abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74684238
Mirjam, had jij niet CG wagon trail?
Ik moet zeggen hij is toch wel mooi!!

pi_74685064
Pfff wat gaan jullie snel!!! Thanks iedereen voor de leuke reacties op mijn nageltjes.
De nagellak helemaal rechts (glittertjes) is een nagellakje van 50 cent uit Benidorm. Het merk is "Paris..." is niet helemaal leesbaar. Tis een beetje een groene glas met megaveel grote glitters. Er zit een zilveren nagellak onder, hij is dus transparant met een groene glans. Oh en ehm weet niet meer wie t vroeg (is ook al weer zooooveel pagina's geleden) maar ik= vrouw, maar ik denk dat mn profiel missch nog man zegt
pi_74685821
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 23:43 schreef Linnie20v het volgende:

[ afbeelding ]
ja, heb ik
op die foto is hij mooi zeg
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_74685996
bij transdesign hebben ze wel veel nailart dingen, maar niet echt stempellakken he?
pi_74686003
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 00:08 schreef vain het volgende:
Pfff wat gaan jullie snel!!! Thanks iedereen voor de leuke reacties op mijn nageltjes.
De nagellak helemaal rechts (glittertjes) is een nagellakje van 50 cent uit Benidorm. Het merk is "Paris..." is niet helemaal leesbaar. Tis een beetje een groene glas met megaveel grote glitters. Er zit een zilveren nagellak onder, hij is dus transparant met een groene glans. Oh en ehm weet niet meer wie t vroeg (is ook al weer zooooveel pagina's geleden) maar ik= vrouw, maar ik denk dat mn profiel missch nog man zegt
[ afbeelding ]
ik vroeg het, thanks
benidorm is best wel heul ver weg
pi_74686160
Nee, zo te zien geen stempellakken
pi_74686181
nee he?
jammer
pi_74686346
ze hebben wel lekker veel rhinestones voor weinig
eerst eens kijken of de buffervijl van essence wat doet, bijna al m'n nagellak ligt er ondertussen alweer af
pi_74686406
Ik ga maar niet beginnen aan steentjes

Hoop dat de buffer wat doet voor je nagels want dit is ook niets....!
Truste, ik heb morgen vrij dus ga vanalles doen
pi_74686422
nee, dit is echt vreselijk, 2 uur werk, en binnen een dag ligt het er alweer af, bizar
pi_74687984
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 23:05 schreef babyfeet het volgende:
zo mooie lakjes hebben jullie besteld
jeetje dat je zoveel bij moest betalen zeg maar ja je hebt mooie kleuren.

ik vind wat ik nu heb gedaan bij mijn nagels wel leuk

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
dat ziet er inderdaad wel heel erg leuk uit
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
pi_74688477
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 23:43 schreef Linnie20v het volgende:

[ afbeelding ]
Ik ben dan wel niet Mirjam, maar wagon trial is erg mooi. Al komt de kleur op de foto niet zo heel goed over, het is een meer donkermosgroenige ondertoon.

Hier zie je de kleur beter http://www.temptalia.com/china-glazes-rodeo-diva-collection-is-stunning (maar erg slecht gelakt ) in deze serie, Rodeo Diva zitten sowieso mooie kleuren, burning iron is ook een aanrader!
  zaterdag 14 november 2009 @ 10:18:12 #263
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74688926
Swatches!

merk Deborah - kleur 163 Mirror Glow - slechte dekking, ik zou adviseren een dekkende wit als onderlaag te gebruiken.

Maybeline - Kleur 880 Venetian Gold - slechte dekking, dit is 2 lagen een 3e zou ook nog nodig zijn.

Maybeline - Kleur 315D Purple Diamonds - goede dekking, twee laagjes is OK

Miss Sporty Clubbing Colours - kan geen kleurnummer of naam ontdekken. Dekt redelijk maar lakt K evt. verdunnen. 3 lagen:

Miss Sporty Clubbing Colours - dekt goed, smeert veel beter dan de gele, fijne kleur ook. 2 lagen:

Miss Sporty Clubbing Colours - dekt goed, eigenlijk is 1 laag voldoende maar ik ben dwangmatig en moet minimaal 2 lagen doen Mooie dieprode kleur ook.

En toen zag ik ineens op 1 van mijn oude lakjes een stickertje op de dop 'Holographic' HUH? Wtf! Ik heb gewoon een holografisch lakje zonder het te weten Merknaam zegt me helemaal niets en ik weet ook niet meer waar ik 'm ooit gekocht heb. Volgens mij op vakantie in Turkije in zo'n winkeltje bij het hotel.

Catherine Arley - kleur 899

[ Bericht 1% gewijzigd door Puckzzz op 14-11-2009 11:28:16 ]
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_74688981
Nice kleurtjes puckzzz!!
Vind die rode van Maybeline en die laatste een mooist!

Gister een dikke fail... wou gaan stempelen over m'n Dress to party.. en dat is geen succes met een brullend 4 jarig jochie op de achtergrond..Heb alles eraf kunnen halen...
Vandaag nieuwe lakpoging en ook mijn nagels een beetje weer op 1 lengte vijlen.

Oh en ik kom als het goed is vandaag bij de DM.... even kijken bij de P2 lakjes..
  zaterdag 14 november 2009 @ 10:27:21 #265
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_74689042
Die derde is gaaf Puckzzz! Die rode/roze.

Gisteravond nog wat gelakt maar ik vond de uitvoering niet zo mooi.(Ik ben niet snel tevreden En anders heb ik de rest van de avond niks meer te doen )

DIt is ook van gisteravond en zit er nu nog op.

Ik had deze roze vandeweek gekocht en toen ik um gisteravond uit het tasje haalde dacht ik: Deze heftige kleur had ik toch niet gekozen? Maar eenmaal op mijn nagels vond ik um erg mooi.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_74689387
@ Puckz, ik heb die blauwe en gele ook van Miss Sporty Clubbing Colors....wat een baggere lakjes zijn dat zeg! Ik heb al spijt dat ik 5 Miss Sporty lakjes heb.....ik gebruik ze nooit want dan denk ik, [Insert ander merk] droogt veel fijner/sneller
pi_74689528
Ik zie dat Miss Sporty nog steeds mooie kleuren heeft
  zaterdag 14 november 2009 @ 11:13:13 #268
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74689814
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 10:27 schreef mmascha het volgende:
Die derde is gaaf Puckzzz! Die rode/roze.

Gisteravond nog wat gelakt maar ik vond de uitvoering niet zo mooi.(Ik ben niet snel tevreden En anders heb ik de rest van de avond niks meer te doen )
[ afbeelding ]

DIt is ook van gisteravond en zit er nu nog op.
[ afbeelding ]
Ik had deze roze vandeweek gekocht en toen ik um gisteravond uit het tasje haalde dacht ik: Deze heftige kleur had ik toch niet gekozen? Maar eenmaal op mijn nagels vond ik um erg mooi.
Is dat een Konadplate op die onderste?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_74689888
ah crap, had mensen gequote maar niet goed gekopierd, ben alles kwijt,
maar haai dus

ik had veel bij te lezen
Puckz, dat laatste kleurtje Catherine Arly - kleur 899 waar heb je die gehaald
  zaterdag 14 november 2009 @ 11:20:27 #270
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74689922
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 10:18 schreef Puckzzz het volgende:

En toen zag ik ineens op 1 van mijn oude lakjes een stickertje op de dop 'Holographic' HUH? Wtf! Ik heb gewoon een holografisch lakje zonder het te weten Merknaam zegt me helemaal niets en ik weet ook niet meer waar ik 'm ooit gekocht heb. Volgens mij op vakantie in Turkije in zo'n winkeltje bij het hotel.

Catherine Arly - kleur 899
[ afbeelding ]

ik ga ff googelen op de merknaam.
pi_74690064
Het is weekend! Dus ik mocht ook weer lakken haha. Heb even een onduidelijke telefoonfoto:

Dazzling Pink van Catrice

Echt een enorm felroze kleur (heb helaas niet zo'n goede camera op m'n telefoon)! Vind 'm wel leuk geloof ik...maar misschien meer een kleurtje voor de lente/zomer.

Dit is het flesje en zo ziet de kleur er op m'n nagels ook uit.
  zaterdag 14 november 2009 @ 11:29:05 #272
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74690075
Vind maar een paar dingetjes, maar wel leuke holootjes...ff goed rondkijken in de winkels dan maar
pi_74690272
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 11:20 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

ik ga ff googelen op de merknaam.
sorry ik slaap nog..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † zaterdag 14 november 2009 @ 11:40:45 #274
7074 moussy
kuttekop
pi_74690286
LEA, mijn keuken heeft die kleur

Mijn nagels zijn op de natte krant lengte, ik ga ze straks maar knippen/vijlen en dan misschien eens lakken, ik baal..
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_74690299
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 11:28 schreef L-E-A het volgende:
Het is weekend! Dus ik mocht ook weer lakken haha. Heb even een onduidelijke telefoonfoto:

[ afbeelding ]

Dazzling Pink van Catrice

Echt een enorm felroze kleur (heb helaas niet zo'n goede camera op m'n telefoon)! Vind 'm wel leuk geloof ik...maar misschien meer een kleurtje voor de lente/zomer.

[ afbeelding ]

Dit is het flesje en zo ziet de kleur er op m'n nagels ook uit.
die heb ik ook!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')