Wat is je budget als ik vragen mag?quote:Op maandag 19 juli 2010 20:54 schreef Document1 het volgende:
Om het weer on topic te gooien, ik wil investeren in een goede all round mic en bijbehorende pre amp. Ik zal het opnemen via mn tascam multitracker of mischien samplen in 1 van mn samplers. Ervaring en info? Bedankt.
Ik wil van alles op kunnen nemen, stemmen en instrumenten.
http://link.marktplaats.nl/355770429quote:Op maandag 19 juli 2010 21:07 schreef Document1 het volgende:
750 is prima te doen als je een paar maanden spaart. Bedankt, ik slinger google nog eens aan.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:13 schreef Document1 het volgende:
Helaas marktplaats heeft geen functie voor mij, ik woon in het buitenland. Ik zit verder tussen de 500 en 1000 te denken, liever iets dichter bij die 500 dan 1000.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:52 schreef Document1 het volgende:
Voornamelijk rappers, sax en fluit. Verder elke straat artiest ik hier tegen kom die mij van een paar samples wil voorzien.
na wat googlen kan ik alleen maar zeggen; bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:29 schreef --H-I-M-- het volgende:
Dan zou ik misschien niet een condensator mic pakken, maar een goede dynamic. Een shure sm7B is bijna een standaard voor rap (en doet het ook super op sax) voordeel is ook dat je em echt vast kan pakken en los kan gaan. imo paart de sm7b lekker met een ua solo 610. Heel warm, maar punchy "in your face" als je goed zoekt 2e hands samen voor zo'n 800-900 euro verkrijgbaar.
Ik hoor hier altijd wel goede dingen over http://www.thomann.de/nl/alesis_m1_active_520.htmquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:30 schreef gekkewiebel het volgende:
Ik had al een topic geopend in MUZ maar dat was niet zo slim. Desalniettemin al wat reacties gehad daar. Nou zoek ik dus twee studiomonitors/boxen. Enerzijds om muziek te maken, anderzijds om muziek lekker te kunnen luisteren. Zijn hier nog tips voor? Ik gebruik momenteel de Line6 Toneport UX2 als usb geluidskaart. Het zal geen superkwaliteit zijn, maar ik hoop beter dan de geluidskaart van het mobo.
Zou zoiets bijvoorbeeld watvoorstellen?
You're welcome!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:06 schreef Document1 het volgende:
[..]
na wat googlen kan ik alleen maar zeggen; bedankt voor de tip!![]()
Idd voor het budget een goede set, een beetje "washy" in het hoog (weet er ff geen vertaling voor) en een tikkie onrustig voor lange luistersessies, maar in het budget idd weinig competitie.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:26 schreef guitarist het volgende:
Ik sprak een tijdje geleden iemand uit de bussiness die voor een blad allemaal lowbudget studio monitoren heeft uitgetest en raar genoeg kwam Behringer als een van de beste uit de bus:
http://www.thomann.de/nl/behringer_b1030a.htm
Nicequote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo vandaag 2 stands gehaald voor m'n monitoren
Totaalplaatje:
[ afbeelding ]
Nu nog sparen voor een condensator mic en dan ben ik klaar met wat ik allemaal wou hebben![]()
Totdat ik weer iets nieuws tegenkom
ook nicequote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:15 schreef guitarist het volgende:
Ik heb een setje B&W Vision DS1 speakers voor 30 euro op de kop kunnen tikken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |