Ik heb er een erg mooie uitvoering met koor van op cd.quote:Op zondag 29 november 2009 19:07 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat zou je eens moeten horen in de uitvoering met koor.
Abolute topper 01-18 Bach, J.S. BWV 244 St. Matthew Passion The Amsterdam Baroque Ton Koopmanquote:Op woensdag 25 november 2009 13:18 schreef huilend_komeetje het volgende:
- Rutter: Magnificat (staat op de planning om te zingen, maar nu eerst de Matthaus Passion van Bach repeteren!)
- Puccini: Messa di Gloria
- Bach natuurlijk!
IDD, TE MOOI! OOK het Requiem van Fauré is INDRUKWEKKEND.quote:
Heel mooi stuk inderdaad.quote:
Prachtig stuk inderdaad.. Wat vind je hiervan?:quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:13 schreef Suko het volgende:
[..]
Abolute topper 01-18 Bach, J.S. BWV 244 St. Matthew Passion The Amsterdam Baroque Ton Koopman
Het is natuurlijk een "matter of taste", maar ik vind deze versie persoonlijk mooier :quote:Op zondag 6 december 2009 21:04 schreef DaanA het volgende:
Vanaf vandaag is het Weihnachtsoratorium van Bach weer toegestaan.![]()
Ter illustratie het openingskoor:
(Die klokken aan het begin moet je maar overslaan, welke debiel dat ervoor geplakt heeft...)
Luistert, huivert, geniet, koopt en luistert niks anders meer tot Driekoningen.![]()
Ter illustratie ook nog het openingskoor van de vijfde cantate.![]()
Veel te snel, die God die krijgt een rolberoerte als je hem zo prijst.quote:Op zondag 6 december 2009 21:24 schreef regularjoeback het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een "matter of taste", maar ik vind deze versie persoonlijk mooier :
quote:Op zondag 6 december 2009 21:28 schreef DaanA het volgende:
[..]
Veel te snel, die God die krijgt een rolberoerte als je hem zo prijst.
Kwestie van smaak, idd.
Kissin.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:33 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Heel mooi stuk inderdaad.
Nog wat moois uit Rusland:
Ja, is ook prachtig!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |