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, dus ik moet zelf een tekst bedenken
heb je haar dat naretijd nog weer verteld?quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Trouwens
Ik ben een Rogue, dus een backstabber. Deed me denken aan 3 jaar geleden, toen we met een groep vrienden pen & paper D&D wilden doen. ik zei toen: "Jane, jij kan wel een rogue worden, je lijkt me wel een backstabber!"Ze was furieus, dat was helemaal niet zo enzo. 1 Jaar later blijkt ze wel zo te zijn door de vriendengroep te verlaten wegens verhuizing, en ons daarna zwart te maken tegen anderen
vast welquote:
Mobiel, Microfoon, zelfs mp3 spelerquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:18 schreef rulerofdeath het volgende:
waar de fuck kun je tegenwoordig geluid mee opnemen?
ja, ik bedoel eigenlijk een programma op de computerquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:25 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Mobiel, Microfoon, zelfs mp3 speler
Yupquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb je haar dat naretijd nog weer verteld?
whahahahaaquote:
omdat een punt zo raar staatquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:50 schreef Chr1st1aan het volgende:
Waarom een lege post en geen punt?
joahquote:
Ach ja, 't is toch de laatste dag?quote:Op vrijdag 13 november 2009 08:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Weer lekker vervelen op school hier
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 november 2009 07:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goeiemorgen op vrijdag de 13e waar mijn moeder jarig is en ik 8 maanden samen ben met mijn meisje
Gebeurd dat vaak dan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
Er vliegt hier weer zo'n antidrugs-helicopter over hoor.Wat een lawaai.
Almeloquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
Er vliegt hier weer zo'n antidrugs-helicopter over hoor.Wat een lawaai.
Is er zoveel drugshandel in Almelo dan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
2 weken terug gebeurde het ook.
Bij mij is er thuis ook een keer gecontroleerd, toen was ik net alleen thuisquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Is er zoveel drugshandel in Almelo dan?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Bij mij is er thuis ook een keer gecontroleerd, toen was ik net alleen thuis![]()
Gingen ze 1e verdieping nachecken.
Ik snel al me gebrande games enz in de kast gooien
die heb je ook in de kast gegooid?quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Het ging ook meer voor een eventuele wiet plantage
sstquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die heb je ook in de kast gegooid?![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Bij mij is er thuis ook een keer gecontroleerd, toen was ik net alleen thuis![]()
Gingen ze 1e verdieping nachecken.
Ik snel al me gebrande games enz in de kast gooien
Waren zeker geen vrouwelijke agentes danquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik schrok wel een beetje toen ze voor me deur stonden hehe
quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:47 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Waren zeker geen vrouwelijke agentes dan
Dat zal best.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik schrok wel een beetje toen ze voor me deur stonden hehe
Mogguh Machielquote:
doe rustig aanquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
Maar ik ben weer weg, tot laterrr
Zegt mevrouw op stagequote:Op vrijdag 13 november 2009 10:57 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ga es wat nuttigs doen daar op school!
Doe ik toch altijdquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:57 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ga es wat nuttigs doen daar op school!
ik vind het goed hoorquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:08 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik snap mijn schoolopdracht niet zo goed... dus daar denk ik over na.... snapje?
Satanklaasquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:20 schreef haakon het volgende:
Daniel !
waar haal je die nou vandaan ? 2 topics pagina's terug ?
Ik moest hem vorige week al inleveren snapje... maar mijn begeleidend docent suggereert dat ik er nog een keer na kijk en opnieuw inlevert... en dan doet zij alsof ze van niks weet... snapje?quote:
weer fijn geregeld dusquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:24 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik moest hem vorige week al inleveren snapje... maar mijn begeleidend docent suggereert dat ik er nog een keer na kijk en opnieuw inlevert... en dan doet zij alsof ze van niks weet... snapje?
Ik heb nu ontdekt dat er nog een aanvullende studenten instructie is (naast de opdracht omschrijving)
was wel handig geweest als ik die 10 weken geleden gelezen had
zaterdagavond spelletjesavondquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:27 schreef haakon het volgende:
en hebben er al wat plannen voor het weekend ?
Ik had hem nog steeds in mijn Control+V staanquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:20 schreef haakon het volgende:
Daniel !
waar haal je die nou vandaan ? 2 topics terug ?
Vanavond: Buizenquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:27 schreef haakon het volgende:
Nee. We zien wel wat de dag brengt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:27 schreef haakon het volgende:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:37 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik had hem nog steeds in mijn Control+V staan
ja, morgen overdag werken en zondag voetballen. dat is 't enigste wat ik weet. Ik denk niet dat ik uit ga.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:32 schreef haakon het volgende:
morn overdag werkn, daarna bier drinken, maar waar weet ik nog niet
geen bruins denk ik
hij heeft ook weer geldquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:38 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Vanavond: Buizen
Morgenavond: Buizen
Zondagavond: Buizen
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:45 schreef haakon het volgende:
[..]
hij heeft ook weer geld
na het weekend niet meer
En hopen dat ie nog lege kratten heeft staanquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Kan ie weer alleen maar ei eten.
kan ie nog meer eieren etenquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
En hopen dat ie nog lege kratten heeft staan
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:38 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Vanavond: Buizen
Morgenavond: Buizen
Zondagavond: Buizen
quote:
wat kun je nou met ballen als je iets over subnet moet weten ?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Machiel
Heb theorieles over subnetten, ik snap de ballen ervan
ow, lunchquote:
hmm, en geen geile deernes in de bieb?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bah, ik zit hier nog maar net en ben het alweer beu: heb een hele middag zonder ook maar iets interessants in het verschiet
kopzeerte?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff, ik had gister geen biertjes moeten drinken met mn huisgenoot en zn maten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: omg verkeerde topic
The Outside Agency
Neuh, zo brak als een rietnegerquote:
heel veel gaten ja?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:49 schreef Chr1st1aan het volgende:
Zo eindelijk klaar met schoonmaken, hoerige kut badkamer
Ik zit vandaag op de hoofdvestigingquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:50 schreef rulerofdeath het volgende:
das wel jammer. als die geile tweeling weer komt, moet je een keer foto's maken
hmm, daar komen geen geile deernes?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zit vandaag op de hoofdvestiging
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vooral omaatjes nu
En NEE, zelfs ik heb grenzen.
quote:
ik vind het goed 14.gifquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog 2 uur en 50 min hier
Ik denk dat ik over 2 weken ofzo de bieb van Hengelo eens bel of mailStel dat ze nog een gesprekje met me willen, doen we dan (weer) een TOF-meet in Hengelo?
hoezo dat?quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:26 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Arme bieb in Hengelooo...
trek het je niet aanquote:
Geen idee, ben alleen thuis in Capelle... kijken of een chickie zin heeft om langs te komenquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
trek het je niet aan
wat doe je vanaamd?
En wie is hier nou de player danquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen idee, ben alleen thuis in Capelle... kijken of een chickie zin heeft om langs te komen
Justin heeft veel meer praatjes dan mij, dus kan de chickies veel sneller overhalenquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:17 schreef Chr1st1aan het volgende:
We moeten een player meeting doen , Justin VS Marko
nou, volgens mij ben jij zo'n gladjakkerquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Justin heeft veel meer praatjes dan mij, dus kan de chickies veel sneller overhalen![]()
Dus Justin wint![]()
![]()
moah, ik denk dat Marko wel iets voor ligtquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moah, ik denk dat Marko wel iets voor ligt
gaat dit er nou over hoeveel ze er hebben gehad of wat ?quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moah, ik denk dat Marko wel iets voor ligt
Nee dat was een mini-meetingquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:19 schreef rulerofdeath het volgende:
die player meeting hadden jullie een tijdje terug toch al?
geen problemen voor mijquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:38 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Nee dat was een mini-meeting
Het zal close worden de uitslag, Justin met zijn hard-to-get stijl en Marko met zijn ideale schoonzoon houding.... lastiggggg
En MW2 draait hier nu ook eindelijk goed, andere versie gedownload en die gaat wel goeeed. Online lijkt me alleen stuk minder vanwege maar 9 tegen 9 en die console achtige P2P verbinding.
gewoon het algemeen een beetjequote:Op vrijdag 13 november 2009 17:34 schreef haakon het volgende:
[..]
gaat dit er nou over hoeveel ze er hebben gehad of wat ?
Fifaaaaaa, alleen m'n headset is dus knake...kabelbreuk ofzo.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:43 schreef haakon het volgende:
[..]
geen problemen voor mijniets geen problemen ! alles op high en extra aant draaien, ook online alles hoog staan.. twee vingers in de neus.
potje fifa ?
Daarom is Marko meer player. een echte player zegt niet waar 't op staat maar lult mooi mee.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zeg waar t op staat, Markooo is de gladjakker die zich eerst heel anders voordoet
Typetje loverboy zelfsMothers, lock up your daughters!
ok ok, wordt nieuwe halen dus :pquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:45 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Fifaaaaaa, alleen m'n headset is dus knake...kabelbreuk ofzo.
Nee zo'n abonnement is me te duurquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoezo dat?
of kom jij daar wel eens?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Daarom is Marko meer player. een echte player zegt niet waar 't op staat maar lult mooi mee.
Ik las: Ik moet mijn zus wegbrengen.. Want die is kachel!quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:16 schreef haakon het volgende:
ik moet naar mn zus een kachel brengen !
Kutkachel.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:52 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik las: Ik moet mijn zus wegbrengen.. Want die is kachel!
Die Spaanse!quote:
ik heb die site wa ne moal seen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:18 schreef woolters het volgende:
moi te hope, vanoet t woondermooie Riesn. Allemoal nog n betn good te passe?
Nen niejn dr bie joa. En nog wal bedreewn in t Tweants skriewn. Weet ieleu wal det dr ne neersassiese wikipedia besteet? >>kets in t plat<<
Mu'j vuur de wille eawn opkiekn. Skriewn geet in t lestn vanzelf. Det geknooi met dee hoge komma's in alle woarkwoordn hooft nit. Aanders geet t oe zo reagn in n tekst.
Loat mear heurn wa'j dr van veendt. Oh, en a'j deankt van: Mer det is toch gin Tweants? dan za'k oew verteln det t Vuurblad (de hoofdpagina) in t Veluws Plat eskreewn is.
HOIquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://nds-nl.wikipedia.org/wiki/Almelooooooos![]()
Een Norton of een BSAquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:16 schreef Panzerknacker666 het volgende:
WEE WEEEEEEEEEEEEKEEEND!!!!!!! morgen motor kijken.
Sanquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een Norton of een BSADan kan je Oerend Hard! (Ja, lekker flauw...)
Hoi allemaal
Je mag wel achterop, zal ik je eens laten zien wat hard isquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een Norton of een BSADan kan je Oerend Hard! (Ja, lekker flauw...)
Hoi allemaal
Zorg jij maar eerst dat je een stoere motor hebt en een toffe motoroutfit. Dan wil ik best een keer achteropquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:32 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Je mag wel achterop, zal ik je eens laten zien wat hard is
Word aan gewerkt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zorg jij maar eerst dat je een stoere motor hebt en een toffe motoroutfit. Dan wil ik best een keer achterop
Hoi Wouterrrrrrr
Alles ok in hengel?quote:
't Is toch een pot nat, dus mooi doen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:37 schreef woolters het volgende:
is nit stuk, mear besteet nog nit. (mag iej ook wal skriewn, a'j doar wille an hebt)
En t is ook nit ne Tweantse wiki, mear ne Neersassiese, dus doar vaalt ook Dreants, Grönnings, Sallaands, Veluws, Stellingwoarfs en Achterhooks oonder, vandoar.
quote:
Christiaan probeert een punt te maken gok ikquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:49 schreef rulerofdeath het volgende:
waarom constant een punt?
waarom geen lege post?
dat ga ik er nu nog niet opzetten, duurt nog veels te langquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:56 schreef rulerofdeath het volgende:
ze zitten hier domino day te kijken
het is nu begonnen jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat ga ik er nu nog niet opzetten, duurt nog veels te langis er al wel begonnen dan?
ik ga af en toe wel ff schakelen tussen Wegmisbruikers! + Top Gear en SBS6quote:
ik heb ook zeer slechte ervaring met martiniquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:35 schreef Samzz het volgende:
Family Guy![]()
Ik heb de behoefte de fles martini die tegenover me staat leeg te drinken. Maar ik heb een nare ervaring met martini gehad dus ik wil eigenlijk ook niet...
Lastig die tweestrijd
ehh, en dat kan zo dus niet? volgens mij kan dat dan niet, tenzij je hem orgineel hebtquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
't gaat meer om de co-op mode, om samen met een maat te spelen
Hahaha, liedje van AC/Dixi erbij opzetten en dan moet t goedkomen. Die knullen zijn meesters in inspirerenquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:37 schreef haakon het volgende:
[..]
ik heb ook zeer slechte ervaring met martinimaar gewoon opzuipn, kom op ! !
op 't moeilijkst?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb cod mw 2 nu ook uitgespeeld![]()
Nu nog ff kijken hoe ik de multiplayer kan spelen, enig idee Machiel?
uuh de 2e moeilijkheidsgraad heb ik gekozenquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
op 't moeilijkst?
(is dat trouwens een stuk moeilijker dan 't makkelijkst?)
Kalm aan!quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:01 schreef haakon het volgende:
ik ga tv kijken, pilsen, bak chips dr bij, en dan slapen
ik zeg: weltrusten alvast, en tot morgen![]()
quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Volgens mij is Christiaan de grootste player hier, hij vanmiddag van Justin VS Marko blablabla
Hij neemt volgens mij echt veel meiden mee naar huis.![]()
Al bijna een half jaar johquote:
Uuh.. Nee..quote:
Jaaa!!quote:
WHAAAAAAAAAAAAAAH WAT DOE JE!!!!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |