Normaal altijd wel. Deze was er niet. Anders kreeg ik het wel voor elkaar. indo chinees rocksquote:Op donderdag 12 november 2009 18:52 schreef RickoKun het volgende:
zat er ook zo een indo chinees achtige surveillant bij?
Klopt, zo een baas die gastquote:Op donderdag 12 november 2009 18:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Normaal altijd wel. Deze was er niet. Anders kreeg ik het wel voor elkaar. indo chinees rocks!
In de stadjershal maakt-ie er altijd een show van met zijn microfoon
Maar die werd gewoon ingenomenquote:Op donderdag 12 november 2009 18:53 schreef DuTank het volgende:
Dude, dat doe je toch standaard? Het op het einde op een ander blaadje schrijven en meenemen?
FOOL.
Een onbewerkt tentamen heb je dan, welke niet stiekem bij beetje is bijgewerkt. Op grond van een clean tentamen haal ik bijvoorbeeld een 5,2. Blijkt uit de uitslag ook een 5,7 gehaald te hebben dan moeten er vragen geschrapt zijn of iets dergelijks. Good to know medunkt.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:55 schreef zquing het volgende:
Waarom zelf controleren? Je kan toch niets meer aan de uitslag doen nadat je 'm hebt ingeleverd
Niet zo zeuren. Denk dat jij ongelijk hebquote:Op donderdag 12 november 2009 18:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar die werd gewoon ingenomen! Want zonder kladblaadje nemen ze de tentamens niet in. Dat kladblaadje moet namelijk weer ingenomen worden... Dus smokkel je die mee dan missen ze iets bij het innemen en gaan ze zeiken en zeuren.
Je kan toch niets veranderen tot aan de inzage?quote:Op donderdag 12 november 2009 18:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar die werd gewoon ingenomen! Want zonder kladblaadje nemen ze de tentamens niet in. Dat kladblaadje moet namelijk weer ingenomen worden... Dus smokkel je die mee dan missen ze iets bij het innemen en gaan ze zeiken en zeuren.
[..]
Een onbewerkt tentamen heb je dan, welke niet stiekem bij beetje is bijgewerkt. Op grond van een clean tentamen haal ik bijvoorbeeld een 5,2. Blijkt uit de uitslag ook een 5,7 gehaald te hebben dan moeten er vragen geschrapt zijn of iets dergelijks. Good to know medunkt.
Jawel. Dan wel. Dan kan je navragen wat er dan daadwerkelijk gewijzigd is aan het tentamen.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:57 schreef zquing het volgende:
[..]
Je kan toch niets veranderen tot aan de inzage?
Dan werkt het anders dan bij mij en is het een terechte klachtquote:Op donderdag 12 november 2009 18:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jawel. Dan wel. Dan kan je navragen wat er dan daadwerkelijk gewijzigd is aan het tentamen.
Toffe gozer inderdaad. Was bij ons helaas ook niet aanwezig.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Normaal altijd wel. Deze was er niet. Anders kreeg ik het wel voor elkaar. indo chinees rocks!
Ik had zojuist wéér een geniaal moment. Neem een blaadje van huis mee. Geen dank.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, leuk is dat, ik noteer het op een ander blaadje en die kerel zegt: wat staat daarop dan? Dan kan ik zeggen dat het de net gemaakte antwoorden zijn. Dan kan hij denken: hij pleegt fraude somehow...quote:Op donderdag 12 november 2009 19:01 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik had zojuist wéér een geniaal moment. Neem een blaadje van huis mee. Geen dank.
Dus? Als er nergens staat dat je tijdens het tentamen niks mag opschrijven op eigen blaadjes heeft hij geen poot om op te staan.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, leuk is dat, ik noteer het op een ander blaadje en die kerel zegt: wat staat daarop dan? Dan kan ik zeggen dat het de net gemaakte antwoorden zijn. Dan kan hij denken: hij pleegt fraude somehow...
Dat staat er dusquote:Op donderdag 12 november 2009 19:04 schreef MASD het volgende:
[..]
Dus? Als er nergens staat dat je tijdens het tentamen niks mag opschrijven op eigen blaadjes heeft hij geen poot om op te staan.
Boeie wat jij vindt.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:08 schreef Fascination het volgende:
Ik vind multiple choice wel een beetje pauper.
Ja, dat verzin ik ook nietquote:Op donderdag 12 november 2009 19:08 schreef Fascination het volgende:
Ik vind multiple choice wel een beetje pauper.
Edoch kan je het ook zo formuleren.quote:
Maar je hebt iets van huis meegenomen en je neemt het weer terug naar huis. Alleen met wat meer inkt erop.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat staat er dus![]()
" Op tentamen staat:
Er mag niets meegenomen worden naar huis."
Het probleem is dat hij niet voor zichzelf durft op te komen. Je neemt toch ook weer je pennen en tas mee naar huis, kom op zeg.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:45 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar je hebt iets van huis meegenomen en je neemt het weer terug naar huis. Alleen met wat meer inkt erop.
Wat is het probleem.
Die ken ik nog van vorig jaarquote:Op donderdag 12 november 2009 18:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |