ja, heb ikquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:43 schreef Linnie20v het volgende:
Mirjam, had jij niet CG wagon trail?
Ik moet zeggen hij is toch wel mooi!!![]()
[ afbeelding ]
ik vroeg het, thanksquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:08 schreef vain het volgende:
Pfff wat gaan jullie snel!!! Thanks iedereen voor de leuke reacties op mijn nageltjes.
De nagellak helemaal rechts (glittertjes) is een nagellakje van 50 cent uit Benidorm. Het merk is "Paris..." is niet helemaal leesbaar. Tis een beetje een groene glas met megaveel grote glitters. Er zit een zilveren nagellak onder, hij is dus transparant met een groene glans. Oh en ehm weet niet meer wie t vroeg (is ook al weer zooooveel pagina's geleden) maar ik= vrouw, maar ik denk dat mn profiel missch nog man zegt
[ afbeelding ]
dat ziet er inderdaad wel heel erg leuk uitquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:05 schreef babyfeet het volgende:
zo mooie lakjes hebben jullie besteld
jeetje dat je zoveel bij moest betalen zeg maar ja je hebt mooie kleuren.
ik vind wat ik nu heb gedaan bij mijn nagels wel leuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben dan wel niet Mirjam, maar wagon trial is erg mooi. Al komt de kleur op de foto niet zo heel goed over, het is een meer donkermosgroenige ondertoon.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:43 schreef Linnie20v het volgende:
Mirjam, had jij niet CG wagon trail?
Ik moet zeggen hij is toch wel mooi!!![]()
[ afbeelding ]
Is dat een Konadplate op die onderste?quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:27 schreef mmascha het volgende:
Die derde is gaaf Puckzzz! Die rode/roze.
Gisteravond nog wat gelakt maar ik vond de uitvoering niet zo mooi.(Ik ben niet snel tevredenEn anders heb ik de rest van de avond niks meer te doen
)
[ afbeelding ]
DIt is ook van gisteravond en zit er nu nog op.
[ afbeelding ]
Ik had deze roze vandeweek gekocht en toen ik um gisteravond uit het tasje haalde dacht ik: Deze heftige kleur had ik toch niet gekozen? Maar eenmaal op mijn nagels vond ik um erg mooi.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:18 schreef Puckzzz het volgende:
En toen zag ik ineens op 1 van mijn oude lakjes een stickertje op de dop 'Holographic' HUH? Wtf! Ik heb gewoon een holografisch lakje zonder het te wetenMerknaam zegt me helemaal niets en ik weet ook niet meer waar ik 'm ooit gekocht heb. Volgens mij op vakantie in Turkije in zo'n winkeltje bij het hotel.
Catherine Arly - kleur 899
[ afbeelding ]
sorry ik slaap nog..quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik ga ff googelen op de merknaam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die heb ik ook!quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:28 schreef L-E-A het volgende:
Het is weekend! Dus ik mocht ook weer lakken haha. Heb even een onduidelijke telefoonfoto:
[ afbeelding ]
Dazzling Pink van Catrice
Echt een enorm felroze kleur (heb helaas niet zo'n goede camera op m'n telefoon)! Vind 'm wel leuk geloof ik...maar misschien meer een kleurtje voor de lente/zomer.
[ afbeelding ]
Dit is het flesje en zo ziet de kleur er op m'n nagels ook uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |