ah, goeie vraagquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Verkoopt Transdesign ook stempellakken dan?
Ik heb ook zo een ding, heb hem met donkere kleuren nog wel eens nodig. Als ie niet meer zo goed werkt, dan haal ik het stiftje eruit, en vul ik hem een beetje bij. Wat nagellakremover in een spuitje en dan in die pen, werkt primaquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:10 schreef mmascha het volgende:
Nou heb ik zo'n nailpolishcorrectorpen(in 1x goed!) naast me liggen maar ik lak inmiddels zo netjes dat ik um niet nodig heb.
Alleen sets toch? Ik kan me niet herinneren dat ik losse stempellakken heb gezien.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:15 schreef Tegan het volgende:
Ze verkopen het wel. Onder Nail Art Colors & Stickers.
Wel losse plates. Misschien kunnen we David overhalenquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Alleen sets toch? Ik kan me niet herinneren dat ik losse stempellakken heb gezien.
Hoeveel verzendkosten heb jij betaald?quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:00 schreef DebjeD het volgende:![]()
![]()
![]()
Eindelijk!!!!! Mijn transdesign pakketje is er!!!!
Wel 18.01 bijbetalen wat ik echt overal vandaan moest zoeken want noooooit geld in portemonnee....
Uitgepakt![]()
[ afbeelding ]
Ja dat had ik gezienquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wel losse plates. Misschien kunnen we David overhalen.
Ondertussen zijn we wel op first name basis met hem toch.
Minstensquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:28 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Hoeveel verzendkosten heb jij betaald?
Want je kan maar 9 lakjes doen voor 18 dollar....en die daarna was in de 50 dollar geloof ik?
Vind het dan jammer dat je 'maar' 12 lakjes hebt gekocht voor die verzendkosten
Ik zou er dan nog 10 bij hebben gedaan denk ik![]()
Douanekosten zijn standaard 12.50, maar btw wel meer ja. Maar bij 60 euro aan lakjes betaal je 11 euro btw, dus dat valt wel meequote:Op vrijdag 13 november 2009 22:33 schreef Tegan het volgende:
Dan had ze ook veel meer douane-kosten moeten betalen...
18 euro met daarin 12.50 inklaringskosten dus 6 euro btw.. Ik had er wat meer bij gedaan, maar nogmaals, ik weet niet hoeveel ze te besteden hadquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:37 schreef Tegan het volgende:
Ze moest al 18 euro betalen, en ze had voor minder dan 60 euro lijkt me...
Ja idd een beetje vreemd maar heb er ook niet echt op gelet tijdens t bestellen,.., Misschien omdat t twee pakketjes van 6 zijn?quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:57 schreef Linnie20v het volgende:
Dan snap ik er geen drol vanbij meer dan 9 lakjes was het toch 50 + dollar?
Ik ga nog eens op de site kijken
Ik hoop voor David dat ie mijn pakketje vandaag nog verzonden heeft, want heb nog altijd geen invoice......*wacht ongeduldig*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |