Iets dergelijks werd 5 jaar geleden ook geroepen over consoleshooters. Questie van gewenning.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:07 schreef koei het volgende:
om een shooter goed te kunnen besturen. Dat richten op je scherm is te onnauwkeurig voor een echte shooter en je hebt enkel de analoge stick van de nunchuck. Daarom spelen shooters op de PSP ook niet fijn, want die heeft ook maar 1 analoge stick.
Hou je bij het spelen je arm in de lucht ofzo?quote:Op woensdag 30 december 2009 01:38 schreef koei het volgende:
Als je maar een paar keer dood bent gegaan dan zou een shooter op de Wii zelfs beter werken, want in RSV ging je bijna continu dood
Maar goed, ik zeg ook niet dat het niet kan, maar aan mij is het niet besteed. Op een console kan ik makkelijk twee uur zoet zijn met een willekeurige shooter en als ik met de Wiimote continu naar het scherm moet wijzen dan zet ik hem na een half uurtje uit, ongeacht welk spel. Bij shooters zul je alleen vrijwel altijd naar het scherm moeten wijzen vanwege het gebrek aan die 2e analoge stick. Maar mensen die dat geen probleem vinden en er nauwkeurig mee kunnen richten kunnen prima een shooter op de Wii spelen. Alleen erg veel keuze in het FPS-genre is er niet
Volgens mij suck je dan gewoonquote:Op woensdag 30 december 2009 01:18 schreef koei het volgende:
perfecthet werkte goed, maar perfect bij lange na niet
Maar goed, van mij mogen jullie shooters spelen op de Wii hoor, maar ik zou er persoonlijk niet aan beginnen. Neem een game als House of the Dead. Afgezien van dat het een railshooter is, zou je daar met een controller of muis zo doorheen gaan, terwijl je met de Wii halverwege het eerste level al in de problemen komt.
Wie weet ligt het aan mij en suck ik gewoon, maar ik suck ook in shooters op de PS3 en 360 maar dan toch wel een flink stuk minder.
En het is gewoon kwestie Roy
Patches downloaden is er op de Wii niet bij. Het systeem is daarvoor nooit ontworpen.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:16 schreef pontiac70 het volgende:
iemand ervaringen met pes 2009? speel het sinds kort,vind het een erg gaaf spel.alleen zouden er wat meer stadions mogen zijn en vind ik de weersomstandigheden (sneeuw/regen) niet geweldig.is hier nog wat aan te doen en kun je patches downloaden voor op de wii?
en hoe is pes 2010 in vergelijking met 2009?
als jij je daar prettig bij voelt dan moet je die kopenquote:Op woensdag 30 december 2009 22:20 schreef Stansfield het volgende:
En zo'n stuurtje is dat de moeite waard of is dat onzin. Zag dat die maar 10 euro zijn.
Deze dus níet halen. De Wii-versie van Dirt 2 zuigt stierenballen!!!quote:
oh serieus?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:34 schreef Nebo het volgende:
[..]
Deze dus níet halen. De Wii-versie van Dirt 2 zuigt stierenballen!!!
Laten we het op even erg houdenquote:Op woensdag 30 december 2009 22:34 schreef Misan het volgende:
[..]
oh serieus?nòg erger dan de DS-versie toevallig?
quote:
27 augusts komt deel 2?quote:
Yoshi zit in deel 1?quote:
Moeilijk, de Wii is niet zo goed vertegenwoordigd wat betreft Racers. NFS: Nitro schijnt wel redelijk geslaagd te zijn en anders moet je eens kijken naar de Excite gamesquote:Op woensdag 30 december 2009 22:38 schreef Stansfield het volgende:
Welke racegame is dan wel goed Nebo?
Nog niet aan begonnenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:26 schreef Nebo het volgende:
De presentatie van A Boy And His Blob is overigens echt adembenemend prachtig, wat jij Roy?
Dead Space wel? Ik heb gisteravond even de eerste chapter gespeeld, maar vind tot nu toe vooral de cursor erg storendquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog niet aan begonnenMorgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |