+ het achterlijke publiekquote:Op donderdag 12 november 2009 21:41 schreef Adelante het volgende:
Ze hebben nog steeds dezelfde lachband
wtf?quote:Op donderdag 12 november 2009 21:40 schreef Adelante het volgende:
Oh, Patricia Paay komt, ben benieuwd of ie weer.... :
[ afbeelding ]
Zag die twee zoenen danquote:Op donderdag 12 november 2009 21:49 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Goh, een interview met een dildo
Zo inderdaadquote:Op donderdag 12 november 2009 21:52 schreef Adelante het volgende:
Ze hangen er wel goed bij bij Patricia![]()
Necrofielquote:Op donderdag 12 november 2009 21:54 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Zo inderdaad
Ik zou haar nog wel geven ook.
Denk ik.
Ze komt in de kerstplayboyquote:Op donderdag 12 november 2009 21:54 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Zo inderdaad
Denk ik.
Ze is in de 60 ofzo manquote:Op donderdag 12 november 2009 21:54 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Zo inderdaad
Denk ik.
Nee.quote:
Weet ik. Vandaar ook dat 'Denk ik.' als enige twijfel erachter.quote:
Een afstandsbediening zonder uitknopquote:Op donderdag 12 november 2009 21:40 schreef Snakey het volgende:
Nog even een uitleg van de afstandsbediening dan maar.
[ afbeelding ]
60quote:
Hij zal jouw pad elke dag kruisenquote:Op donderdag 12 november 2009 22:10 schreef J.Herrer het volgende:
Komt die pad nou weer elke dag? Ik ben hem nu al zat eigenlijk
Gadverdamme.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Toen had ze nog niet zoveel
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Toen had ze nog niet zoveel
Padam Tssschquote:Op donderdag 12 november 2009 22:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hij zal jouw pad elke dag kruisen
Originele gastenquote:De eerste Jensen zit meteen boordevol emotie. De talkshowhost heeft medialand het afgelopen jaar natuurlijk op de voet gevolgd en was zeer geschokt toen de breuk tussen Patricia Paay en Adam Curry in het nieuws kwam. Reden voldoende om La Paay uit te nodigen en haar op zijn eigen bekende wijze aan een vragenvuur te onderwerpen. De sterke showbizzdiva is zeer openhartig over de afgelopen periode, haar gevoelens en haar toekomstplannen. Zij gaat geen enkele vraag uit de weg en steekt haar mening over de affaire niet onder stoelen of banken. Natuurlijk gaat het gesprek met veel humor gepaard en is Jensen zeer onder de indruk van haar prachtige verschijning.
Jensens tweede gast is de zwaarlijvige Jaap uit 'De Gouden Kooi'. Jensen is erg benieuwd hoe het met hem gaat na zijn overwinning in dit programma en het daarmee gepaard gaande geldbedrag. Jaap vertelt geëmotioneerd over zijn eetprobleem en bekent dat hij sinds het vertrek 50 kilo is aangekomen. In tranen vertelt hij dat hij nog maar een paar jaar te leven heeft als hij zo doorgaat. Hij praat over de oorzaak van zijn eetprobleem en hoe hij nadenkt over een oplossing. Ook blikt hij met Jensen terug op zijn uitspattingen in 'De Gouden Kooi'. Hoe kijkt hij daar nu tegenaan en heeft hij hier spijt van? Dit levert een aantal verrassende uitspraken op.
Hij heeft ook een radiohoofdquote:Op donderdag 12 november 2009 22:18 schreef tralalala het volgende:
Hij moet ook van de tv wegblijven en lekker radio gaan maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |