Ik vind 'm ook echt geweldig, maar zoveel geld voor een potje lak wordt me echt te gortig!quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat commentaar idd!!
maar IMHO is dit wel DE ultime nagellak waar ik alleen maar van kan dromen
Dat is op zich ook wel leukquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jah goed plan! of als we een bulk bestelling doen ofzo?
Aanvulling; kun je die inhangbak ook los kopen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:03 schreef Mirjam het volgende:
oeh puckzzz, leuke lakjes, en knappe doos
waar komt die doos vandaan?
Ik vind um mooiquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:18 schreef bernies het volgende:
Zou Sinterklaas misschien voor ons dit lakje in de pakjesboot meenemen?
[ afbeelding ]
Zoooo mooi!!!!!!
Ik vind dat we hier allemaal een flesje van mogen krijgen in onze schoen!
(maar zal wel niet, deze ging laast voor heel veel geld bij e-bay weg $239.50 echt kijk zelf :http://cgi.ebay.com/Clari(...)059c32#ht_500wt_1182
Moeilijk hèquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:35 schreef Daph_ het volgende:
Yay voor de bestellingenIk heb een mandje gevuld bij Enchantra maar eigenlijk mag ik niet bestellen.. Gr.
Maar dan mag je toch wel 1 of 2 dingen bestellen toch, vooral dan natuurlijk omdat het zooo goedkoop is toch?quote:
da's veel paarsquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:29 schreef lookinforyou het volgende:
OPI-A Grape Fit!
CG-Preppy Pink #795
CG-Coconut Kiss #567
CG-Evening Seduction #256
CG-Flying Dragon #1011
CG-Grape Juice #717
CG-Fashionably Late #222 *
CG-Ghoulish Glow Top Coat *
CG-Sexy Silhouette #223
Deze heb ik zondag besteld.
Keek net even op de site. En ik zag staan, ok to ship
ja klopt inderdaad. De een heeft veel roze en ik ben helemaal gek van paars in alle soorten en tintenquote:
Ik heb twee plates en vier stempellakjes in mijn mandje, ik heb nog plates onderwegquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:48 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Maar dan mag je toch wel 1 of 2 dingen bestellen toch, vooral dan natuurlijk omdat het zooo goedkoop is toch?
Ik heb bij veelsieraden.nl nog 3 konad plates en stempellakjes besteld en nu mag ik ook niet meer van mezelf
erg he?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:57 schreef MissJ het volgende:
OMG![]()
Heb net even op scangrie.com gekeken en nu heb ik een verlanglijstje van 8 China Glaze lakjes![]()
Heb net gisteravond mijn 1e bestelling op transdesign.com gedaan en nu al heb ik een verlanglijstje voor meer meer meer!
Dit is echt ernstig verslavend
Mag dit op het forum?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkoopt Transdesign ook stempellakken dan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:05 schreef Tegan het volgende:
Neh, het is nog goedkoper bij Transdesign dan met korting daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |