Die heb ik altijd al gehad, alleen ik hou ze goed verborgen!quote:Op maandag 7 december 2009 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waar komen die wijze woorden ineens vandaan?
Wii doet dat nou!!!!!!quote:
Zo'n zwarte is wel geyl...quote:Op donderdag 10 december 2009 14:34 schreef Miam het volgende:
Een zwarte.![]()
hij is inmiddels besteld. leuk voor de kerst
diezelfde heb ik ook gekochtquote:Op donderdag 19 november 2009 00:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Neerzetten, poetsen en je hebt geen vingerafdrukken meerController zal wel snel smerig worden ja, maar goed, daar kijk ik niet naar
Vrijdag ga ik 'm ophalen
-edit-
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Geen echte hoesjes meer voor Wii Sports / Resort?
Deze heb ik sinds vanmiddag dus ookquote:Op donderdag 19 november 2009 00:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat wil ik ook weten. En al mijn data van gespeelde spellen, kun je dat nou wel of niet op een nieuwe wii overzetten?quote:Op zondag 6 december 2009 19:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik overweeg mijn moeder een Wii kado te doen, maar dan krijgt ze mooi mijn oude en neem ik de nieuwe. Hoe zit het dan met mijn downloads?
Hoe doe je dat? Wijst dat vanzelf? Op een SD kaartje neem ik aan.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Savegames kun je meenemen naar je nieuwe Wii, downloads (Virtual Console, WiiWare) niet.
Dat is echt sneu... Jammer dat ze het niet zo als Xbox Live hebben gedaan... Maar goed, ze bieden het iig aan, dat is al heel wat.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Savegames kun je meenemen naar je nieuwe Wii, downloads (Virtual Console, WiiWare) niet. De enige mogelijkheid is om beide Wii's naar Nintendo te sturen en twee weken zonder te zitten. Zij kunnen namelijk wel je downloads overgooien.
Nee nog niet.quote:
Het gekke is dat de games wel gekoppeld zijn aan je Club Nintendo account, maar daar kun je er niets mee doenquote:Op woensdag 16 december 2009 23:13 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Dat is echt sneu... Jammer dat ze het niet zo als Xbox Live hebben gedaan... Maar goed, ze bieden het iig aan, dat is al heel wat.
Ja, via SD. Je moet de game echter wel weer eerst op je zwarte game spelen voordat je de savegame van SD naar de zwarte Wii kunt zettenquote:Op woensdag 16 december 2009 17:08 schreef Angel-A het volgende:
Dank je.
[..]
Hoe doe je dat? Wijst dat vanzelf? Op een SD kaartje neem ik aan.
Dus mijn gedownloade en betaalde Tetris ben ik dan kwijt, ook raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |