Voor dat bedrag kunnen we ongeveer een keer of zes bij TD bestellen = 54 lakjesquote:
Van weblog pretty random, over het feit dat ze meer dan 1500 (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ooh my goddddd) nagellakken heeft..quote:FACT. A Helmer makes your stash look convincingly smaller than it is. Invest in one. Or four.
Hmmm ja is wel leukquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:00 schreef DebjeD het volgende:![]()
![]()
![]()
Eindelijk!!!!! Mijn transdesign pakketje is er!!!!
Wel 18.01 bijbetalen wat ik echt overal vandaan moest zoeken want noooooit geld in portemonnee....
De doos![]()
[ afbeelding ]
De rekening![]()
[ afbeelding ]
Beetje zichtbaar![]()
[ afbeelding ]
Helemaal zichtbaar![]()
[ afbeelding ]
Uitgepakt![]()
[ afbeelding ]
De kleurtjes![]()
[ afbeelding ]
Sorry voor de crappy foto's (iPhone)
![]()
En nu maar eens gaan lakken de hele avond
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:05 schreef bernies het volgende:
Nog een tip trouwens voor fijne zachte nagelriemen:
[ afbeelding ]
Meer info op:
http://www.burtsbees.com/(...)r-cuticle-creme.html
De geur is heerlijkals je van citroen houdt en het tast de nagellak niet aan (uiteraard wel matte en suede)
dat meest rechtse lakje, wat is dat voor lak? die's erg leukquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:58 schreef vain het volgende:
Allemaal cheapo nagellakjes, maar t effect is best ok:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die grijze van de Schlecker is trouwens echt mooi. Superglanzend en met 2 laagjes een hele mooi egale kleur.
waarom bijbetalen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:00 schreef DebjeD het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wel 18.01 bijbetalen wat ik echt overal vandaan moest zoeken want noooooit geld in portemonnee....
De doos![]()
[ afbeelding ]
De rekening![]()
[ afbeelding ]
Beetje zichtbaar![]()
[ afbeelding ]
Helemaal zichtbaar![]()
[ afbeelding ]
Uitgepakt![]()
[ afbeelding ]
De kleurtjes![]()
[ afbeelding ]
![]()
Pakketje was eruit gevist door de douanequote:
he, bah, kut is datquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:13 schreef DebjeD het volgende:
[..]
Pakketje was eruit gevist door de douaneMoest er ook bijna 3 weken op wachten...
Maar de meneer van de TNT die het pakketje bracht vond t ook belachelijk
Net als dom stickers plakken op boozyflopjes.. had een vak geleerd!quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
he, bah, kut is dat
hebben die gasten niks beters te doen ofzo
Heb je ook glitter en strikkies op je tenen eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:25 schreef Oblivion het volgende:
Taiga en vain, mooie nagels weer!![]()
Allemaal leuke kleurtjes...![]()
En ben weer helemaal bij...![]()
(En heb de hik, dat is irritant!)
Alleen geen strassteentjes, leek me irritant zitten op de nagel met dichte schoenen.quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:18 schreef moussy het volgende:
[..]
Net als dom stickers plakken op boozyflopjes.. had een vak geleerd!
Tsja jammer van die rekening maar t blijft goedkoper als hier in nederland... Ik vond t veel erger dat ik zo lang moest wachtenquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:28 schreef Daph_ het volgende:
Leuk transdesign pakketje! I like!Jammer van de rekening. Is het pakketje van Tegan al binnen? Die lag toch ook bij de douane?
Wat ontzettend leuk om te zien dat je blij bent met je lakjes. (Ik ben Maaike van Boozyshop, en kwam via google in dit topic, en kon het even niet laten om te reageren!).quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:50 schreef Lindytje het volgende:
Yaaaayyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Boozypakketje lag net op de mat! (woensdagavond besteld, retesnel dus!!)
Ik had een verrassingspakketje van 15 euro genomen, en dit kreeg ik:
Vlopje:
[ afbeelding ]
Daarin, roze tasje:
[ afbeelding ]
Daarin, 3 goed in bubbelplastic verpakte pakjes:
[ afbeelding ]
Daarin: 6 lakjes![]()
[ afbeelding ]
We hebben vlnr:
(creme) Plum pie in the sky, (creme) Mulberry mayhem, (de rest is shimmer) Metallic blue, Dirty&Flirty, Pink star burst, Cherry tobacco
De kleuren zijn in het echt wat feller/donkerder, vooral de lichtroze..
Ik ben blij!!
Hij is coolquote:
Dat ziet er gaaf uitquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:58 schreef vain het volgende:
Allemaal cheapo nagellakjes, maar t effect is best ok:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die grijze van de Schlecker is trouwens echt mooi. Superglanzend en met 2 laagjes een hele mooi egale kleur.
wel jammer dat je bij moest betalen, maar gelukkig is je pakje er eindelijk, heel veel lek plezier vanavondquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:00 schreef DebjeD het volgende:![]()
![]()
![]()
De doos![]()
[ afbeelding ]
De rekening![]()
[ afbeelding ]
Beetje zichtbaar![]()
[ afbeelding ]
Helemaal zichtbaar![]()
[ afbeelding ]
Uitgepakt![]()
[ afbeelding ]
De kleurtjes![]()
[ afbeelding ]
![]()
welkom, leuk dat je er bentquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:15 schreef Makake het volgende:
[..]
Wat ontzettend leuk om te zien dat je blij bent met je lakjes. (Ik ben Maaike van Boozyshop, en kwam via google in dit topic, en kon het even niet laten om te reageren!).
Dus mocht iemand nog swatches of iets dergelijks willen kan je dat altijd vragen. Ik ben zelf ook nagellak verslaafd dus ik voel me ook aangesproken in dit topic haha!
True, dat is ook de reden dat ik daar bestel.. Maar nu kun je wel helemaal genieten van alle (!) OMG lakjes!quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:55 schreef DebjeD het volgende:
[..]
Tsja jammer van die rekening maar t blijft goedkoper als hier in nederland... Ik vond t veel erger dat ik zo lang moest wachten
ja, hoi, hebben jullie ook fok!korting?quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:15 schreef Makake het volgende:
[..]
Wat ontzettend leuk om te zien dat je blij bent met je lakjes. (Ik ben Maaike van Boozyshop, en kwam via google in dit topic, en kon het even niet laten om te reageren!).
Dus mocht iemand nog swatches of iets dergelijks willen kan je dat altijd vragen. Ik ben zelf ook nagellak verslaafd dus ik voel me ook aangesproken in dit topic haha!
Nope, maar mijn pakketje is een dag later dan die van DebjeD door de douane gejat, dus ik heb goede hoopquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:28 schreef Daph_ het volgende:
Leuk transdesign pakketje! I like!Jammer van de rekening. Is het pakketje van Tegan al binnen? Die lag toch ook bij de douane?
Fokkorting? Hhaha, dat zou nog eens een idee zijn. De enige korting zit op het verrassingspakket (2.50 per lak)quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, hoi, hebben jullie ook fok!korting?
zit nog te twijfelen om wat te bestellen..
Subtielquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Whoehoequote:Op vrijdag 13 november 2009 18:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nope, maar mijn pakketje is een dag later dan die van DebjeD door de douane gejat, dus ik heb goede hoop.
En mijn H&M pakketje komt waarschijnlijk ook morgen![]()
.
nee, dan gaat het even overquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:46 schreef Makake het volgende:
[..]
Fokkorting? Hhaha, dat zou nog eens een idee zijn. De enige korting zit op het verrassingspakket (2.50 per lak)
Kan ik je helpen door iets te fotograferen zodat je het in real life ziet? Dan roep je maar hoor!
Goed plan!quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:55 schreef Tegan het volgende:
Thanks.
Zullen we dan het volgende topic maar [Nagel SC] noemen?
laten we het maar houden zoals het nu is, lijkt me prima toch>?quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:55 schreef Tegan het volgende:
Thanks.
Zullen we dan het volgende topic maar [Nagel SC] noemen?
Dat commentaar idd!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:45 schreef Daph_ het volgende:
Over die Clarins polish:
http://pretty-random.com/blog6.php/2009/09/21/clarins230Dat commentaar bij die foto's
![]()
Hij is wel echt ont-zettend gaaf!!
Ik voelde heel eerlijk gewoon een jaloers steekjequote:Op vrijdag 13 november 2009 17:00 schreef DebjeD het volgende:
![]()
![]()
![]()
De doos![]()
[ afbeelding ]
De rekening![]()
[ afbeelding ]
Beetje zichtbaar![]()
[ afbeelding ]
Helemaal zichtbaar![]()
[ afbeelding ]
Uitgepakt![]()
[ afbeelding ]
De kleurtjes![]()
[ afbeelding ]
![]()
Jah goed plan! of als we een bulk bestelling doen ofzo?quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Sweetquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:55 schreef Sarabi het volgende:
Onduidelijke webcamfoto, maar wou toch ook eens mijn nagels showen
Nagellak van Essence en vlinder sticketjes
[ afbeelding ]
Heb ik gehaald bij DA. Is van Maybeline, dat was 2 halen 1 betalenquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:57 schreef _evenstar_ het volgende:
Tof bakje puckzz en die middelste boven lakwaar komt die weg ? hebben!!
Na het eten koken eens gaan plates etc. bestellen
Ik vind 'm ook echt geweldig, maar zoveel geld voor een potje lak wordt me echt te gortig!quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat commentaar idd!!
maar IMHO is dit wel DE ultime nagellak waar ik alleen maar van kan dromen
Dat is op zich ook wel leukquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jah goed plan! of als we een bulk bestelling doen ofzo?
Aanvulling; kun je die inhangbak ook los kopen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:03 schreef Mirjam het volgende:
oeh puckzzz, leuke lakjes, en knappe doos
waar komt die doos vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |