Bij de Appie lag wel een ander blad met een rituals ligloss....nou ja, nog twee bladen met gloss de rest was eraf gejat, zo asso vind ik dat! En dan voor een blad van 3 euro of zo....quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:36 schreef snkr-xxx het volgende:
Bij de Appie hetzelfde verhaal, zo jammer
Ziet er super uit!quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:58 schreef vain het volgende:
Allemaal cheapo nagellakjes, maar t effect is best ok:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die grijze van de Schlecker is trouwens echt mooi. Superglanzend en met 2 laagjes een hele mooi egale kleur.
WAUW ik vind het echt prachtigquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:58 schreef vain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die grijze van de Schlecker is trouwens echt mooi. Superglanzend en met 2 laagjes een hele mooi egale kleur.
Neeee nu heb ik een hand repair set gezien met allerlei leuke dingetjes voor maar $ 13.. Ik ga 'm zo wegklikken!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:05 schreef bernies het volgende:
Nog een tip trouwens voor fijne zachte nagelriemen:
[ afbeelding ]
Meer info op:
http://www.burtsbees.com/(...)r-cuticle-creme.html
De geur is heerlijkals je van citroen houdt en het tast de nagellak niet aan (uiteraard wel matte en suede)
Wow die zijn echtquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:58 schreef vain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorriequote:Op vrijdag 13 november 2009 15:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Neeee nu heb ik een hand repair set gezien met allerlei leuke dingetjes voor maar $ 13.. Ik ga 'm zo wegklikken!!
Uh..wat?quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:18 schreef bernies het volgende:
Zou Sinterklaas misschien voor ons dit lakje in de pakjesboot meenemen?
[ afbeelding ]
Zoooo mooi!!!!!!
Ik vind dat we hier allemaal een flesje van mogen krijgen in onze schoen!
(maar zal wel niet, deze ging laast voor heel veel geld bij e-bay weg $239.50 echt kijk zelf :http://cgi.ebay.com/Clari(...)059c32#ht_500wt_1182
Have fun!quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:36 schreef Lindytje het volgende:
Zo,nu snel Ruby Pumps er op, en dan op naar Delft. (feestje)
het is gewoon een mooi kleurtje...........quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:39 schreef Loqi het volgende:
[..]
Uh..wat?Zit er vermalen diamant in ofzo?
Degelijk rood natuurlijk!quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:42 schreef Diconnected het volgende:
Zo, net even m'n Into the night der afgehaald. Wat een pokkewerk met die glitters.![]()
Nu even verzinnen welk kleurtje ik er op ga doen, heb vanavond een date.![]()
Ben jij nou een man of een vrouwquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:58 schreef vain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat, en hij is discontinued en dus niet meer te koopquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:41 schreef bernies het volgende:
[..]
het is gewoon een mooi kleurtje...........
Mijn moeder zou dat doenquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:47 schreef MissJ het volgende:
WTF![]()
welke idioot gaat 239,50 dollar uitgeven aan 1 flesje nagellak
Ik ken dat. Lekker lakken voor de tv terwijl alle spullen boven staan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:37 schreef Puckzzz het volgende:
En mijn zooiVriendlief wil een leuk koffertje voor me kopen omdat ik altijd beneden aan tafel lak, dus dan stop ik boven elke broekzak vol met flesjes en watjes en mijn handen vol met het papieren bordje (om te stempelen) en de Konad set en wat nog niet meer
![]()
Voor dat bedrag kunnen we ongeveer een keer of zes bij TD bestellen = 54 lakjesquote:
Van weblog pretty random, over het feit dat ze meer dan 1500 (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ooh my goddddd) nagellakken heeft..quote:FACT. A Helmer makes your stash look convincingly smaller than it is. Invest in one. Or four.
Hmmm ja is wel leukquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:00 schreef DebjeD het volgende:![]()
![]()
![]()
Eindelijk!!!!! Mijn transdesign pakketje is er!!!!
Wel 18.01 bijbetalen wat ik echt overal vandaan moest zoeken want noooooit geld in portemonnee....
De doos![]()
[ afbeelding ]
De rekening![]()
[ afbeelding ]
Beetje zichtbaar![]()
[ afbeelding ]
Helemaal zichtbaar![]()
[ afbeelding ]
Uitgepakt![]()
[ afbeelding ]
De kleurtjes![]()
[ afbeelding ]
Sorry voor de crappy foto's (iPhone)
![]()
En nu maar eens gaan lakken de hele avond
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:05 schreef bernies het volgende:
Nog een tip trouwens voor fijne zachte nagelriemen:
[ afbeelding ]
Meer info op:
http://www.burtsbees.com/(...)r-cuticle-creme.html
De geur is heerlijkals je van citroen houdt en het tast de nagellak niet aan (uiteraard wel matte en suede)
dat meest rechtse lakje, wat is dat voor lak? die's erg leukquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:58 schreef vain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |