abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 december 2009 @ 01:14:43 #276
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76207201
quote:
Op woensdag 30 december 2009 01:07 schreef koei het volgende:
om een shooter goed te kunnen besturen. Dat richten op je scherm is te onnauwkeurig voor een echte shooter en je hebt enkel de analoge stick van de nunchuck. Daarom spelen shooters op de PSP ook niet fijn, want die heeft ook maar 1 analoge stick.
Iets dergelijks werd 5 jaar geleden ook geroepen over consoleshooters. Questie van gewenning.

Bovendien, light guns zijn al ja-ren oud, Duck Hunt werkte al perfect.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_76207291
perfect het werkte goed, maar perfect bij lange na niet Maar goed, van mij mogen jullie shooters spelen op de Wii hoor, maar ik zou er persoonlijk niet aan beginnen. Neem een game als House of the Dead. Afgezien van dat het een railshooter is, zou je daar met een controller of muis zo doorheen gaan, terwijl je met de Wii halverwege het eerste level al in de problemen komt.

Wie weet ligt het aan mij en suck ik gewoon, maar ik suck ook in shooters op de PS3 en 360 maar dan toch wel een flink stuk minder.

En het is gewoon kwestie Roy
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  woensdag 30 december 2009 @ 01:28:08 #278
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76207517
Overkill heb ik zonder problemen uitgespeeld. Natturlijk ben ik een paar keer dood gegaan, maar dat gebeurt in RSV of L4D ook
Ik denk trouwens wel dat ik voor een fps toch de voorkeur geef aan een controller ivm het aantal knoppen binnen duim bereik
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_76207753
Als je maar een paar keer dood bent gegaan dan zou een shooter op de Wii zelfs beter werken, want in RSV ging je bijna continu dood

Maar goed, ik zeg ook niet dat het niet kan, maar aan mij is het niet besteed. Op een console kan ik makkelijk twee uur zoet zijn met een willekeurige shooter en als ik met de Wiimote continu naar het scherm moet wijzen dan zet ik hem na een half uurtje uit, ongeacht welk spel. Bij shooters zul je alleen vrijwel altijd naar het scherm moeten wijzen vanwege het gebrek aan die 2e analoge stick. Maar mensen die dat geen probleem vinden en er nauwkeurig mee kunnen richten kunnen prima een shooter op de Wii spelen. Alleen erg veel keuze in het FPS-genre is er niet
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_76214381
Ik heb mijn wii toevallig gekregen bij de aankoop van mijn keuken dus vandaar dat ik er een heb. Shooters speelde ik altijd op de pc maar die trekt dat nu niet echt meer. Op de xbox suck ik ook met shooters dus ik dacht ga het eens proberen op de wii.
pi_76214520
quote:
Op woensdag 30 december 2009 01:38 schreef koei het volgende:
Als je maar een paar keer dood bent gegaan dan zou een shooter op de Wii zelfs beter werken, want in RSV ging je bijna continu dood

Maar goed, ik zeg ook niet dat het niet kan, maar aan mij is het niet besteed. Op een console kan ik makkelijk twee uur zoet zijn met een willekeurige shooter en als ik met de Wiimote continu naar het scherm moet wijzen dan zet ik hem na een half uurtje uit, ongeacht welk spel. Bij shooters zul je alleen vrijwel altijd naar het scherm moeten wijzen vanwege het gebrek aan die 2e analoge stick. Maar mensen die dat geen probleem vinden en er nauwkeurig mee kunnen richten kunnen prima een shooter op de Wii spelen. Alleen erg veel keuze in het FPS-genre is er niet
Hou je bij het spelen je arm in de lucht ofzo?
  Redactie Games woensdag 30 december 2009 @ 12:01:52 #282
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_76215222
quote:
Op woensdag 30 december 2009 01:18 schreef koei het volgende:
perfect het werkte goed, maar perfect bij lange na niet Maar goed, van mij mogen jullie shooters spelen op de Wii hoor, maar ik zou er persoonlijk niet aan beginnen. Neem een game als House of the Dead. Afgezien van dat het een railshooter is, zou je daar met een controller of muis zo doorheen gaan, terwijl je met de Wii halverwege het eerste level al in de problemen komt.

Wie weet ligt het aan mij en suck ik gewoon, maar ik suck ook in shooters op de PS3 en 360 maar dan toch wel een flink stuk minder.

En het is gewoon kwestie Roy
Volgens mij suck je dan gewoon , House of Dead: Overkill is echt een superrelaxed spel om met Wii-mote te spelen. En tof om met z'n 2'en te spelen, dan stroom je die levels echt makkelijk door..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_76229915
iemand ervaringen met pes 2009? speel het sinds kort,vind het een erg gaaf spel.alleen zouden er wat meer stadions mogen zijn en vind ik de weersomstandigheden (sneeuw/regen) niet geweldig.is hier nog wat aan te doen en kun je patches downloaden voor op de wii?
en hoe is pes 2010 in vergelijking met 2009?
pi_76241042
Wat is eigenlijk de leukste race game op de wii. Ik ben niet zo van de mario kart. Maar zag wel dat ze need for speed en formule 1 hadden. Wat is volgens jullie de beste race game in die catagrie?
  Donald Duck held woensdag 30 december 2009 @ 22:17:13 #285
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_76241094
quote:
Op woensdag 30 december 2009 18:16 schreef pontiac70 het volgende:
iemand ervaringen met pes 2009? speel het sinds kort,vind het een erg gaaf spel.alleen zouden er wat meer stadions mogen zijn en vind ik de weersomstandigheden (sneeuw/regen) niet geweldig.is hier nog wat aan te doen en kun je patches downloaden voor op de wii?
en hoe is pes 2010 in vergelijking met 2009?
Patches downloaden is er op de Wii niet bij. Het systeem is daarvoor nooit ontworpen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_76241109
Dirt 2
pi_76241244
En zo'n stuurtje is dat de moeite waard of is dat onzin. Zag dat die maar 10 euro zijn.
pi_76241318
quote:
Op woensdag 30 december 2009 22:20 schreef Stansfield het volgende:
En zo'n stuurtje is dat de moeite waard of is dat onzin. Zag dat die maar 10 euro zijn.
als jij je daar prettig bij voelt dan moet je die kopen
pi_76241926
quote:
Op woensdag 30 december 2009 22:17 schreef Misan het volgende:
Dirt 2
Deze dus níet halen. De Wii-versie van Dirt 2 zuigt stierenballen!!!
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_76241952
quote:
Op woensdag 30 december 2009 22:34 schreef Nebo het volgende:

[..]

Deze dus níet halen. De Wii-versie van Dirt 2 zuigt stierenballen!!!
oh serieus? nòg erger dan de DS-versie toevallig?
pi_76241986
quote:
Op woensdag 30 december 2009 22:34 schreef Misan het volgende:

[..]

oh serieus? nòg erger dan de DS-versie toevallig?
Laten we het op even erg houden
pi_76242161
Welke racegame is dan wel goed Nebo?
  vrijdag 1 januari 2010 @ 22:58:37 #293
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76308518

27 augustus
pi_76308785
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 22:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]

27 augustus
Ben nu met deel 1 bezig, zo mooi.

De soundtrack ook
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_76309439
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 22:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]

27 augustus
27 augusts komt deel 2?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 1 januari 2010 @ 23:24:48 #296
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76309729
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 23:19 schreef Slayage het volgende:

[..]

27 augusts komt deel 2?
Yoshi zit in deel 1?
pi_76309811
quote:
Op woensdag 30 december 2009 22:38 schreef Stansfield het volgende:
Welke racegame is dan wel goed Nebo?
Moeilijk, de Wii is niet zo goed vertegenwoordigd wat betreft Racers. NFS: Nitro schijnt wel redelijk geslaagd te zijn en anders moet je eens kijken naar de Excite games
pi_76309836
De presentatie van A Boy And His Blob is overigens echt adembenemend prachtig, wat jij Roy?
  vrijdag 1 januari 2010 @ 23:27:46 #299
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76309893
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 23:26 schreef Nebo het volgende:
De presentatie van A Boy And His Blob is overigens echt adembenemend prachtig, wat jij Roy?
Nog niet aan begonnen Morgen!
pi_76310495
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 23:27 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nog niet aan begonnen Morgen!
Dead Space wel? Ik heb gisteravond even de eerste chapter gespeeld, maar vind tot nu toe vooral de cursor erg storend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')