SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.laatste opgave:
[ Bericht 37% gewijzigd door redunzl op 12-11-2009 19:37:15 ]
helemaal goed!quote:Op donderdag 12 november 2009 23:46 schreef piotr_h het volgende:
Alhambra, Granada. Vanaf de Pasco del Padre Manjon.
Dus of Spanje of Mexico of hawaiiquote:Op zondag 15 november 2009 14:56 schreef piotr_h het volgende:
Tip: een tot nu toe on-ontgonnen SV gebied.
quote:Op woensdag 18 november 2009 02:44 schreef Maizena het volgende:
Ik denk eerder en 'Blast Furnace' oid...
Ja helaasquote:Op woensdag 18 november 2009 15:40 schreef Maizena het volgende:
Constitution, Monterrey, Mexico....Parque Fundidora
http://en.wikipedia.org/wiki/Fundidora_Park![]()
Zit ik weer te lang rond te kijken![]()
dat is 'mquote:
Helemaal correctquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:27 schreef redunzl het volgende:
Av de Joan Miró, Palma de Mallorca, Spanje
helemaal goedquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:25 schreef chufi het volgende:
Grand Rue, Montreux, VD, Schweiz
[ afbeelding ]
Goed geluk danquote:Op zondag 22 november 2009 20:54 schreef piotr_h het volgende:
Beetje geluk hier. Maar het is Cozumel. Oostkust, bij Mezcalitos.
en dat is weer helemaal goedquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:58 schreef chufi het volgende:
Quai des Belges, Marseilles, Bouches-du-Rhône, Frankrijk
Helemaal juist .. Ik vond het geen aangename ervaring om daar overheen te lopen, was erg gammel en oudquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:51 schreef redunzl het volgende:
Puente colgante de San Pablo (Cuenca) / Bridge of Saint Paul, Cuenca , (Spain)
dat is 'mquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:32 schreef piotr_h het volgende:
The Salt Lake Temple on Historic Temple Square, vanaf South Temple, Salt Lake City, UT, USA.
Vrnl: Standbeeld Brigham Young, Mormon Temple en Tabernacle (waarvan ik even dacht dat het de schaatshal was)
dat is snel!quote:Op woensdag 25 november 2009 23:20 schreef piotr_h het volgende:
Ben je er nog? Cosmo Clock 21 te Yokohama.
dat is 'm!quote:Op maandag 30 november 2009 14:59 schreef Maizena het volgende:
Av. de Duque de Najéra, Cadiz (Castillo de Santa Catalina, Cádiz, Andalucía, Spain)
Dat heb je helemaal goed...de straat heet echt zoquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:03 schreef redunzl het volgende:
vlgs mij is dat de set van ´coronation street´ in manchester?
helemaal goed!quote:Op woensdag 2 december 2009 18:11 schreef chufi het volgende:
Eje 1 Ote. (Anillo de Circunvalación), Cuauhtémoc, D.f., México
Juistquote:
je zit in de goede richting, deze is een beetje tricky, het is op een eilandquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:48 schreef chufi het volgende:
Alle havens in Frankrijk, Spanje en Italie zo'n beetje afgezocht .... Maar helaas.. Ziet er wel bekend uit
Vandaarquote:Op zondag 6 december 2009 00:23 schreef redunzl het volgende:
[..]
je zit in de goede richting, deze is een beetje tricky, het is op een eiland
dat is 'mquote:Op zondag 6 december 2009 00:54 schreef piotr_h het volgende:
Le Palais op Belle-ile-en-Mer.
Quai de l'Yser.
En je wordt bedankt ..... Ik wou net naar bed .... maar nu ...quote:Op zondag 6 december 2009 01:09 schreef piotr_h het volgende:
Ik heb de Quai nog veranderd. De SV auto reed net ergens anders.
Zo, 'k ga nu slapen, maar voor de nachtbrakers deze dan nog:
[ afbeelding ]
Zoek de overkant ....quote:Op zondag 6 december 2009 01:09 schreef piotr_h het volgende:
Ik heb de Quai nog veranderd. De SV auto reed net ergens anders.
Zo, 'k ga nu slapen, maar voor de nachtbrakers deze dan nog:
[ afbeelding ]
Da's een goed idee, want daar is het te doen.quote:Zoek de overkant ....
helemaal goed!quote:Op donderdag 10 december 2009 13:17 schreef chufi het volgende:
Town Quay, Southampton, England, United Kingdom
Correctquote:
sorry, deze over het hoofd gezien vanmiddagquote:Op zondag 13 december 2009 13:45 schreef Maizena het volgende:
Paseo Alcalde Fransisco Vázquez Vázquez, A Coruña, España.....
Wat een hoop van die lantaarnpalen zeg...maar wel mooi
Héél goedquote:Op maandag 14 december 2009 08:10 schreef chufi het volgende:
Fullerton Rd, City, Singapore, Singapore
Helemaal goedquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:13 schreef redunzl het volgende:
Accès au Saint-Jacques, Hendaye, Pyrénées-Atlantiques, France
grens tussen Spanje en Frankrijk
Dat is 'm!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:47
schreef piotr_h het volgende:
Jackson Square en St. Louis Church
Vanaf Decatur St. , New Orleans.
Nee dan zoek je te noordelijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:14 schreef redunzl het volgende:
ik heb me een ongeluk in zwitserland gezocht, heb nu een vaag vermoeden dat ik niet goed zit
Ja er zijn er duizenden.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:37 schreef piotr_h het volgende:
He, he, eindelijk. Wat een enorme hoeveelheid overdekte bruggen.![]()
Maar gevonden: Ponte San Giovanni, Ferriera (via Ponte Vecchio), nabij Perugia.
zo blauw, zo blauw ...quote:Op donderdag 24 december 2009 22:07 schreef chufi het volgende:
Iedereen ook fijne feestdagen vanuit Amsterdam ....![]()
Tropische bomen ,, Ergens aan de Mediterranee denk ik zo
dacht al zoiets,quote:Op zondag 27 december 2009 19:43 schreef chufi het volgende:
Avenue Antoine Sera fini / Avenue du Premier Consul, Ajaccio, Southern Corsica, France
Ik had nog gezocht daar maar niet goed genoeg blijkbaar
Dat is ontegenzeggelijk zo: Santiago de Compostella.quote:Op zondag 27 december 2009 20:41 schreef chufi het volgende:
Ik hoop dat deze wat makkelijker is dan mn vorige :
Ja iddquote:Op zondag 27 december 2009 22:51 schreef piotr_h het volgende:
[..]
Dat is ontegenzeggelijk zo: Santiago de Compostella.
beetje late reactie, helemaal vergetenquote:
Juist maar bij mij heette ie nog Avenue de Saint Maloquote:Op maandag 28 december 2009 21:04 schreef redunzl het volgende:
Avenue de la Presqu'île, Saint-Pierre-Quiberon, Morbihan, France
helemaal goedquote:Op dinsdag 29 december 2009 07:39 schreef chufi het volgende:
Chemin des Vallées à Butry, Auvers-sur-Oise, Val-d'Oise, France
Begraafplaats van Vincent en Theo van Gogh
quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:55 schreef redunzl het volgende:
Avinguda de Salvador Dalí, Figueres, CT, España
helemaal goed!quote:Op woensdag 30 december 2009 19:37 schreef piotr_h het volgende:
Maar nu heb ik het toch: Red army memorial in Ostrava, Tsjechie.
De woorden in cursief gebruikte ik als zoekwoorden. Ostrava was gegokt.
Even de goede lokatie erbij zoeken.....Komenského sady.
Inderdaad ook weer goedquote:Op donderdag 31 december 2009 16:47 schreef redunzl het volgende:
het is idd vaak een kwestie van op het juiste moment online zijn
Ferris Bay Rd, Larne, Northern Ireland, United Kingdom
Alvast iedereen een prettige jaarwisseling!
jaaaaah, helemaal goed!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:00 schreef Maizena het volgende:
[ afbeelding ]
Nou snapte ik het pas![]()
![]()
![]()
New Years Day, Santa Claus, Indiana, USA
je hebt wel het juiste land te pakkenquote:Op zondag 3 januari 2010 21:57 schreef piotr_h het volgende:
Er is een kerk in Venetie die er heel erg veel op lijkt, maar dat is'm dus blijkbaar niet!![]()
http://it.wikipedia.org/wiki/Chiesa_di_San_Vidal
Verder maar weer .....
helemaal goedquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:57 schreef piotr_h het volgende:
Si, Urbino met de Duomo!
Piazzale Duca Federico.
dat is helemaal juist!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:00 schreef piotr_h het volgende:
Ik heb zomaar het idee dat we op een Canarisch eiland moeten zijn......
Datidee had ik idd ook al maar nog niet goed genoeg gezocht blijkbaarquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:00 schreef piotr_h het volgende:
Ik heb zomaar het idee dat we op een Canarisch eiland moeten zijn......
Kom ik net te laat thuisquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:38 schreef piotr_h het volgende:
Maar natuurlijk maakt dat het makkelijker....
Camino Los Tableros 2, Gran Canaria.
Het plaatsje heet Costa of Moya of San Filipe.
helemaal goed!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:38 schreef piotr_h het volgende:
Maar natuurlijk maakt dat het makkelijker....
Camino Los Tableros 2, Gran Canaria.
Het plaatsje heet Costa of Moya of San Filipe.
helemaal goed!quote:Op zondag 10 januari 2010 13:06 schreef bork het volgende:
The BBC building in White City, London 103 Woodlane
Jeremy reed daar ooit rond
Jazekerquote:Op zondag 10 januari 2010 16:41 schreef redunzl het volgende:
[..]
helemaal goed!![]()
was het in deze bolide?![]()
[ afbeelding ]
mm, maar dat maakt het wel een stuk moeilijkerquote:Op zondag 10 januari 2010 21:39 schreef chufi het volgende:
Nee het is inderdaad niet strikt noodzakelijk, dus je zou ook straten kunnen plaatsen uit niet Streetview landen...
Juist en daarom denk ik dat we ht over het algemeen op een Streetview plaatje houden, want dan weet je waar je zou kunnen zoeken.. Het wordt er natuurlijk met des te meer SV-landen niet makkelijker op... Maar een andere land mag altijd, mits er natuurlijk enige herkenning is te achterhalenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:45 schreef bork het volgende:
[..]
mm, maar dat maakt het wel een stuk moeilijkeren dan is het eigenlijk hetzelfde als Raad de stad uit het travel forum.
Kunnen we dan ter onderscheiden van het travel topic niet opnemen dat het om street view gaat, dat wordt toch groter maar je hebt dan wel een onderscheidend element. Just my two centsquote:Op zondag 10 januari 2010 23:50 schreef redunzl het volgende:
het aantal SV landen zal tzt wel uitgebreid worden
63 Marine Parade, Hawkes Bay, New Zealand
helemaal goed!quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:37 schreef chufi het volgende:
Raad het station .... denk ergens in Spanje
Goed gedaan!quote:
snel gevonden!quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:15 schreef piotr_h het volgende:
Wynkoop Street, Denver.
We zien de ingang naar Six Flags en het Pepsi Centre.
ik probeerde eea met espana + estacion, estacion de tren, 'tren 4' etc.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:05 schreef piotr_h het volgende:
Ik had niet zoveel aanknopingspunten. Globe op rots? Dat werkte niet.
Toen zag een achtbaan op de achtergrond en probeerde te zoeken op afbeeldingen 'Six Flags' (gokje) en 'Tower' en maar kijken of het plaatje op de toren op de achtergrond leek. En jawel!
Hoe heb jij nou eindelijk Borks stationnetje gevonden?
Is het een ingang van een soort pont? Ergens in America?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:11 schreef piotr_h het volgende:
Tipje voor die Ark van Noach (dat het dus helemaal niet is): Je hebt veel water nodig, maar geen oceaan.
Helemaal goedquote:Op zondag 17 januari 2010 20:39 schreef redunzl het volgende:
Carretera El Molino, Firgas, CN, España
pfff, vlgs een site was het in san mateo, gran canaria, helemaal de blubber gezocht daar![]()
bedankt voor het updaten!quote:Op zondag 17 januari 2010 21:30 schreef piotr_h het volgende:
Knap, ik had alleen maar ook voor Portugal of Andalusië.
Maar ik het het lijstje weer helemaal up-to-date gebracht:
helemaal goed!quote:Op maandag 18 januari 2010 00:22 schreef bork het volgende:
Pont de Pierre, Bordeaux
Voor de leek is dit misschien niks bijzonders maar dit is een erg bijzondere tram.
Duidelijk te zien is dat er geen bovenleiding is, je kan dan redeneren dat het een diesel is, kijk je dan weer naar het spoor dan zie je tussen de rails een bruine streep.
Dit is de stroom toevoer voor dit type tram het zgn APS (Alimentation par Sol), engels: Ground-level power supply
http://en.wikipedia.org/w(...)pply#Use_in_Bordeaux
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:31 schreef piotr_h het volgende:
Olomouc. Nu nog even de straat.
En dat is : Dolni Namesti.
Geen Nice, maar Singapore dusquote:
Uiteraard goed, ik ben hier ooit geweest wilde de poort van Osborne plaatsen maar die was wel erg klein.quote:
Dat het Japan was vermoedde ik al maar dat je daar dat gebouw in de achtergrond ook nog herkend .. Knap hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:37 schreef bork het volgende:
Fukuoka
http://www.metaefficient.(...)e-acros-fukuoka.html
goed gezien!quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:37 schreef bork het volgende:
Fukuoka
http://www.metaefficient.(...)e-acros-fukuoka.html
Ja net nu ik hem ook heb, verdorie dat telefoontje tussendoorquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:41 schreef redunzl het volgende:
Fairbairn St, Fremantle, WA, Australia
bedankt voor de hint: Fremantle Prison
Graag gedaanquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:41 schreef redunzl het volgende:
Fairbairn St, Fremantle, WA, Australia
bedankt voor de hint: Fremantle Prison
helemaal goedquote:
Goed hè! Je kan nu ook het autootje van LeMic zoeken.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:47 schreef redunzl het volgende:
ah, nu ook zweden en denemarken in streetview...
nice!quote:Op zondag 24 januari 2010 18:06 schreef piotr_h het volgende:
[..]
Goed hè! Je kan nu ook het autootje van LeMic zoeken.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |